Zolang Falkenburg maar geen managerpunten scoort vind ik alles best.quote:
Uh, okequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Die gesprekken hebben wel geholpen. PSV nog niet eens van eigen helft geraakt.
Die is al gewisseld bij rust meen ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang Falkenburg maar geen managerpunten scoort vind ik alles best.
Noujah het scorend vermogen is iig verbeterdquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Die gesprekken hebben wel geholpen. PSV nog niet eens van eigen helft geraakt.
Van Pereiro wist iedereen wel dat hij kon voetballen. Nu nog de anderen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noujah het scorend vermogen is iig verbeterd
Propper en Ramselaar kunnen dat ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Pereiro wist iedereen wel dat hij kon voetballen. Nu nog de anderen.
Ja leuk dat was nou net niet wat ik bedoelde damnquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Propper en Ramselaar kunnen dat ook
Ik leef altijd met Pax en Johannes en alle andere Groningse fokkers meequote:
Alleen jullie aanvallers zijn vrij matig. (als je Pereiro als 10 ziet)quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Propper en Ramselaar kunnen dat ook
De Jong doet ook best veel met de kopquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Gastón Pereiro dit Eredivisieseizoen:
21 schoten - 4 doelpunten
Luuk de Jong
47 schoten - 3 doelpunten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Locadia als valse buitenspeler onze beste aanvaller (Pereiro niet meegerekend)quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen jullie aanvallers zijn vrij matig. (als je Pereiro als 10 ziet)
Zoetquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Locadia als valse buitenspeler onze beste aanvaller (Pereiro niet meegerekend)
Horror.
Zinchenko ipv Locadia wat mij betreft.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoet
Arias-Isimat-Moreno-Brenet
Hendrix
Guardado-Ramselaar
Pröpper
Pereiro-Locadia
Dan maar als iedereen fit is.
Het cultuurfonds belde en wil De Jong erin.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoet
Arias-Isimat-Moreno-Brenet
Hendrix
Guardado-Ramselaar
Pröpper
Pereiro-Locadia
Dan maar als iedereen fit is.
Die heb ik nog niet genoeg zien spelen, maar Locadia kan misschien beter als aanspeelpunt fungeren met Pereiro eromheenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zinchenko ipv Locadia wat mij betreft.
Het cultuurfonds belde, geen beltegoedquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het cultuurfonds belde en wil De Jong erin.
Ik vind het prima als hij er bij PSV in staat, maar hij kan niet voetballen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het cultuurfonds belde en wil De Jong erin.
Lekker man.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:07 schreef Brammess het volgende:
Zo, ik ben ook eindelijk klaar met werken.
Sparta gaat niet winnen vanavond.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker man.
Wie gaan zometeen choken?
Dus een gelijkspel sluit je niet uit?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:11 schreef Brammess het volgende:
[..]
Sparta gaat niet winnen vanavond.
foxsports.nlquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:12 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand een goede (ace) stream voor me?
Jij kijkt echt naar die onzin?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:12 schreef Tagliano het volgende:
GOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL DE WILLEM II
Jawel, ik heb er gewoon lak aanquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Geo heeft de topicpointer niet gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |