Straks in bed met mn hand in mn broek terugkijkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:24 schreef DeBaba het volgende:
Respect voor meneer Bradge.
Geniale tv.
Voor de nieuwsgierige onderons, terugkijken vanaf ongeveer minuut 28
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:28 schreef VerdachtParkietje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten zij weten
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:28 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Die bellers in de show van BradgeTV klonken niet als een Johan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerder als een Youssef
Das fynquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:35 schreef DeBaba het volgende:
Normaal ben ik altyd te laat of te vroeg met die rare uitzendtyden van BradgeTV maar schakelde nu precies op tyd in.
Onderschat de kracht van internet helden niet!quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
HOe wil je van een live stream die bijna 5 uur duurt zoeken naar dat stukje, dat knippen/plakken..
Vraag me af hoe je dit ge-edit krijgt uberhaupt, welk converter programma laat jou dit downloaden?
Waarom zou je een filmpje van 5 uur niet kunnen downloaden en editen? Natuurlijk kan dat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
HOe wil je van een live stream die bijna 5 uur duurt zoeken naar dat stukje, dat knippen/plakken..
Vraag me af hoe je dit ge-edit krijgt uberhaupt, welk converter programma laat jou dit downloaden?
Wat heb ik gemist danquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ben benieuwd of het op Dumpert komt.. Verwacht eigenlijk van niet.
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:07 schreef Azpilicueta het volgende:
Wat is er gebeurd? Mis er een keer 1 en dan gelijk dit
quote:
Ik heb de video net verwijderd. Wilde eigenlijk de live stream al stoppen na dit gedoe, maar besloot het toch maar gewoon te blijven doen.quote:
wie heeft gemirrored? ambertje?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:24 schreef DeBaba het volgende:
Respect voor meneer Bradge.
Geniale tv.
Voor de nieuwsgierige onderons, terugkijken vanaf ongeveer minuut 28
Ja, ze vroeg zich af wat er nou gebeurd was, toen heb ik het hele verhaal uitgelegd en toen zei ze "gelukkig heb je je nummer veranderd, wat een achterlijke mongolen heb je ook rondlopen"quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:21 schreef DeBaba het volgende:
Wederom wijs van je meneer Bradge.
Is je moeder al bijgedraaid ?
Aah, kan ik begrijpen manquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb de video net verwijderd. Wilde eigenlijk de live stream al stoppen na dit gedoe, maar besloot het toch maar gewoon te blijven doen.
Maar ik wil niet dat hier meer mee gebeurd, en vond mezelf ook wel een beetje overdreven agressief op het einde, en m`n humeur was al naar de klote, dus dan maar weg..
Jij belde hun toch?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
Vond het ook een leuke stream, tot meneer M.arokkaan en T.urk mij belden.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:27 schreef DoubleDip het volgende:
[sensatiemodus aan]Wat was er nu gebeurd precies? Ik wil het hele verhaal wel eens horen. Gooi maar onder de spoiler anders, of in DM ofzo. [/sensatiemodus uit]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus die live stream is verwijderd.
Same here. Je moet 24/7 dit topic doorlezen, anders vis je als fan gewoon naast het net. Heel exclusief eigenlijk, dat BradgeTV.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:27 schreef DoubleDip het volgende:
[sensatiemodus aan]Wat was er nu gebeurd precies? Ik wil het hele verhaal wel eens horen. Gooi maar onder de spoiler anders, of in DM ofzo. [/sensatiemodus uit]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]Oke begrijpelijk. Maar snap eigenlijk niet dat je zo iemand opbelt. Laat het lekker gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus die live stream is verwijderd.
quote:jep:D jan papparazie met zijn telefoon terreur! missschien is dat ook wel wat voor je Live stream, beetje telefoon terreur plegen, vlotte babbel heb je wel, kan echt geweldig worden
[..]wordt het een keer spannend, haal je het wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus die live stream is verwijderd.![]()
kom danquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:46 schreef BalotelliFan het volgende:
Tardis is een enorme kakker godsamme
Irritante ventjes. Hoe wist Moeder Bradge wat er gaande was?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:35 schreef DeBaba het volgende:
Meneer Bradge was bezig met zijn show op BradgeTv.
Op de chat werd hij uitgenodigd om iemand te bellen.
Aangezien hij toch onbeperkt bellen heeft ging hij daar spontaan op in.
De bellers bleken een Youssef en een Ali te zijn uit den haag, die al vlug over gingen op het beledigen van meneer Bradge en uitspreken van bedreigingen aan het adres van meneer Bradge. Meneer Bradge nam het allemaal heel luchtig en sportief op. Hij bleef gewoon cool.
Maar Youssef en Ali bleven zuigen, dreigde met 80 vrienden langs te komen waardoor meneer Bradge ontplofte en ze vroeg of ze even van Dijk Hilversum wilde googlen en dat hij ook connecties in het kamp van Hilversum had.
De verbinding werd verbroken, op dat moment bleek meneer Bradge zijn moeder voor de deur te staan, die meneer Bradge de volle laag gaf omdat hij zijn achternaam gebruikte.
die keek de live streamquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:36 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Irritante ventjes. Hoe wist Moeder Bradge wat er gaande was?
Die was op dat moment buiten het logeerhondje aan het laten plassen..quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:36 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Irritante ventjes. Hoe wist Moeder Bradge wat er gaande was?
En die hoorde dat toen? Want ik dacht dat je moeder je filmpjes/livestreams niet keek, toch? Dus ik dacht inderdaad al dat er een andere reden was hoe ze erachter kwam.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die was op dat moment buiten het logeerhondje aan het laten plassen..
Filmpje van het hondje komt vanavond nog online denk ik, en ja ook wel beter dat ik het heb verwijderd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:33 schreef Grunge. het volgende:
Klinkt als iets wat ik aan de ene kant graag had willen zien, maar aan de andere kant ook totaal niet. Ik begrijp denk ik nu wel waarom je het verwijderd hebt, dat getuigt ook van zelfreflectie.
Komt het filmpje van het logeerhondje snel online?
Klopt, die hoorde dat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:39 schreef Grunge. het volgende:
[..]
En die hoorde dat toen? Want ik dacht dat je moeder je filmpjes/livestreams niet keek, toch? Dus ik dacht inderdaad al dat er een andere reden was hoe ze erachter kwam.
Nee, maar toch...quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:43 schreef TARDIS. het volgende:
Miljoenen hebben jouw achternaam dus een beetje drukte om niets van je moeder.
Ik vind die nummerwijziging wel zwak, wie wordt er nou bang van een stel Marokkaantjes die een beetje opgefokt doen aan de andere kant van de lijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:35 schreef DeBaba het volgende:
De bellers bleken een Youssef en een Ali te zijn uit den haag, die al vlug over gingen op het beledigen van meneer Bradge en uitspreken van bedreigingen aan het adres van meneer Bradge. Meneer Bradge nam het allemaal heel luchtig en sportief op. Hij bleef gewoon cool.
Maar Youssef en Ali bleven zuigen, dreigde met 80 vrienden langs te komen waardoor meneer Bradge ontplofte en ze vroeg of ze even van Dijk Hilversum wilde googlen en dat hij ook connecties in het kamp van Hilversum had.
De verbinding werd verbroken, op dat moment bleek meneer Bradge zijn moeder voor de deur te staan, die meneer Bradge de volle laag gaf omdat hij zijn achternaam gebruikte.
[..]Neeeeeeeeeeeee. Wilde net terugkijken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus die live stream is verwijderd.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Waarom toekomstige escalatie niet gewoon voorkomen. Better safe than sorry toch.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:43 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik vind die nummerwijziging wel zwak, wie wordt er nou bang van een stel Marokkaantjes die een beetje opgefokt doen aan de andere kant van de lijn.
Helaas, je zal het met de verhalen moeten doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:44 schreef Fopje het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeee. Wilde net terugkijken...
Ditquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom toekomstige escalatie niet gewoon voorkomen. Better safe than sorry toch.
Ja, misschien, maar dan kan je wel bezig blijven met nummerwijzigingen, persoonlijk heb ik niets tegen een goede escalatie waardoor ook meestal juist de ander de escalatie liever voorkomt en daarom preventief een stap terugneemt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom toekomstige escalatie niet gewoon voorkomen. Better safe than sorry toch.
jij zegt ook maar watquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, misschien, maar dan kan je wel bezig blijven met nummerwijzigingen, persoonlijk heb ik niets tegen een goede escalatie waardoor ook meestal juist de ander de escalatie liever voorkomt en daarom preventief een stap terugneemt.
Als jij liever je nummer wijzigt om een mogelijke escalatie te voorkomen dan heb ik daar ook niets op tegen.quote:
Bij mij vindt er geen escalatie plaats.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als jij liever je nummer wijzigt om een mogelijke escalatie te voorkomen dan heb ik daar ook niets op tegen.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Brad, koop morgen anders even een bosje bloemen voor je moeder?
Of een dineetje bij de kebabzaak om de hoek.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Brad, koop morgen anders even een bosje bloemen voor je moeder?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht, ontzettende goedzak die je bent
Heb jij ook zitten Googlen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:32 schreef Rectum het volgende:
Zie je ome George nog wel eens dan Bradley?
Dat is te ver bij mij vandaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Minimaal half Hilversum kent 'm.
the plot dikkensquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:12 schreef Rectum het volgende:
Bradley, is deze Frank met petje dezelfde Frank van:
[..]
Soms is escalatie noodzakelijk om vooruitgang te boeken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bij mij vindt er geen escalatie plaats.
https://www.textbroker.nl/quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 01:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
http://www.youtube.com/c/BradgeTV/live
nice hoe werkt datquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 03:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Soms is escalatie noodzakelijk om vooruitgang te boeken.
[..]
https://www.textbroker.nl/
Is dit niet iets voor jou? Toen jij op je livestream bezig was om ruzie te zoeken met wat Marokkaantjes heb ik om het eens voor de grap te proberen een stukje tekst getikt van een paar honderd woorden over vloggers en vloggen en daar willen ze mij nu zo'n 6 euro voor betalen.
Het lijkt mij makkelijker dan van adres naar adres rond te rijden in een lichtblauwe Twingo om alle pakjes op tijd afgeleverd te krijgen.
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je dat niet gelijk gedaan hebt, maar er in plaats daarvan op in gegaan bent.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
Daarom, en een live stream moet leuk zijn, en áls er dan weer iemand komt zeiken de volgende keer blokkeer ik diegene wel direct.
Je moet eerst een stukje tekst insturen en op basis van dat stukje tekst classificeren ze jouw niveau voor dit moment, ik stuurde voor de grap een stukje tekst in over hoe kut Amsterdam is van circa 140 woorden en kreeg 4 sterren als classificatie.quote:
Ik klikte toevallig op zijn livestream en hoorde gewoon auto's voorbijrijden. Zolang er geen deur/raam open is, is dat hok dus alles behalve geluidsdicht. Lijkt me niet fijn om zo iemand als buurman te hebben. Die zit gewoon fucking 3 uur lang midden in de nacht keyboard te spelen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:30 schreef Rectum het volgende:
Wel vreemd dat je moeder dat hoorde terwijl je in eerdere vlogjes hebt beweerd dat je schuurtje een geluidsdichte bunker is.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:35 schreef DeBaba het volgende:
quote:
ditquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:47 schreef Voszje het volgende:
Wat lees ik nu toch allemaal weer, ik heb iets gemist.
Aldus de man die 0,0 verantwoordelijkheid heeft en alleen maar een blokje rond gaat rijden voor z'n Zeurende Chauffeur seriequote:Ja, niks rustig - ik mot toch ook weg of nie!?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |