Klinkt als een ideaal weekendquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:05 schreef timmmmm het volgende:
In bed liggen, netflix kijken en playstationen. Topshow
Lekker "sportief" dusquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:53 schreef heywoodu het volgende:
Vroeg wakker worden om sport te kijken, laat gaan slapen want sport kijken, tussendoor een beetje sport kijken. The usual
Een potje hardlopen zit er ook nog in denk ik, dus ik doe zelf ook wel ietsquote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:59 schreef Renesite het volgende:
Zo even naar de markt, uit eten en morgen verjaardag.
Virtueel hardlopen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 11:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een potje hardlopen zit er ook nog in denk ik, dus ik doe zelf ook wel iets
Neequote:
Totdat je iets doet...quote:
Doen mensen dat nog?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:55 schreef DoubleDip het volgende:
Werken aan mijn scriptie-opzet, wandelen (en Pokemon vangen), hardlopen, werkgroepopgaven maken, colleges van volgende week voorbereiden. Plus nog wat huishoudelijke klusjes. Dat was het wel ongeveer.
Ik wel, paar vriendinnen ook. Ben zelf later begonnen omdat voorheen mijn telefoon niet geschikt was. Maar ken wel wat mensen die het nu ook doen ja.quote:
GTA 5?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik game eigk alleen nog maar op de PS4.
Ligt aan m'n oudersquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:30 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Je bent net een vrouwJe doet er zo lang over
Dat is niet tijdens het weekend!quote:Op zondag 6 november 2016 01:39 schreef Wenteleef het volgende:
Morgen/vandaag sta ik op een platenbeurs lp's te verkopen
Jawel ze bedoelde vast gewoon zondagquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:09 schreef PeneGrande het volgende:
[..]
Dat is niet tijdens het weekend!
Uitje van het werk (lees: zuipen en vreten), hotelovernachting met Brennie en uit eten. Zondag bier drinken en F1 kijken.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:34 schreef Fylax het volgende:
Iemand al plannen voor aankomend weekend?
Veel plezier alvast!quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Uitje van het werk (lees: zuipen en vreten), hotelovernachting met Brennie en uit eten. Zondag bier drinken en F1 kijken.
Kensington?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:39 schreef Leonos het volgende:
Vanavond concertje en bier zuipen.
Morgen bier zuipen en poolen.
Zondag voetbal kijken en chillen.
Ach, FOK! staat voor 90% vol met dingen waarvan ik dan weer denk "waarom zou iemand dit in godesnaam willen kijken/lezen/doen" etcquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
Biatlon kijken. Voor het eerst dat ik lees dat iemand dat wķl kijken.
Zondag dus ook we bier zuipen toch?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:39 schreef Leonos het volgende:
Vanavond concertje en bier zuipen.
Morgen bier zuipen en poolen.
Zondag voetbal kijken en chillen.
Fylaxquote:
Jaquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:46 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Zondag dus ook we bier zuipen toch?
Klinkt als een druk en vol programmaquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:04 schreef DoubleDip het volgende:
Studeren, heel veel studeren.
Hardlopen.
Misschien nog boodschappen halen als het nodig is, maar wss niet.
Huishoudelijke achterstallige klusjes doen.
Koken.
Misschien een wandelingetje om Pokeballs te sparen, zijn helaas op
Fokken.
En dan is het weekend alweer voorbij vrees ik.
Gezellig. Wat voor hondje is het?quote:Op zaterdag 10 december 2016 10:25 schreef Fylax het volgende:
Ik ga vandaag op het hondje van m'n opa en oma passen
Het is een pomchiquote:Op zaterdag 10 december 2016 11:17 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Gezellig. Wat voor hondje is het?
Mijn weekend ziet er het zelfde uit als mijn vorige post: heel veel studeren voor tentamen maandag, hardlopen, misschien boodschappen als het nodig is en hier en daar een beetje rondhangen op het wereldwijde web.
Gelukkig heb ik na maandag even niks, alleen een maand later wel tentamen dus het studeren gaat vrolijk door tijdens de feestdagen.Wel laatste keer hopelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |