Nee, maar toch...quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:43 schreef TARDIS. het volgende:
Miljoenen hebben jouw achternaam dus een beetje drukte om niets van je moeder.
Ik vind die nummerwijziging wel zwak, wie wordt er nou bang van een stel Marokkaantjes die een beetje opgefokt doen aan de andere kant van de lijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:35 schreef DeBaba het volgende:
Meneer Bradge was bezig met zijn show op BradgeTv.
Op de chat werd hij uitgenodigd om iemand te bellen.
Aangezien hij toch onbeperkt bellen heeft ging hij daar spontaan op in.
De bellers bleken een Youssef en een Ali te zijn uit den haag, die al vlug over gingen op het beledigen van meneer Bradge en uitspreken van bedreigingen aan het adres van meneer Bradge. Meneer Bradge nam het allemaal heel luchtig en sportief op. Hij bleef gewoon cool.
Maar Youssef en Ali bleven zuigen, dreigde met 80 vrienden langs te komen waardoor meneer Bradge ontplofte en ze vroeg of ze even van Dijk Hilversum wilde googlen en dat hij ook connecties in het kamp van Hilversum had.
De verbinding werd verbroken, op dat moment bleek meneer Bradge zijn moeder voor de deur te staan, die meneer Bradge de volle laag gaf omdat hij zijn achternaam gebruikte.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]Neeeeeeeeeeeee. Wilde net terugkijken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus die live stream is verwijderd.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Waarom toekomstige escalatie niet gewoon voorkomen. Better safe than sorry toch.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:43 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik vind die nummerwijziging wel zwak, wie wordt er nou bang van een stel Marokkaantjes die een beetje opgefokt doen aan de andere kant van de lijn.
Helaas, je zal het met de verhalen moeten doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:44 schreef Fopje het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeee. Wilde net terugkijken...
Ditquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom toekomstige escalatie niet gewoon voorkomen. Better safe than sorry toch.
Ja, misschien, maar dan kan je wel bezig blijven met nummerwijzigingen, persoonlijk heb ik niets tegen een goede escalatie waardoor ook meestal juist de ander de escalatie liever voorkomt en daarom preventief een stap terugneemt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom toekomstige escalatie niet gewoon voorkomen. Better safe than sorry toch.
jij zegt ook maar watquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, misschien, maar dan kan je wel bezig blijven met nummerwijzigingen, persoonlijk heb ik niets tegen een goede escalatie waardoor ook meestal juist de ander de escalatie liever voorkomt en daarom preventief een stap terugneemt.
Als jij liever je nummer wijzigt om een mogelijke escalatie te voorkomen dan heb ik daar ook niets op tegen.quote:
Bij mij vindt er geen escalatie plaats.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als jij liever je nummer wijzigt om een mogelijke escalatie te voorkomen dan heb ik daar ook niets op tegen.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Brad, koop morgen anders even een bosje bloemen voor je moeder?
Of een dineetje bij de kebabzaak om de hoek.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Brad, koop morgen anders even een bosje bloemen voor je moeder?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht, ontzettende goedzak die je bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |