"The Beach Boys"quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ribs & Blues heeft trouwens The Beach Boys
En Paaspop, Parkway Drive.
Ze doen gelijk de drie headliners in one go. Wat dus weer twijfelachtig maakt dat ze echt iets 'speciaals' hebben. Want dan wil je daar toch alle focus op leggen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:25 schreef Loveless85 het volgende:
Donderdag 20u eerste DLUK announcement. Waarmee ze weer duidelijk uit de pas lopen met Download Paris, die hebben al SOAD bekend én komen maandag al met 'meer'. Dus ik vermoed dat DLUK wel iets 'speciaals' gaat hebben (Metallica? GnR? Aerosmith?).
Dus SOAD is geen headlier op DLUK maar wel in Parijs? Zou je dan kunnen concluderen, maar dat lijkt me een beetje gek..quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze doen gelijk de drie headliners in one go. Wat dus weer twijfelachtig maakt dat ze echt iets 'speciaals' hebben. Want dan wil je daar toch alle focus op leggen?
Ik vind dat niet echt een 'speciale headliner' als je het lijstje al ziet waar ze spelen, en de status van Download meerekentquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dus SOAD is geen headlier op DLUK maar wel in Parijs? Zou je dan kunnen concluderen, maar dat lijkt me een beetje gek..
Blink? Daar?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
Die zullen wel met iets a la SOAD / A7X / Blink komen ofzo.
dan zal graspop ook wel komen, en hellfest.quote:Op woensdag 2 november 2016 11:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Over 2 dagen komt Download UK met nieuws. Ik gok dat dan Aerosmith voor Europa bekend gemaakt gaat worden?
Jep, gok ik ook.quote:Op woensdag 2 november 2016 13:01 schreef AgeEll het volgende:
[..]
dan zal graspop ook wel komen, en hellfest.
En voor Copenhell: Prophets of Rage, Every Time I Die, Inglorious en Lost Society.twitter:Snowbombing twitterde op donderdag 03-11-2016 om 10:13:24The incredible second avalanche of acts for SB17 arrives TODAY at 11am. Meet us back here in a couple of hours ????... https://t.co/Rtt2CvCvep reageer retweet
$$$$$$quote:Op donderdag 3 november 2016 15:00 schreef AgeEll het volgende:
Gaan de peppers weer een rondje doen. Apart
Apart ook in de zin dat festivals ze dan dit jaar toch ook pakken. Maar de rhcp is natuurlijk.een grote naam.quote:Op donderdag 3 november 2016 19:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
$$$$$$
[ afbeelding ]
Biffy Clyro headliner op Download. Die zag ik niet aankomen.
En Major Lazer zo te zien als headliner naar Main Square.
[ afbeelding ]
Een grote vis weggevallen? (GNR)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |