Ben benieuwd, festileaks heeft het nu ook opgepaktquote:Op dinsdag 8 november 2016 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, in het kader van een grap is dit niet zo handig. Ik zou het ook niet weten verder... misschien dat LiveNation ze matst a la Stones op Pinkpop met Mojo? Of wellicht 'kwam het gewoon zo uit', en doen GnR in een paar landen festivals omdat er in hun tourschema geen arena/veld beschikbaar was in die periode?
Vreemde actie inderdaad.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:34 schreef Loveless85 het volgende:
Graspop heeft het weer verwijderd. Denk dat ze inzagen dat het niet zo'n leuk grapje was maar nogal wat verwachtingen wekte.
Nee, inderdaad. Leuk zo'n 'grapje' hoor, of gewoon een semi-nutteloze post om maar weer wat te roepen te hebben. Maar jat dan niet lyrics van een van de bands die een hoofdrol spelen in menig gerucht voor komend seizoenquote:Op dinsdag 8 november 2016 13:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vreemde actie inderdaad.
Met de huidige tour geruchten vond ik het marketing technisch gezien ook niet heel slim gedaan,
Dan zou ik gewoon even netjes melden dat GnR niet komt. Nu is het een beetje ingetrokken keutel.quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Leuk zo'n 'grapje' hoor, of gewoon een semi-nutteloze post om maar weer wat te roepen te hebben. Maar jat dan niet lyrics van een van de bands die een hoofdrol spelen in menig gerucht voor komend seizoen
twitter:NOS_Alive twitterde op woensdag 09-11-2016 om 10:22:53. @TheKills are playing at NOS Alive'17 - Join us: https://t.co/iJwjzcOL4N The Kills confirmados no NOS Alive'17!... https://t.co/5RTI2q16Ll reageer retweet
Aerosmith had in de jaren 80 dat album met de gepiercte koeietepel. Het kan een hele domme verwijzing naar hun als headliner zijn...quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon even netjes melden dat GnR niet komt. Nu is het een beetje ingetrokken keutel.
1993quote:Op woensdag 9 november 2016 10:46 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Aerosmith had in de jaren 80 dat album met de gepiercte koeietepel. Het kan een hele domme verwijzing naar hun als headliner zijn...
[ afbeelding ]
Zou heel raar zijn, want dat is pas in September.quote:Op donderdag 10 november 2016 13:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Lollapalooza Berlijn mogelijk ook?
[ afbeelding ]
Ok wist nog niet of het bekend was. Berlin Festival misschien wat weer terug is? Of gewoon losse gig.quote:Op donderdag 10 november 2016 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou heel raar zijn, want dat is pas in September.
Kan ook goed hoor, er is inmiddels ook zoveel 'extra' rood. Half Portugal was rood, in Spanje van alles aan de kust. En ze staan toch echt (vooralsnog, en dat zie ik niet veranderen) alleen op Mad cool & NOS alive.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:07 schreef Niveath het volgende:
Is het niet de manier van Photoshoppen, Berlijn is veel minder fel rood dan Madrid of Polen?
Zou mooi zijn als uiteindelijk heel Europa rood is, waardoor je ze dus altijd ergens dichtbij kan gaan zien.
Als ze Werchter en Glastonbury doen, en daarnaast nog iets in het midden/zuiden van Europa heb je een mooi verdeeld kaartje, en dan halen ze toch nog iets in ookquote:Op donderdag 10 november 2016 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan ook goed hoor, er is inmiddels ook zoveel 'extra' rood. Half Portugal was rood, in Spanje van alles aan de kust. En ze staan toch echt (vooralsnog, en dat zie ik niet veranderen) alleen op Mad cool & NOS alive.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |