Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:36 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Komt er denk ik in rond de 60/70e minuut
Niet veel SM-liefhebbers blijkbaar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel druk hier tijdens W2 - Groningen
Lijkt me wel ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sinkie nog geblesseerd neem ik aan
Wij staan daarboven en prikken erdoorheenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja.
Zullen veel Ajax fans wel blij mee zijn
Klopt maar dat mag je niet zeggen, want hij is niet GROOT en STERK dus dan kan hij er niks van.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wij staan daarboven en prikken erdoorheen
Een tegen een duels vind ik hem vaak prima overigens
Ik liep toevallig even naar beneden waar gejuicht werd omdat Sinkgraven niet speeldequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt maar dat mag je niet zeggen, want hij is niet GROOT en STERK dus dan kan hij er niks van.
Gelukkig zo weer genieten van voetbalwonder Dijks.
Gelukkig kent niemand in mijn huis Sinkgraven uberhauptquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik liep toevallig even naar beneden waar gejuicht werd omdat Sinkgraven niet speelde
Ik vraag me toch af hoe ik ooit zo verstandig geworden ben
Ben je nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik liep toevallig even naar beneden waar gejuicht werd omdat Sinkgraven niet speelde
Ik vraag me toch af hoe ik ooit zo verstandig geworden ben
Oh mijn vader zegt ook wel dat hij het mooi vindt maar ik denk niet dat hij hem aan kan wijzen op de selectiefotoquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig kent niemand in mijn huis Sinkgraven uberhaupt
Ach laat iedereen maar tegen het project zijn, gelukkig weet Peter B. beterquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh mijn vader zegt ook wel dat hij het mooi vindt maar ik denk niet dat hij hem aan kan wijzen op de selectiefoto
Ik juich voor Spartaquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:43 schreef hafcfan het volgende:
Als we niet van Sparta winnen moeten we ermee stoppen
Waar slaat deze post op?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:43 schreef hafcfan het volgende:
Als we niet van Sparta winnen moeten we ermee stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |