Jawel, Bram bedoelt het volgende:quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:35 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, die worden juist veroorzaakt doordat de dagen lengen en korten.
De baan rond zon de hobbelt wat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jawel, Bram bedoelt het volgende:
[ afbeelding ]
De tijden lopen niet elke dag gelijk op en af, de ene keer is het een minuut meer of minder, dan weer twee minuten etc.
???quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:59 schreef onlogisch het volgende:
Het hele jaar "de wintertijd"..... Lekker man, in mei en juni begint het om 23.30 pas te schemeren
Maar goed dat de klok vannacht een uur terug gaat dan, kun je morgen een uurtje langer blijven liggen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal wakker geloof ik
Dat begreep ik dus weer niet. Wat is je bron?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Meerderheid althans in EU-parlement is voor afschaffing, wat ik begreep?
Volgens mij heb ik dat vandaag rond 8 uur op twitter gelezen in een bron, maar weet niet meer welke. Ieder geval niet een gekke rechtsextremist of een complotblogje, voordat je dat misschien denkt, was gewoon een reguliere bron.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat begreep ik dus weer niet. Wat is je bron?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat vandaag rond 8 uur op twitter gelezen in een bron, maar weet niet meer welke. Ieder geval niet een gekke rechtsextremist of een complotblogje, voordat je dat misschien denkt, was gewoon een reguliere bron.
De Europese commissie schijnt geen zin te hebben in afschaffing van de zomertijd, aldus dit gedateerd vandaag: http://www.ad.nl/binnenla(...)-zomertijd~a077e43e/quote:De kwestie kwam donderdagochtend aan de orde in het Europees Parlement in Straatsburg. Eurocommissaris Violeta Bulc voor Verkeer liet in een reactie weten dat de Europese Commissie voorlopig niets ziet in afschaffing van de EU-regeling voor zomertijd. Ze willen wel nadenken over het voorstel.
Geeft maar weer aan dat het Europarlement natuurlijk een tandeloze tijger is, want waarom zou zij het recht van initiatief niet moeten hebben? Nou ja, en in dit geval zou ik het niet appreciëren, want ik ben wel de zomertijd toegenegen. Maar mijn vrouw niet, één van haar pet-peeves.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
[..]
De Europese commissie schijnt geen zin te hebben in afschaffing van de zomertijd, aldus dit gedateerd vandaag: http://www.ad.nl/binnenla(...)-zomertijd~a077e43e/
Het artikel meldt niks over een motie van het Europees parlement.
Dat is totaal wat anders dan verbieden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Meerderheid althans in EU-parlement is voor afschaffing, wat ik begreep?
Je TR, ga je mensen TR'en omdat ze wat anders denken dan jij?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:01 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is totaal wat anders dan verbieden.
Maar goed op mijn TR wordt niet gereageerd dus men vindt dergelijke stemmingmakende TT's wel prima hier in NWS kennelijk. Typisch
Ben voorstander.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar goed dat de klok vannacht een uur terug gaat dan, kun je morgen een uurtje langer blijven liggen.
Whut? Dan ben je wel ver heen hoor...quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:01 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is totaal wat anders dan verbieden.
Maar goed op mijn TR wordt niet gereageerd dus men vindt dergelijke stemmingmakende TT's wel prima hier in NWS kennelijk. Typisch
Men mag veel onzin denken en schrijven op FOK, maar een misleidende TT in NWS moet men niet doen. Er is geen nieuwsfeit dat de EU zomertijd wilt verbieden. Het is een hitsende mening van de TS. Toelaatbaar in een reactie, maar niet als presentatie van een nieuwsfeitquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je TR, ga je mensen TR'en omdat ze wat anders denken dan jij?
Luister eens dat is gewoon aan NWS-FB en mods, TR slechts voor users die topics derailleren door de hele tijd te roepen dat iemand een nazi is of anderszins ad hominem gaan dan wel discussie onmogelijk te maken, volgens mij. Heb daar jaren geen gebruik van gemaakt afgelopen jaar wel paar keer. Nu wordt daar ook niet op gereageerd, dan nog.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Men mag veel onzin denken en schrijven op FOK, maar een misleidende TT in NWS moet men niet doen. Er is geen nieuwsfeit dat de EU zomertijd wilt verbieden. Het is een hitsende mening van de TS. Toelaatbaar in een reactie, maar niet als presentatie van een nieuwsfeit
Huh? Nee, omdat de TT feitelijk onjuist is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je TR, ga je mensen TR'en omdat ze wat anders denken dan jij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |