Zelfs zijn uiterlijk compenseert hij met lichaamstaal... ja hoor.. die zit in mijn top 10 ofzo!
quote:Zeur niet zo.
Op woensdag 4 december 2002 22:51 schreef Sphere het volgende:
Hij zingt idd erg goed, maar die opmerking:"Robby Williams, Pack you're bags" deed mijn maag omdraaien.
hij zingt heel goed en hij heeft talent en ziet er niet raar uit, so what?
quote:oei, die kwam er anders wel rechts uit hoor
Op woensdag 4 december 2002 22:56 schreef OneSoul het volgende:
alsof een jongen met een bril niet kan?
volgens mij is ie ook nog home, maar dat mag ook geen probleem zijn...hij zingt heel goed en hij heeft talent en ziet er niet raar uit, so what?
Jamai staat bij mij in de top drie!!
quote:Och zo goed is robby ook niet
Hij zingt idd erg goed, maar die opmerking:"Robby Williams, Pack you're bags" deed mijn maag omdraaien.
De winnaar zal hij misschien niet worden, als hij maar ver komt!
Love,
quote:Weinig kans op, van de mensen die ik gezien heb past alleen Roger daar nog een beetje in. Ik zou het ook wel leuk vinden een (hard)rocker of punker die het wint, alleen de finales (slimme gasten, ze doen er 9!) gaan door naar zo'n betaalnummer te bellen en degene met de minste stemmen valt af, en omdat de gemiddelde idols-kijker (of beller) volgens mij een BrEeZaH-muts is, wint die niet.
Op woensdag 4 december 2002 23:29 schreef SXM het volgende:
hey master disaster, your cool.
Ik hoop dat een hard rocker wint in plaats van die commercieele sell- outs.
quote:Nou dacht het dus niet he.
Op donderdag 5 december 2002 18:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:[..]
Weinig kans op, van de mensen die ik gezien heb past alleen Roger daar nog een beetje in. Ik zou het ook wel leuk vinden een (hard)rocker of punker die het wint, alleen de finales (slimme gasten, ze doen er 9!) gaan door naar zo'n betaalnummer te bellen en degene met de minste stemmen valt af, en omdat de gemiddelde idols-kijker (of beller) volgens mij een BrEeZaH-muts is, wint die niet.
quote:idd, gruwelijk foute opmerking
quote:
quote:Ja maar hij maakte er ook wel een show van hoor
Op vrijdag 6 december 2002 22:35 schreef Vamos het volgende:
Ik had hem dus echt afgeschreven...was inderdaad een lichte afgang. Slechts zijn goeie stem heeft hem door deze ronde gesleept...
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 07-12-2002 18:54]
quote:Mee eens.
Op donderdag 5 december 2002 09:52 schreef Coelho het volgende:
Ik vind dat hij een beetje een theater-entertainer-uitstraling heeft, dus voor musicals of cabaret. Zie hem nog niet zo snel op posters gedrukt boven het bed van een jong meisje hangen, maar dat is volgens mij ook niet waar hij naar streeft.
quote:Juistum!
Op zaterdag 7 december 2002 14:10 schreef Jane het volgende:
Ik snap niet dat iedereen over die Robbie/Robin Williams opmerking valt. Dat is gewoon humor en niet te vergelijken met de zelfingenomenheid van bijvoorbeel Wayne.
GreEtZ,
quote:Ja, die jongen heeft zo te zien humor en zelfkritiek, zonder dat het weer doorslaat naar valse bescheidenheid.
Op zondag 8 december 2002 14:40 schreef Mercurius69 het volgende:
Vonden jullie dat filpmje ook zo grappig, nadat hij Vida Loca had gezongen?
quote:
quote:Oh, dat zou ook nog heel goed kunnen, ja. Iemand de afleveringen nog op band?
Op zondag 8 december 2002 15:50 schreef rooierooie het volgende:[..]
Ik zou zweren dat niet Jamai dat zei, maar deze jongen:
quote:hier ben ik het helemaal mee eens! Ik vind Jamai echt super!
Op zaterdag 7 december 2002 14:10 schreef Jane het volgende:
Ik snap niet dat iedereen over die Robbie/Robin Williams opmerking valt. Dat is gewoon humor en niet te vergelijken met de zelfingenomenheid van bijvoorbeeld Wayne.
Jamai is volgens mij erg muzikaal, zingt goed (al is het m.i niet super), maar hij is voor mij vooral één van de sympathiekere idols-deelnemers.
quote:Nee, het was wel Jamai die dat zei. Maar ik vond het wel grappig
Op zondag 8 december 2002 15:50 schreef rooierooie het volgende:[..]
Ik zou zweren dat niet Jamai dat zei, maar deze jongen:
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 10-12-2002 12:52]
quote:Hij zong tenminste nog iets van la la la la, iemand met een briefje erbij en dus verzekerd is van tekst vind ik dan veel zwakker....
Op vrijdag 6 december 2002 22:35 schreef Vamos het volgende:
Ik had hem dus echt afgeschreven...was inderdaad een lichte afgang. Slechts zijn goeie stem heeft hem door deze ronde gesleept...
JAMAI
En die gast van: I've got the balls, the looks and not forget the voice, das pas om te kotsen! Gelukkig is die er uit.
Een beetje zoals Joel met zijn vader...
Hij wordt echt een beetje gepushed door de programmamakers, dus het zal me niets verbazen als hij wint..
Ten onrechte I might add, want ik vind er genoeg betere bij zitten..
Ik heb niet het idee dat ze hem zitten te promoten hoor. Anders zouden ze die stukjes met zijn vader niet uitzenden.
quote:Helemaal mee eens... ik vind'em wel een schatje
Op dinsdag 10 december 2002 18:04 schreef Chayenn het volgende:
Ik snap niet dat sommige zo aan het zeiken zijn over die opmerking van robbie williams.
Zien jullie nou niet dat dat grappig bedoeld was, sommige vonden het dan wel niet grappig maar dat hoeft toch ook helemaal niet?
Verder is hij gewoon lekker zichzelf en erg sympathiek.
quote:Ik vind hem ook wel sympathiek. En zijn performance doet me aan Gordon denken. Hij is alleen nog wel erg jong. En een beetje onzeker.
Ik snap niet dat sommige zo aan het zeiken zijn over die opmerking van robbie williams.
Zien jullie nou niet dat dat grappig bedoeld was, sommige vonden het dan wel niet grappig maar dat hoeft toch ook helemaal niet?
quote:Hij gaat het wel maken, daar ben ik zeker van
Op dinsdag 10 december 2002 18:07 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ik vind hem ook wel sympathiek. En zijn performance doet me aan Gordon denken. Hij is alleen nog wel erg jong. En een beetje onzeker.
quote:Ik kan me niet voorstellen dat hij zou winnen, hij heeft echt totaal geen uitstraling vind ik, dat hij er nog steeds inzit is me echt een raadsel, zijn stem is ook weer niet zo geweldig er lopen er zat met een betere stem daar rond
quote:Meningen verschillen en dat is maar goed ook.
Op woensdag 11 december 2002 16:21 schreef erikh het volgende:[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hij zou winnen, hij heeft echt totaal geen uitstraling vind ik, dat hij er nog steeds inzit is me echt een raadsel, zijn stem is ook weer niet zo geweldig er lopen er zat met een betere stem daar rond
quote:inderdaad
Op woensdag 11 december 2002 16:53 schreef Chayenn het volgende:[..]
Meningen verschillen en dat is maar goed ook.
GreEtz
Edit : Jamai dus.
quote:Dit moet ie maar niet meer doen... Doet me denken aan Jop van De Bus en meer van dat soort types.
Op donderdag 12 december 2002 21:33 schreef karoltje het volgende:
Sorry hoor maar die gozer heeft toch absoluut niet de uitstraling van een idool??? Hij loopt er bij als een vrouw man.
quote:vond juist wel heel leuk die kop die hij trok!
Op vrijdag 13 december 2002 21:45 schreef erikh het volgende:
ah gatver trekt ie weer zo'n belachelijk overdreven kopSorry hoor maar die gozer heeft toch absoluut niet de uitstraling van een idool??? Hij loopt er bij als een vrouw man.
nou ik vond het niks wat hij net zong, echt zonde van het originele elvis nummer maar kennelijk ben ik de enige want de jury is vol lof over hem.
Maar stiekem hoop ik toch dat dewy wint, die stem van haar is veel beter vind ik.
quote:Van mij ook
Op vrijdag 13 december 2002 22:12 schreef SmashBro het volgende:
Jamai is goed en leuk en grappig! Van mij mag ie door..
Dit is tenminste een jongen met persoonlijkheid, humor, bescheidenheid, lef, power.
En hij kan nog zingen ook .
quote:Wat een kneus is die jongen. Nee, die kerel heeft niets in zich om een ster te worden. Hoopt nog wat krediet te krijgen door "zo lekker gewoon te blijven", dat ziet het Nederlandse volk graag.
Op vrijdag 13 december 2002 22:16 schreef Moonah het volgende:[..]
Van mij ook
.
Dit is tenminste een jongen met persoonlijkheid, humor, bescheidenheid, lef, power.
En hij kan nog zingen ook [afbeelding].
Helaas, door de plee met die gozer. Veel talent zat er niet tussen deze week, alleen die Wind en Elton sprongen eruit.
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 23:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb net uit betrouwbare bron gehoord dat Jamai doorgaat naar de volgende ronde !
Gefeliciteerd Jamai !
Lijnen al gesloten?
Lekker dat ze dat niet ff aangeven... iedereen die nu smst is dus gewoon een verloren stem... en geld..
quote:Weet je wat een kneus is?
Op vrijdag 13 december 2002 23:08 schreef TomBombadil het volgende:[..]
Wat een kneus is die jongen.
quote:Jim
Op vrijdag 13 december 2002 23:22 schreef Moonah het volgende:[..]
Die het van hun gladde Clearasil koppie moeten hebben. Die zonder coaching, mediatraining en whatever weinig voorstellen.
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 23:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ok, het is een gokje,sorry
quote:Ja, idd
Op vrijdag 13 december 2002 23:23 schreef Dragonwizard het volgende:[..]
Jim
Go jamai !!!
De jury is professioneel dus die zal het wel weten he!!!!!!!!!!
quote:Het probleem is alleen dat ik geen zin heb in iemand die eruit ziet of 'ie de schappen van de buurtsuper vult. Het moet iemand zijn die lekker fris is om naar te kijken. Dat jij nou eens graag naar een bepukkelde kop wil staren, moet jij weten, maar ik denk dat het gros van Nederland er toch anders over denkt. We zullen zien.
Op vrijdag 13 december 2002 23:22 schreef Moonah het volgende:[..]
Weet je wat een kneus is?
Zo'n manneke die je er 13 in een dozijn hebt. Die het van hun gladde Clearasil koppie moeten hebben. Die zonder coaching, mediatraining en whatever weinig voorstellen.
Jamai staat voor wie hij is.
En dat heeft niets te maken met zgn. Hollands-lekker-jezelf-blijven.
Zo.
Het enige wat me meeviel aan die kerel is dat 'ie wat meer zelfkennis had dan de meeste andere deelnemers, en zich nu niet meteen als ideaal popidol zag. Dat ziet 'ie juist.
quote:Neuh, daar kijk ik ook liever niet naar...
Op vrijdag 13 december 2002 23:29 schreef TomBombadil het volgende:
Dat jij nou eens graag naar een bepukkelde kop wil staren, moet jij weten,
Overigens snap ik best wat je bedoelt hoor .
Jamai is volgens mij op dit moment de populairste van allemaal.
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 13-12-2002 23:48]
quote:Kan dus ook anders. Gelukkig maar
Op vrijdag 13 december 2002 23:29 schreef TomBombadil het volgende:
Dat jij nou eens graag naar een bepukkelde kop wil staren, moet jij weten, maar ik denk dat het gros van Nederland er toch anders over denkt. We zullen zien.
quote:Onderbouw eens?
Op vrijdag 13 december 2002 23:52 schreef djbambam het volgende:
En mijn persoonlijk mening: ONTERECHT. Hij had NIETmogen winnen/doorgaan. (tis maar hoe je het noemt)
Super! Ik ga meteen een poster van hem boven mijn bed hangen (als bewijs he?!)
quote:Anders moet Jamai maar maar in Playboy voor diepte interview
Op vrijdag 13 december 2002 23:55 schreef Christine het volgende:
Yeah, Jamai gaat ongetwijfeld winnen!!Super! Ik ga meteen een poster van hem boven mijn bed hangen (als bewijs he?!)
quote:Ben alleen bang dat 'ie jongetjes leuker vindt. Een soort jonge versie van Albert Verlinde....
Op vrijdag 13 december 2002 23:55 schreef Christine het volgende:
Yeah, Jamai gaat ongetwijfeld winnen!!Super! Ik ga meteen een poster van hem boven mijn bed hangen (als bewijs he?!)
quote:Omdat hij geen uitstraling heeft.
Op vrijdag 13 december 2002 23:55 schreef Sphere het volgende:[..]
Onderbouw eens?
Ik vind dat Jamai dat minder heeft.
En ik wil iet arrogant overkomen, maar ben al ruim 8 jaar prof. producer, zit al 15 jaar 'in de muziek' dus weet een beetje waarover ik praat.
Maar ik snap ook wel dat het de keuze is van Nederland, en Jamai is niet slecht, integendeel.
quote:Zeg, heb jij morgenavond iets te doen??
Op zaterdag 14 december 2002 00:06 schreef djbambam het volgende:
En ik wil iet arrogant overkomen, maar ben al ruim 8 jaar prof. producer, zit al 15 jaar 'in de muziek' dus weet een beetje waarover ik praat.
quote:nee waarom?
Op zaterdag 14 december 2002 00:09 schreef Christine het volgende:[..]
Zeg, heb jij morgenavond iets te doen??
quote:Noem eens wat namen dan van sterren die jij al naar de top hebt gebracht?
Op zaterdag 14 december 2002 00:06 schreef djbambam het volgende:
quote:ik doe voornamelijk muziekproducties.
Op zaterdag 14 december 2002 00:16 schreef SmashBro het volgende:[..]
Noem eens wat namen dan van sterren die jij al naar de top hebt gebracht?
.
En ga mezelf niet bewijzen hier....en namen zegt niet zo veel, mij niet teminste.
kan wel wat noemen, maar vind dat opschepperig.
En nu niet van, ik geloof je niet, dan moet je maar een keer naar de stdio komen kijken en luisteren, daar ligt het bewijs
quote:Ik vind dat deze gozert wel uitstraling heeft. Namelijk die van "the guy next door" gewoon een normale gozer, niks mis mee. En hij kan vreselijk goed zingen en is rete muziekaal.
Op zaterdag 14 december 2002 00:06 schreef djbambam het volgende:[..]
Omdat hij geen uitstraling heeft.
Stem is goed, meer dan dat. Maar bij deze 10 was een meisje (namen damn....was een getint meisje) en die heeft een dijk van een stem en meer uitstraling. Dat is waar ik oa naar kijk.Ik vind dat Jamai dat minder heeft.
Maar ik snap ook wel dat het de keuze is van Nederland, en Jamai is niet slecht, integendeel.
Ik geef toe dat die niet boven meidenbedden komt te hangen (eerder jongens ). Maar ja............Jim zal de echte winnaar worden denk ik
quote:hahahahahaha dat je dat gelooft
Op vrijdag 13 december 2002 23:19 schreef Loesje29 het volgende:
Gelul, er staat duidelijk: LET OP: alleen de stemmen uitgebracht tussen 22.30 en 23.30 uur tellen mee. Dus die betrouwbare bron is vast niet zo betrouwbaar als jij denkt.
quote:Waarom ben je daar bang voor. Bij George Michael, Robbie Williams en Freddy Mercury speelt dat toch ook geen rol?
Op zaterdag 14 december 2002 00:06 schreef TomBombadil het volgende:[..]
Ben alleen bang dat 'ie jongetjes leuker vindt.
[Dit bericht is gewijzigd door Animal2 op 14-12-2002 10:43]
quote:En dan?
Op vrijdag 13 december 2002 21:53 schreef erikh het volgende:
ligt het aan mij of die gozer gewoon hartstikke homo?
Maybe I didn't treat you quite as good as I should have,
Maybe I didn't love you quite as often as I could have
Jamai draait de 'good' en de 'often' om.
Hij zingt echt heel goed, al vind ik hem niet een hele mooie stem hebben, maar dat is persoonlijk. Hij klinkt niet zo 'warm', maar hij is natuurlijk ook wel jong.
Ik vind dat hij terecht door is, al was het percentage waarmee misschien wel wat overdreven.
quote:jamai rocks!
Op zaterdag 14 december 2002 12:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jamai is echt wel goed!
quote:Fijn dat je het zelf ook snapt (je ondertitel). Dat is gewoon humor.
Op zaterdag 14 december 2002 12:35 schreef Paperclipjes het volgende:
Hij zingt heel aardig hij had alleen maar niet " Robbie Williams pack you´re backs " moeten zeggen...
Oh, en dat (jongen met bril) mag wmb best uit de titel. Jamai doesn't need that!
quote:Is het een nepbril?
Op zaterdag 14 december 2002 12:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jamai doesn't need that!
quote:jamai kan gewoon perfect zingen en zet een goede act op (hij kan zo in op televisie voor het presenteren van een programma (typisch bnn ofzo))
Op zaterdag 14 december 2002 12:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat weet ik niet. Maar het is zo van: Nou ja, je zal 'm wel niet kennen, dus dan zetten we dat erbij. En dat is niet meer nodig.
And by the way hij is geen homo en zijn bril is echt.
Hij is gewoon hartsikke goed.
quote:Ik vraag het nog maar een keer: Wat kan het ons in godsnaam schelen???
Op zaterdag 14 december 2002 13:23 schreef Topper_Harley het volgende:
tis dus echt wel een fag he, komop zeg
quote:Nee.. dat was dom..
Op zaterdag 14 december 2002 12:36 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Fijn dat je het zelf ook snapt (je ondertitel). Dat is gewoon humor.
quote:Ik vond hem een beetje EO-achtig overkomen gisteren... met dat handje in de lucht en oogjes dicht.
Op zaterdag 14 december 2002 14:57 schreef vanDaal het volgende:
Alhoewel ik vind dat ie redelijk terecht door is (ik had liever Elton gezien), vind ik wel dat ie niet echt rythmisch is. Ook gisteravond vond ik dat ie niet echt goed meebewoog op de muziek. Vinden meer mensen dat?
Denk dat ie wel een hele goede kans maakt om HET idool te worden eigenlijk, btw is ie wel door of niet (gister alleen het begin gezien )
quote:Ik moet je teleurstellen, maar dat is ie niet want het eerste liedje wat ie zong was een liefdesliedje voor een meisje wat hij leuk vond.
Op zaterdag 14 december 2002 13:23 schreef Topper_Harley het volgende:
tis dus echt wel een fag he, komop zeg
quote:Neej joh. Hij is maar met 46 % van de stemmen 1e geworden...
Op zaterdag 14 december 2002 15:05 schreef ivetje het volgende:
btw is ie wel door of niet (gister alleen het begin gezien)
quote:sorry hoor dat ik het toevallig niet gezien heb en hier niet gelezen heb
Op zaterdag 14 december 2002 17:30 schreef LoekB het volgende:[..]
Neej joh. Hij is maar met 46 % van de stemmen 1e geworden...
quote:Toen ik dit topic opende, kende bijna niemand zijn naam en had iedereen het erover dat die jongen met bril zo goed was. Nu kent iedereen zijn naam en mag dat inderdaad wel weg ja.
Op zaterdag 14 december 2002 12:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
....Oh, en dat (jongen met bril) mag wmb best uit de titel....
quote:Ah, vandaar dat er 1000 berichtjes over fok staan
Op zaterdag 14 december 2002 17:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
ik heb me geregistreerd voor het Jamai forum en wou even reclame maken voor fok!, maar ik kan 1000 keer klikken op het plaats bericht dingetje, maar er komt niets
hij was zo zenuwachtig,totdat het commentaar van de jury op hem af kwam, jamai als ik jou was zou ik trots zijn op die stem,want er zijn maar weinig mensen die zo goed kunnen zingen.
dat had hij nodig, hij is een toffe peer. :w
en nu niet meer zo over m lullen, niemand van jullie kent hem in het echt
groetjes leonie, die helaas niet bij de laatste tien is gekomen....
Ach, 't zullen vast de zenuwen zijn:
"Maybe I didn't treat you....."
"Quite as often as I should have"
"Maybe I didn't love you...."
"Quite as good as I could have"
Hij gaat vast en zeker winnen!!!
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 22:51 schreef _Mal_ het volgende:
ik vinnum een irri k*t ventje maar hij zingt wel ontzettend goed en dat kan ik niet uitstaan
quote:uh robbie williams is dus nie gay he? maybe bi.... maar heeft een relatie met eene vrouwelijk model
Op zaterdag 14 december 2002 01:02 schreef CloudBox het volgende:[..]
Waarom ben je daar bang voor. Bij George Michael, Robbie Williams en Freddy Mercury speelt dat toch ook geen rol?
quote:elvis
Op maandag 16 december 2002 23:32 schreef Aarti het volgende:
Weet iemand misschien welk liedje Jamai zong tijdens de workshop?
"maybe I didn't treat you...enz."
Over Jamai... Klein minpuntje... ik vond eigenlijk dat hij best wel nasaal zong. Net alsof z'n neus verstopt zat (beetje Fran Fine achtig). Ook vond ik dat hij z'n kaken iets verder van elkaar moet trekken. Soms leek het net alsof hij z'n tanden op elkaar hield en de woorden er door heen wilde persen.
Maar verder vond ik dat hij het goed gedaan had.
Ik heb nog een keer naar zijn performance gekeken, en het is gewoon fantastisch!
Ik hoop gewoon dat hij gaat winnen!
quote:You're always on my mind
Op maandag 16 december 2002 23:32 schreef Aarti het volgende:
Weet iemand misschien welk liedje Jamai zong tijdens de workshop?
"maybe I didn't treat you...enz."
Ik vind Jamai echt een prachtstem houden, en het is gewoon een grappig ventje met veel talent
quote:
Verrassend succesDe ouders van Jamai zijn verrast over zijn succes. Ze hoopten dat hij het showbizz wereldje niks zou vinden.
![]()
![]()
De ouders van de kandidaten haasten zich na afloop van de uitzending naar de studio. Vooral de vader en moeder van Jamai zijn door het dolle heen. 46% van de stemmen ging tijdens de eerste workshop naar Jamai. Dit hadden we nooit gedacht", zegt de trotste moeder van Jamai.
"Hij is altijd bezig met muziek maar omdat wij het nooit konden vergelijken, wisten we niet dat hij zo goed is." Maar nu ze hem live op tv hebben gezien, zijn ze wel degelijk overtuigd van zijn talent.
Jamai's ouders zijn niet altijd zo enthousiast geweest. "Om eerlijk te zijn, werden we wel eens een beetje gek van hem", zeggen zijn ouders. "Hij is altijd zo met muziek in de weer dat zijn school eronder ging lijden. Idols is voor ons dan ook begonnen als een test. We hebben Jamai bij de audities afgezet, in de hoop dat hij er niks aan zou vinden."
Het tegendeel is waar: Jamai heeft er ontzettend veel plezier in en komt steeds een ronde verder. Hij zit nu zelfs bij de laatste tien. "We zijn dolenthousiast", glunderen Jamai's ouders, "maar hij moet wel zijn school afmaken."
quote:En Jim moeten we een keer tussen zijn benen trappen, misschien zingt ie nog eens een toontje hoger! :p
Op dinsdag 17 december 2002 10:28 schreef CJ het volgende:
Ik vind het eigenlijk jammer dat dat wanna-be Elvisje dat er best wel lekker uit zag in de voorrondes niet is doorgegaan. Ben benieuwd hoe-ie dit nummer gedaan zou hebben.Over Jamai... Klein minpuntje... ik vond eigenlijk dat hij best wel nasaal zong. Net alsof z'n neus verstopt zat (beetje Fran Fine achtig). Ook vond ik dat hij z'n kaken iets verder van elkaar moet trekken. Soms leek het net alsof hij z'n tanden op elkaar hield en de woorden er door heen wilde persen.
Maar verder vond ik dat hij het goed gedaan had.
quote:Misschien omdat Jamai alweer een paar weken niet op TV is geweest
Op maandag 30 december 2002 23:06 schreef hoofdmuts het volgende:
waarom staat het topic van jamai zo laagdit is wel de nieuwe idol hoor!!
[Dit bericht is gewijzigd door DeStedebouwer op 06-01-2003 20:28]
Dat is toch Laura naast hem?
Met Tialda
Ook Jelleke-fan blijkbaar
quote:Geef 'm eens ongelijk
Op donderdag 9 januari 2003 15:58 schreef SmashBro het volgende:
Ook Jelleke-fan blijkbaar
quote:Hij doet het niet bij mij.. wat is het IRC adres?
Op donderdag 9 januari 2003 19:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die chatbox is erg leuk bij jamai.
quote:Ah kijk, ik heb het gevonden!
Op donderdag 9 januari 2003 19:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
irc.xs4all.nl en dan /join #jamai
quote:Dat zou ook tof zijn ja, Jamai heeft gewoon vette humor. Ik moet nu al lachen als ik denk aan hoe hij zal zitten giebelen met C&I.
Op donderdag 9 januari 2003 20:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hij moet gewoon vaste co-host bij Life & Cooking worden, dat moet gewoon hilarisch zijn.
quote:Het breezah gehalte ligt inderdaad best hoog
Op donderdag 9 januari 2003 20:20 schreef SmashBro het volgende:
Wat een BrEeZaH-chatbox... Maar jullie gaan wel proberen Jamai hierheen te lokken als hij er een keertje in is he?.
quote:Met BrEeZaH bedoel ik ook die domme 13-jarige bakvissen die de hele tijd in caps typen, vragen hoe ze hun nick kunnen veranderen en aan elke nieuwe binnenkomer vragen of ze het al gehoord hadden van Sunny.
Op donderdag 9 januari 2003 20:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar ik vind aleen GurLieJ BrEeZaH.
quote:Ik ben weg, kom vannacht wel terug.. Jamai lijkt me wel een nachtmens
Op donderdag 9 januari 2003 20:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja klopt. Nu wordt er de hele tijd gekloot met kleurtjes.
quote:Daar waag ik me maar niet nog een keer aan
Op zondag 12 januari 2003 21:14 schreef BazP het volgende:
Op de site www.jamai.nl kun je zijn leidjes downloaden, ze zijn alleen hopeloos slecht van kwaliteit.
Weet iemand of er beter, en dan in mp3 format zijn?
Ik heb trouwens Jamai een mailtje gestuurd en daarin had ik ook gevraagd of hij echt zo goed met Hind overweg kan, ik hoop dat hij een helemaal lyrisch mailtje terugstuurt met allemaal lof over Hind. Ben benieuwd.
En natuurlijk heb ik (uitgebreid) reclame gemaakt voor Fok!
quote:Ah... betrapt! Jij bent vast Jamai, vermomd als Cybart!
Op maandag 13 januari 2003 16:49 schreef Cybart het volgende:
als ie slim is laat ie dan wel zijn echte naam achterwege
quote:tuuuuuuurlijk
Op maandag 13 januari 2003 16:54 schreef Christine het volgende:[..]
Ah... betrapt! Jij bent vast Jamai, vermomd als Cybart!
quote:was jij daar dan? ik had er ook wel bij willen zijn!
Op dinsdag 14 januari 2003 18:25 schreef Partygurl het volgende:
Kzag Jamai gister samen met Hind op tv bij de premaire van de film van eminem...dewi was dr ook!
quote:Goed lezen
Op dinsdag 14 januari 2003 19:25 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
was jij daar dan? ik had er ook wel bij willen zijn!
"Je zou het niet zeggen, maar ik ben een halfbloed. Mijn moeder is Indonesisch."
Dat zou je idd niet zeggen!!!
Jamai moet toch maar winnen! Of Hind natuurlijk
Ook al ziet hij niet in hoe geweldig Titanic is.
En met dat 'lollige' ben ik het wel met de jury eens.
quote:Ik denk dat je je daarin goed vergis!
Op zondag 19 januari 2003 02:07 schreef scanman01 het volgende:
Een popidool lijkt hij me voor geen meter in ieder geval.
Jamai is ook de favoriet van Reinout trouwens, hij schreeuwt van niemand de naam zo hard als van Jamai.
Ik zie hem echt wel groeien in de radio/presentator business.
quote:Ik vind m gewoon in een woord ge-wel-dig
Op zondag 19 januari 2003 12:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hij had weer een andere bril he? Een soort van Nederlandse Anastacia begint hij te worden.
quote:Na 5 seconden had hij wat mij betreft mogen ophouden. Toen was het grappig, maar hij bleef maar door gaan...
Op zondag 19 januari 2003 16:36 schreef Riann het volgende:
Hij is geweldig vooral toen ie dat stukje bij de titanic na deed. Ik heb echt waar dubbel gelegen.
quote:sommige zullen het misschien irritant vinden
Op zondag 19 januari 2003 17:07 schreef CJ het volgende:[..]
Na 5 seconden had hij wat mij betreft mogen ophouden. Toen was het grappig, maar hij bleef maar door gaan...
maar ik vind zoiets wel geinig
Alleen toen ze m gingen aankondigen stond ie backstage er een beetje als een idioot bij
maar goed, toch knap van een 16 jarig ventje die iedereen zo kan entertainen (met performance en stem, hoewel stem gister iets minder)
quote:ik heb het idd gezien
Op maandag 20 januari 2003 18:25 schreef karoltje het volgende:
Er staat trouwens een foto van Jamai's Titanic-act op de site SmashBro
ik hoop dat er ook nog een filmpje van op de sait komt te staan
ik lag zaterdag echt helemaal dubbel
ik vind dat zo'n grappig ventje
die mag van mij ook wel winnen
quote:Me too!
Op zondag 19 januari 2003 19:16 schreef Riann het volgende:[..]
sommige zullen het misschien irritant vinden
maar ik vind zoiets wel geinig
quote:hij is gewoon zichzelf
Op maandag 20 januari 2003 18:48 schreef DvdM het volgende:[..]
Me too!
In tegenstelling tot het commentaar van de jury ... dat vond ik nou weer wat minder; "je kan ook te grappig doen"
zijn gezicht alleen is al grapig
* Riann is een beetje fan van jamai aan het worden
quote:Ik vind het niet zo'n leuke foto...
Op maandag 20 januari 2003 18:25 schreef karoltje het volgende:
Er staat trouwens een foto van Jamai's Titanic-act op de site SmashBro
quote:Dat meen je toch niet hè????
Op zondag 19 januari 2003 12:40 schreef Vamos het volgende:
Jamai wordt een type als Gordon, maar dan hetero en hopelijk met een betere muziekkeuze
quote:voor mij gaat het tussen jamai en hind
Op zondag 26 januari 2003 10:58 schreef Sonho het volgende:
Jamai was echt weer helemaal super! Van mij mag hij Idols wel winnen!
jamai is echt een schatje en grappig
en leuk
quote:En gewoon goed, want hij kan echt zo mooi zingen, zo zuiver.
Op zondag 26 januari 2003 10:58 schreef Riann het volgende:[..]
voor mij gaat het tussen jamai en hind
jamai is echt een schatje
en grappig
en leuk
quote:hij is erg goed
Op zondag 26 januari 2003 11:02 schreef Sonho het volgende:[..]
En gewoon goed, want hij kan echt zo mooi zingen, zo zuiver.
Wat dat betreft kan hij echt een voorbeeld nemen aan Joël, die deed tenminste nog eens wat anders...
V.
Ik zou Jamai zo graag eens van die swingende nummers willen horen zingen, zoals hij bv Livin' la vida loca deed in het theater, dat was echt gaaf.
Maar nu al dat gezwijmel, daar kan ie niet al te lang mee door blijven gaan.
quote:Dat nummer ging toen helemaal de mist in dus zo gaaf was het ech niet
Op zondag 26 januari 2003 12:06 schreef Scope het volgende:
Ben ik wel met je eens, Verbal.Ik zou Jamai zo graag eens van die swingende nummers willen horen zingen, zoals hij bv Livin' la vida loca deed in het theater, dat was echt gaaf.
Maar nu al dat gezwijmel, daar kan ie niet al te lang mee door blijven gaan.
quote:dat kwam omdat hij toen ook veel minder tijd had om te tekst te leren en zich te kunnen inleven in het liedje...anders zou hij het waarschijnlijk wel goed gedaan hebben
Op zondag 26 januari 2003 12:07 schreef Partygurl het volgende:[..]
Dat nummer ging toen helemaal de mist in dus zo gaaf was het ech niet
maargoed... kijk naar Bas die kan ook alleen maar ronan keating en verders....
Ben benieuwd volgende week
Verder vind ik Jamai helemaal geweldig, dus no more comments!
quote:Dat brilletje was groen, maar verder ben ik het wel met je eens.
Op zondag 26 januari 2003 17:55 schreef Liejannuh het volgende:
Wat een verschrikkelijke bril had ie gister op!!
Hij moet gewoon weer dat zwarte brilletje op doen wat ie eerst op had!Staat veel leuker!
Verder vind ik Jamai helemaal geweldig, dus no more comments!
quote:Z'n eerste bril? die was toch zwart??
Op zondag 26 januari 2003 18:03 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Dat brilletje was groen, maar verder ben ik het wel met je eens.
Owja, en het leuke van Jamai is dat ie zelf ontzettend verbaasd is over het iedere keer weer complimenten krijgen van de jury en omdat ie zelfspot heeft!
quote:Hmm, hij heeft veel brillen. Ben wat op internet gaan surfen en hij heeft dus ook een zwarte bril. Maar de bril die hij op heeft op de cover van Idols Magazine is groen en dan heeft hij ook nog van die dikke monturenbrillen opgehad bij de liveshows.
Op zondag 26 januari 2003 20:27 schreef Liejannuh het volgende:
Z'n eerste bril? die was toch zwart??
die van vorige week wat groen (of was dat de weeek ervoor??) Die gele glazen vond ik zelf vooral een beetje eng... maar dat kan aan mij liggen!
De komende 3 weken ligt ie er echt nog niet uit hoor!!
quote:
Op zondag 26 januari 2003 19:26 schreef Argento het volgende:
Misschien kan iemand even uitleggen wat er grappig is aan Jamai. Leuk om de leuk vind ik namelijk niet grappig. Ik heb zelfs het idee dat je de belevingswereld van een tosti moet hebben om Jamai ook maar enigszins grappig te kunnen vinden. Daarbij is zijn zang en performance nu ook niet bepaald bijzonder, dus, vanwaar die adoratie? Jim heeft het ook geen van alle, maar die heeft dan nog zoiets als looks. Hoef ik nog niet te vinden dat ie moet winnen, maar ik kan tenminste begrijpen waarom anderen dat wel vinden. Bij Jamai kan ik dat dus allerminst begrijpen. Hij lijkt op het type buurvrouw dat iedereen zou kunnen hebben. Futloos permanent, foute bril en vormloos.
Is dit de Jamai-smiley?
Ik wil een cd gaan maken, die ik samen met het fanboek op 22 februari overhandigt.
Het wordt een cd, met persoonlijke boodschappen!
Iedereen heeft op zijn pc wel een recorder zitten!
Dus wat doe je?
1. Start / programma's / Bureau accessoires / entertainment / geluidsrecorder.
2. microfoon in je pc.
3. een persoonlijke boodschap inspreken of zingen natuurlijk!
4. bestandje opslaan
5. Bestandje opsturen naar MSlotboom1@chello.nl
En ik zorg dat het op een cd-tje komt, met alle persoonlijke boodschappen van de fans, of niet fans, maar die toch iets tegen Jamai willen zegg/zingen!
Ok we hebben nu al een Dewi fanboek en een Hind fanboek.
Ik weet zeker dat Jamai bij de laatste 4 komt, en het lijkt me dus leuk om ook een Jamai fanboek te maken. Ik ga 22 februari naar Idols, en probeer hem dan op de 1 of andere manier ook te geven. Desnoods aan Tooske ofzo.
Het is me al eerder gelukt om fanboeks af te geven, dus dit moet ook lukken!
Dus stuur alles naar mslotboom1@chello.nl
Gedichten, foto's, brieven, etc....
Ik wil de teksten, en plaatjes uitprinten op gekleurd papier, foto's print ik uit op wit papier, voor het effect! Ik bind alles samen. Dat doe ik op mijn werk, want daar hebben we bindapparaten.
Vinden jullie het een leuk ideee? Doe dan mee!
Stuur je creatie op naar MSlotboom1@chello.nl Graag voor 20 februari!
V.
quote:Echt waar?
Op zaterdag 1 februari 2003 21:17 schreef hoofdmuts het volgende:
Wow!! dat was weer goed. Kippevel
Grapje he?
Toch?
quote:Zo zacht en netjes.
Op zaterdag 1 februari 2003 22:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond Jamai zwaar teleurstellen eigenlijk. Kutnummer uitgekozen vond ik. En hij kan veel beter zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |