Klinkt als een ideaal weekendquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:05 schreef timmmmm het volgende:
In bed liggen, netflix kijken en playstationen. Topshow
Lekker "sportief" dusquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:53 schreef heywoodu het volgende:
Vroeg wakker worden om sport te kijken, laat gaan slapen want sport kijken, tussendoor een beetje sport kijken. The usual
Een potje hardlopen zit er ook nog in denk ik, dus ik doe zelf ook wel ietsquote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:59 schreef Renesite het volgende:
Zo even naar de markt, uit eten en morgen verjaardag.
Virtueel hardlopen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 11:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een potje hardlopen zit er ook nog in denk ik, dus ik doe zelf ook wel iets
Neequote:
Totdat je iets doet...quote:
Doen mensen dat nog?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:55 schreef DoubleDip het volgende:
Werken aan mijn scriptie-opzet, wandelen (en Pokemon vangen), hardlopen, werkgroepopgaven maken, colleges van volgende week voorbereiden. Plus nog wat huishoudelijke klusjes. Dat was het wel ongeveer.
Ik wel, paar vriendinnen ook. Ben zelf later begonnen omdat voorheen mijn telefoon niet geschikt was. Maar ken wel wat mensen die het nu ook doen ja.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |