Oh ik misschien wel! Wil je de zool even opmeten en wat zou je ervoor willen hebben?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:59 schreef coccinelle het volgende:
Iemand belang bij nieuwe carozoo gevoerde sloflaarsjes maat 21/22? S. wil ze echt niet aan![]()
Gaat om deze;
http://www.shoeszoo.com/c(...)-leather-baby-shoes/
14-14.5cm. Ik dacht aan ¤10,- excl?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:01 schreef Mineola het volgende:
[..]
Oh ik misschien wel! Wil je de zool even opmeten en wat zou je ervoor willen hebben?
Thanks! Dan wil ik ze graag overnemen, sorry Ophelia!quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:07 schreef coccinelle het volgende:
[..]
14-14.5cm. Ik dacht aan ¤10,- excl?
Ze zijn echt zo ontzettend leuk en fluffy binnenin
Geeft niets, dan kan ik ongegeneerd een paar Babypaws Venus bestellen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:29 schreef Mineola het volgende:
[..]
Thanks! Dan wil ik ze graag overnemen, sorry Ophelia!
Wat wil je hebben voor de grijze bolero van next en het zarajurkje?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 13:07 schreef Selvaria het volgende:
Even de overige kleertjes in de herhaling. Het valt allemaal als maat 68-74 ongeveer.
[ afbeelding ]
Lekkere warme vestjes. De lichtgele en blauwe (met wol) zijn van Next maat 6-9 maanden, de okergele is verkocht. Rechtsboven is Hema maat 74.
[ afbeelding ]
Bolero's. Boven Next maat 3-6 maanden, heerlijk warm en zacht.onder 2x Zeeman maat 74.
[ afbeelding ]
Warm jurkje van Next, maat 6-9 maanden. De grijze is verkocht
[ afbeelding ]
Spijkerbroekjes. Primark maat 80 (valt klein), Noppies, Name-it (verkocht) en H&M, allen maat 74.
[ afbeelding ]
Jurkjes. Links Next maat 9-12 maanden, Next 6-9 maanden en Zara maat 80 (valt klein)
[ afbeelding ]
Beide Zara maat 86 (vallen als 74)
[ afbeelding ]
Hema maat 74 De witte is verkocht
[ afbeelding ]
Roze shirtje maat 80 (nooit gedragen), jurkje maat 74/80 (nooit gedragen) en episch dinopak (Next, verkocht)
Prijzen komen we wel uit, alles is gewassen en duidelijk niet gestreken.
6 euro ex. postzegels?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 13:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat wil je hebben voor de grijze bolero van next en het zarajurkje?
Wat wil je voor opperdepop?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 13:15 schreef Selvaria het volgende:
Oh en verder nog 4 boeken: Opperdepop, Eten voor de kleintjes, de Grote Gele Bijbel & Easy Peasy. Kleintjes heeft een zachte kaft en daar kan je wel aan zien dat het boek gelezen/gebruikt is. Van binnen is hij nog wel netjes. De overige boeken zijn als nieuw.[ afbeelding ]
quote:
3,50 euro ex verzenden? Hij is wel erg zwaar (voel ik nu netquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 13:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wat wil je voor opperdepop?
Ik dm je even.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 13:24 schreef Selvaria het volgende:
[..]
3,50 euro ex verzenden? Hij is wel erg zwaar (voel ik nu net), dus komt dan denk ik wel 3,95 bij.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 13:37 schreef Burdie het volgende:
Ik pas even, bedenk me net dat ik 'm wel op mijn verlanglijstje kan zetten voor Sint/kerst/verjaardag, want ik weet nooit wat te vragen. Bedankt iig.
Heb je dat groene hema vestje nog? Aan welk bedrag denk je?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 13:07 schreef Selvaria het volgende:
Even de overige kleertjes in de herhaling. Het valt allemaal als maat 68-74 ongeveer.
[ afbeelding ]
Lekkere warme vestjes. De lichtgele en blauwe (met wol) zijn van Next maat 6-9 maanden, de okergele is verkocht. Rechtsboven is Hema maat 74.
[ afbeelding ]
Bolero's. Boven Next maat 3-6 maanden, heerlijk warm en zacht.onder 2x Zeeman maat 74.
[ afbeelding ]
Warm jurkje van Next, maat 6-9 maanden. De grijze is verkocht
[ afbeelding ]
Spijkerbroekjes. Primark maat 80 (valt klein), Noppies, Name-it (verkocht) en H&M, allen maat 74.
[ afbeelding ]
Jurkjes. Links Next maat 9-12 maanden, Next 6-9 maanden en Zara maat 80 (valt klein)
[ afbeelding ]
Beide Zara maat 86 (vallen als 74)
[ afbeelding ]
Hema maat 74 De witte is verkocht
[ afbeelding ]
Roze shirtje maat 80 (nooit gedragen), jurkje maat 74/80 (nooit gedragen) en episch dinopak (Next, verkocht)
Prijzen komen we wel uit, alles is gewassen en duidelijk niet gestreken.
Ja, de groene is er nog. 1,50 ex. postzegels?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:32 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Heb je dat groene hema vestje nog? Aan welk bedrag denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |