abonnement Unibet Coolblue
pi_166691198
pi_166694999
concertatSEA twitterde op woensdag 16-11-2016 om 16:33:56 Vanmiddag hoor je bij @woutervdgoes op @NPORadio2 de eerste artiesten die gaan optreden op Concert at SEA 2017. Luisteren dus! #wout2day! reageer retweet
pi_166695155
Ik denk Blof :Y
pi_166695621
quote:
2s.gif Op woensdag 16 november 2016 16:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk Blof :Y
Veel te duur voor CAS.
pi_166696954
BLØF, Kensington, Racoon en Broederliefde voor Concert At Sea. Verdere uitspraken doe ik niet over deze lichting.
pi_166697190
Spannend zeg, hoop dat de doelgroep nog geld heeft na tickets voor de huishoudbeurs, de toppers, en 5x naar de Ziggo Dome voor Kensington.
pi_166697643
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 18:22 schreef Loveless85 het volgende:
Spannend zeg, hoop dat de doelgroep nog geld heeft na tickets voor de huishoudbeurs, de toppers, en 5x naar de Ziggo Dome voor Kensington.
Met Kensington wel weer een potentieele Pinkpop headliner weggepikt.

Wel lef van BLØF dat ze zichzelf groter op het affiche plaatsen dan de rest

:D
pi_166705832
Morgen gaat Billy Talent waarschijnlijk bekend gemaakt worden voor Highfield. Interessant ook voor Lowlands. Zou leuk zijn, helaas gemist vorig jaar op RAR.
pi_166707744
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 23:49 schreef indiaantje89 het volgende:
Morgen gaat Billy Talent waarschijnlijk bekend gemaakt worden voor Highfield. Interessant ook voor Lowlands. Zou leuk zijn, helaas gemist vorig jaar op RAR.
Stond vorige keer slechts in de India toch?
pi_166708152
Rammstein gaat ook weer festivals doen
pi_166708344
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 07:28 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Stond vorige keer slechts in de India toch?
Ja inderdaad. In anderen landen is het een behoorlijk grote band. 2012 heb ik de band eerlijk gezegd aan me voorbij laten gaan, en niet echt tijd aan gespendeerd om het te beluisteren. Maar vorig jaar heb ik dat wel gedaan en ze hebben prima nummers:







Je moet er wel van houden :).

quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 08:32 schreef Loveless85 het volgende:
Rammstein gaat ook weer festivals doen
Ik las gisteren inderdaad geruchten voor RAR/RIP ja.

Maar ik zie weinig festival opties voor Rammstein dit jaar. Pinkpop kan je afschrijven want daar stonden ze vorig jaar. Fortarock zal Rammstein niet als "slecht nieuws" zien denk ik, dus daar staan ze waarschijnlijk ook niet. Dan blijven er weinig opties meer over :).

Gelderdome/ArenA dan ?
pi_166708366
pi_166708369
De tweet impliceert festivals, maar ik zou ook niet weten hoe en wat nadat ze vorig jaar al redelijk wat grote metalfestivals hebben gedaan. Zie alleen nog een gaatje bij RaR inderdaad...

Ach, misschien is het uberhaupt geen europa.

Wel janken dat Forta met het lijstje metalacts wat tourt geen headliner kan vinden; Linkin Park, Aerosmith, Rammstein, allemaal nog geen plekje in NL, en dan heb ik het nog niet eens over mindere goden als Avenged Sevenfold en Alter Bridge.
pi_166708382
Oh, slagje om de arm, het is geen officieel account die met die tweet kwam:



pi_166708407
quote:
2s.gif Op donderdag 17 november 2016 08:57 schreef Loveless85 het volgende:
Oh, slagje om de arm, het is geen officieel account die met die tweet kwam:

[ afbeelding ]

Zijn meestal vrij redelijk ingelicht. Ik verwacht geen hele groter tour dan dit jaar.
pi_166708544
Mijn Deens is niet zo goed. Maar The National op een nieuw Deens Festival met de naam "Haven Festival"?

http://gaffa.dk/nyhed/112(...)ional-som-hovednavn/

10 en 11 augustus 2017 volgens Google Translate :).

Ook al zit BKS vroeger in het jaar zou het prima kunnen?
pi_166708692
pi_166708729
Even serieus, is zo'n Kensington zich nou niet in recordtempo aan het afbranden? Ik mag toch hopen dat de wat 'serieuzere' festivals (PP/LL) zich hier voorlopig niet aan wagen qua (sub-)headliner spot, als zo'n band 4 á 5x per jaar in de Ziggo Dome staat, en daarnaast nog alle festivalletjes als Appelpop, Zand, Concert at Sea, noem maar op, afgaat.
pi_166708854
quote:
2s.gif Op donderdag 17 november 2016 09:22 schreef Loveless85 het volgende:
Even serieus, is zo'n Kensington zich nou niet in recordtempo aan het afbranden? Ik mag toch hopen dat de wat 'serieuzere' festivals (PP/LL) zich hier voorlopig niet aan wagen qua (sub-)headliner spot, als zo'n band 4 á 5x per jaar in de Ziggo Dome staat, en daarnaast nog alle festivalletjes als Appelpop, Zand, Concert at Sea, noem maar op, afgaat.
Ik kan ze geen ongelijk geven. Volgens mij kunnen ze in NL een aardig centje vragen ondertussen. Dan kunnen ze wel in optreden in Oostenrijk voor anderhalve man en een paardenkop. Maar dat lever niets op.
pi_166708871
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 09:29 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik kan ze geen ongelijk geven. Volgens mij kunnen ze in NL een aardig centje vragen ondertussen. Dan kunnen ze wel in optreden in Oostenrijk voor anderhalve man en een paardenkop.
Jawel, maar het is gewoon wegwerpmuziek, zeker op deze manier. Neem nou zo'n Kane, waar je inmiddels wel van kan zeggen dat ze zo'n beetje in alles de 'opvolger' zijn. Hoe vaak wordt dat nog gedraaid? Hoeveel nummer halen daar de eindejaarslijstjes van?
pi_166708931
quote:
2s.gif Op donderdag 17 november 2016 09:30 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jawel, maar het is gewoon wegwerpmuziek, zeker op deze manier. Neem nou zo'n Kane, waar je inmiddels wel van kan zeggen dat ze zo'n beetje in alles de 'opvolger' zijn. Hoe vaak wordt dat nog gedraaid? Hoeveel nummer halen daar de eindejaarslijstjes van?
Persoonlijk vond ik Kane beter dan Kensington. Al hoewel dat laatste album van ze nog best redelijk is.

En festivals als Zand en CAS zijn toch ook wel wat meer gericht op een ander doelgroep dan waarvan de eindejaarslijstjes worden gemaakt :P.

Dat LL/Pinkpop ze boeken is omdat ze er blijkbaar niet echt omheen kunnen. Kensington was voor Pinkpop 3 jaar achter elkaar de winnaar van de Gouden Tip van Pinkpop blijkbaar.
pi_166708953
Zegt ook genoeg over het typische Pinkpoppubliek dus :D
pi_166709383


pi_166709854
http://www.byzegut.fr/201(...)donnais-une.html?m=1

Misschien toch nog wat Metallica nieuws?
pi_166709870
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 09:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Foo Fighters gaat blijkbaar ook naar Open'er in Polen. Alleen de bron is weer weggehaald.

En blijkbaar ook naar Mad Cool in Spanje: http://sonotek.es/?p=477
staat nu weer op de website van het festival... wel een aanrader trouwens! goedkope vlucht op Gdansk en je bent zo in Gdynia! Als het lekker weer is kun je ook nog naar Sopot.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')