Dat was niet best nee, maar vandaag is het al beter.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
3-1 van Sparta verloren, wat denk je?
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We genieten nog 8 minuten maatje. Bedankt voor de waarschuwing.
MOOOoiquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Over een minuutje of 5-8 kijk ik mee boys.
Sch > Dorquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, al gedaan. Kijk even Dor-Sch af.
Hier hoefde je dan ook geen Jomanda voor te heten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn voorspelling dat Ado half november onderaan bungelt komt gewoon uit.
Ziet er naar uit dat Groningen echt nog moeite gaat krijgen zich veilig te spelen dit jaar. Als je Willem II uit al gaat verliezen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik erger mij eraan dat Willem II gaat winnen.
Halen vast wel wat spelers erbij in de winter en dan gaat het weer lopen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat Groningen echt nog moeite gaat krijgen zich veilig te spelen dit jaar. Als je Willem II uit al gaat verliezen...
Ik deed die uitspraak ergens half september ofzo. Toen ging het nog goed.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier hoefde je dan ook geen Jomanda voor te heten.
Willem II thuis is anders ook gewoon best lastigquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat Groningen echt nog moeite gaat krijgen zich veilig te spelen dit jaar. Als je Willem II uit al gaat verliezen...
Kun je in Den Haag sowieso niet mee aankomen, denken dat je kanker kan laten verdwijnenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier hoefde je dan ook geen Jomanda voor te heten.
PSV moet nog uit naar Groningen toch? Van oudsher lastig daar voor de lampjesquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PSV moet nog uit naar Groningen toch? Van oudsher lastig daar voor de lampjes
Thuis werd het al 0-0 tegen zequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je punt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja dat ging echt nergens over. Dat punt was meer gestolen dan de 1-1 van IJsland tegen Portugal.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Thuis werd het al 0-0 tegen ze
Tegen 10 man, welteverstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |