Maar Charly was op het moment van meedoen toch wel een stuk minder succesvol dan Dotan nu? En nog, trouwens.... Ik zou het echt raar vinden. Dan zou ik Marco Borsato als kandidaat nog geloofwaardiger vinden.quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:06 schreef Greys het volgende:
Charlie Luske deed het toch ook. Maar kan me idd niet voorstellen dat het Dotan is. Dan lijkt ie er in het filmpje wel idioot veel op.
Of is het hem wel en is dit de reden dat ie geen tijd had voor het ESF?
Aandachtquote:Op vrijdag 4 november 2016 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
Dotan staat in de top40, natuurlijk doet hij niet mee mensen, waarom zou hij?
Zet dat even tussen spoilers!quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:15 schreef Greys het volgende:
Het is hem niet maar hij lijkt wel!
https://www.instagram.com/p/BLTlhLdgymg/
Nee joh dit is pas de 3e aflevering tochquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:49 schreef FritsFlits het volgende:
Is het vanavond de laatste auditieronde?
volgens mij idd de 3equote:Op vrijdag 4 november 2016 20:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nee joh dit is pas de 3e aflevering toch
Ohquote:Op vrijdag 4 november 2016 20:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nee joh dit is pas de 3e aflevering toch
Ik snap dat het soms als eeuwigheid voelt...quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ohhad het idee dat ik er al een aantal had gemist
Net zo lang als Guus wacht op nieuwe kandidatenquote:Op vrijdag 4 november 2016 20:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik snap dat het soms als eeuwigheid voelt...
Maar bij hem, zijn ze per spoor...dat duurt altijd iets langer.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Net zo lang als Guus wacht op nieuwe kandidaten
bijnaquote:
ow ja joh? helemaal niet gezienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |