quote:Supergast!! alleen de manier van zingen past niet bij zijn uiterlijk, maar misschien ligt dat aan de soort muziek die ie tot nu toe zingt
Op woensdag 4 december 2002 22:29 schreef Ricardo80 het volgende:
Wat vinden jullie van roger die kleine kale gast ???
quote:wat bedoel dat het niet bij zijn uiterlijk past??? ook niet die nummer happy die die self heeft geschreven?
Op woensdag 4 december 2002 22:32 schreef Stranger het volgende:[..]
Supergast!! alleen de manier van zingen past niet bij zijn uiterlijk, maar misschien ligt dat aan de soort muziek die ie tot nu toe zingt
De muziek die ze op idols gebruiken zijn we al eeuwen mee gebombardeerd. Ik wordt ziek van het commerciële gezeik muziek.
quote:Doe es link, ik wil ook luisteren
Op woensdag 4 december 2002 23:19 schreef SXM het volgende:
ik heb het lied gedownload, damn..waarom zingt hij dat niet op t.v.?De muziek die ze op idols gebruiken zijn we al eeuwen mee gebombardeerd. Ik wordt ziek van het commerciële gezeik muziek.
En is ie nou zo klein of stond ie een trede lager? Want toen ie voor Jim stond was Jim gewoon anderhalve kop hoger.
quote:Volgens mij is hij inderdaad heel erg klein.
Op vrijdag 6 december 2002 22:56 schreef SmashBro het volgende:
Roger moet zich scheren en een zonnebankje pakken ofzo. Echt geen pan zo.Maar hij kan wel redelijk zingen.
En is ie nou zo klein of stond ie een trede lager? Want toen ie voor Jim stond was Jim gewoon anderhalve kop hoger.
Leuk shirt had hij aan: blub zegt de vis.
quote:
Op woensdag 4 december 2002 23:19 schreef SXM het volgende:
De muziek die ze op idols gebruiken zijn we al eeuwen mee gebombardeerd. Ik wordt ziek van het commerciële gezeik muziek.
On-topic: Ik vind die Roger leuk . Het is geen stereotype idol, maar hij doet wel mee. En dat betekent imo dattie best bereid is zijn baardje eraf te halen
.
quote:Ik heb hem laatst gesproken hij zei dat hij niet mee deed om te winnen...
On-topic: Ik vind die Roger leuk. Het is geen stereotype idol, maar hij doet wel mee. En dat betekent imo dattie best bereid is zijn baardje eraf te halen
.
quote:Waarom dan wel
Op vrijdag 6 december 2002 23:03 schreef MacroMorph het volgende:[..]
Ik heb hem laatst gesproken hij zei dat hij niet mee deed om te winnen...
quote:Bekendheid
Op vrijdag 6 december 2002 23:04 schreef SmashBro het volgende:[..]
Waarom dan wel
En dan met z'n eigen band platen uitbrengen..
Beetje een omweg.. maar goed.. ik zeg ook maar wat
Ik dacht dat hij bedoelde in de zin van "voor de uitdaging/ervaring/enz." Die mensen mogen er van mij meteen uit, daar zit toch niemand op te wachten?
maar het is net of hij achter zijn kruiwagen vandaan kwam in de tuin.
Zeker aan het einde van idols...toen zag ik pas echt hoe lili deze putter was.
maar ik vindt hem wel stoer
quote:Snap ik wel.
Op vrijdag 6 december 2002 23:09 schreef MacroMorph het volgende:
Hij zit er ook niet op te wachten dat mensen van hem gaan verwachten dat hij z'n looks gaat veranderen om pop idol te worden!!
Maar het is inderdaad goeie reclame voor zijn band.
Maar opvallen doe je zeker, met zo'n "Blup zei de vis" shirt
quote:Mine too
Op zaterdag 7 december 2002 00:26 schreef Verbal het volgende:
Was vandaag mijn favoriet bij de mannen...V.
quote:Absoluut. De mijne ook. De rest maakte er trouwens ook echt een potje van. Jamai blijft trouwens ook wel leuk, haha.
Op zaterdag 7 december 2002 00:26 schreef Verbal het volgende:
Was vandaag mijn favoriet bij de mannen...V.
quote:Hij stond daar ook als een soort van aapje bij de groep... en ook op het podium. Maar ik vind 'm wel echt goed zingen.
Op donderdag 12 december 2002 16:47 schreef karoltje het volgende:
dat gozertje is egt kleineen kop kleiner dan Tooske joh!! Maar zingen kannie wel ja! Maar of hij het type is voor Idols....vast ni he...
Ik ga er zeker naar toe !!!!!!!
Ben benieuwd!!!
Hahahaha, ik zie al helemaal voor me dat Roger dat moet gaan zingen, als hij toevallig zou gaan winnen (al verwacht ik dat niet terecht).
[sub]please [/sub]
Een heerlijke stem om naar te luisteren en sjah.... dat shirt... het heeft wat. *HIHIHIH*
quote:
Op zondag 15 december 2002 15:56 schreef postinggirl het volgende:
Westlife-achtige muziek
quote:
Op zondag 15 december 2002 15:56 schreef postinggirl het volgende:
Ik hoorde gisteren op de radio een interview met Henk-Jan, vast stond dat het 'middle of the road' muziek zou gaan worden en dat de liedjes nu al geschreven worden. Ondertussen speelde er op de achtergrond van die Westlife-achtige muziek ter verduidelijking.
Ook vanavond weer klasse.
ik hoop echt dat hij door gaat.
maar dit keer was er veel meer concurrentie dan bij workshop 1
Er waren er maar 2 die echt vals zongen.
.
quote:Het was ERNIE!
Op vrijdag 20 december 2002 22:46 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
jim zal wel 1 worden denk ik, maar hoop wel dat roger doorgaat. leuk zo een bert t-shirt
WHAHAHAHA !!!!!!!!!!! ROGERRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!
En verder heb ik niet zoveel met hem. Leuk voor hem dat ie door is en leuk voor zijn fans, maar voor mij hoefde dat niet.
quote:Wie? Ikke??
Op zaterdag 21 december 2002 00:02 schreef MacroMorph het volgende:
Oh god.. zeker weer zo'n "Jim" lover!!
Ik vond Jim inderdaad beter... is daar wat mis mee??
ff serieus...
neej ben best blij dat die door is en vond z'n shirt ook erg cool en om eerlijk te zijn kan het me verder niet zoveel schelen over wie er verder door is...
ik wou gewoon dat roger door ging en daar hou ik me bij ik ben namelijk nu al groot fan van hem!!!
Bovendien vind ik het een beetje wannabee staan dat hij half engels zat te praten gisteren
quote:Hij is Arubaan en spreekt volgens mij vaker Engels dan Nederlands.
Op zaterdag 21 december 2002 11:02 schreef Christine het volgende:
Roger is toch echt geen POP idool... Nee, ik hoop dat hij er als één van de eersten uitvliegt in de finale. Als Rockstar zou hij het goed doen, maar niet als popidool...Bovendien vind ik het een beetje wannabee staan dat hij half engels zat te praten gisteren
Roger Rules!
quote:Ja en
Op zaterdag 21 december 2002 11:05 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Hij is Arubaan en spreekt volgens mij vaker Engels dan Nederlands.
Ga dan lekker meedoen aan Aruba Idols ofzo...
quote:Geen Engels op school gehad soms?
Op zaterdag 21 december 2002 12:00 schreef Christine het volgende:[..]
Ja en
quote:Damn ... ben je dom of doe je alsof je dom bent?? Als je beter engels spreekt dan spreek je toch engels??? Wat is er mis mee.. en hoezo is het fake???
Ja en
quote:Geweldige opmerking
Ja en
Roger:
V.
quote:tegenwoordig is de rockscene veeeel populairder geworden.., daardoor kan je als rockzanger tegenwoordig ook populair zijn.. dat jij nu alleen k3 als pop ziet.. aars
Roger is toch echt geen POP idool... Nee, ik hoop dat hij er als één van de eersten uitvliegt in de finale. Als Rockstar zou hij het goed doen, maar niet als popidool...Bovendien vind ik het een beetje wannabee staan dat hij half engels zat te praten gisteren
quote:een popidool kan tog ook rock gaan maken.... volgens mij heet het programma gewoon Idols.... een Idol
en muzieksoort letten ze niet op...maar de kwaliteit en zo te zien vind nederland hem goed want hij is door
Hij is zo klein maar hij is wel aardig en kan echt goed zingen
Toppiej
quote:Je bent me net voor
Op vrijdag 3 januari 2003 18:15 schreef Duiveltja het volgende:
roger is eruit gezet zie ik net op het nieuws
Hij wilde het contract niet tekenen omdat hij dan geen eigen geschreven liedjes kon zingen.
quote:Respect voor die gozer, die houdt tenminste voet bij stuk
Op vrijdag 3 januari 2003 18:17 schreef misterDre het volgende:[..]
Je bent me net voor
Hij wilde het contract niet tekenen omdat hij dan geen eigen geschreven liedjes kon zingen.
roger rules
Je weet natuurlijk nooit of ze zelf een relletje creëren om wat meer aandacht aan het programma te geven.
(hier dus ook..want Slotjes worden weer uitgedeeld... )
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 18:26 schreef karoltje het volgende:
Heel sterk van m!Tuurlijk heeft ie geen zin in Ronan Keating achtige liedjes, opgedrongen door de commercie! Deze jongen is rock en moet dat op zijn eigen manier doen! DE uiteindelijke Idols ster wordt uiteindelijk toch zo'n K-Otic product..
opgedrongen (kleding)stijl en liedjes voor je neus krijgen met de mededeling ze maar te zingen!
quote:Heb je een foto van hem... weten de mensen die hem "niet zo goed " kennen hem ook
Op vrijdag 3 januari 2003 18:33 schreef Frutsel(in dat andere topic dus) het volgende:
Zosja had dacht ik de wildcard ja... Zoiets hoorde ik...weet ut ook niet zeker.
Zeg nou ff eerlijk... Je mag dan wel geen Ronan Keating willen zingen of dat soort liedjes, maar om een IDOL te worden, wil ut OOG ook wat...
En dus valt Roger toch al af en kon hij gewoon niet winnen...
Zeg nou eerlijk....als dat de Idol van Nederland kon worden...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ja, in dit land kan alles...
en ik vond Roger ook echt gaaf, hij kon goed zingen en was origineel/uniek
[Dit bericht is gewijzigd door 2Mini op 03-01-2003 18:40]
quote:En dat heeft ze kijkcijfertechnisch gesproken ook geen windeieren gelegd.
Op vrijdag 3 januari 2003 18:39 schreef Punica het volgende:
hmm, ik denk dat RTL 4 weer een hoop kwade kijkers krijgt, net als toen met Hawaii Tim
quote:Wie is er hier nu de domme lul?
Op vrijdag 3 januari 2003 18:43 schreef piere het volgende:
en dat allemaal omdat hij geen eigen liedjes mocht performen?? als dat zo is dan isset een domme lul (sorry fans). met een beetje geduld had ie ff 1 a 2 kutcd's uitgebracht en daarna zijn eigen liedjes kunnen doen. maar ja, nu al sterallures
Ieeks, dan krijgt Joel natuurlijk ook een wildcard . Nee doen dan maar Charlotte 1 en Zosja. Of Charlotte 2 en Zosja. Of Jelleke en Zosja.
quote:ik ben 't met piere eens.
Op vrijdag 3 januari 2003 19:03 schreef Partygurl het volgende:Wie is er hier nu de domme lul?
Denk jij aangezien roger bij zijn eigen ideeen blijft
Tenzij Roger echt een supertalent is in liedjesschrijven en zingen, had ie beter gewoon kunnen proberen iets te bereiken met Idols. Alle tijd toch nog daarna om je eigen ding te doen.
En dat het snel kan gaan bewijst Sita wel, die zat 1 jaartje in die groep, en toen was duidelijk dat zij de beste was van die mensen, dus kon ze solo gaan.
Daar wordt het programma niet leuker op. Hij was tenminste niet zo kleurloos.
Hopelijk krijgt Zosja (vierde in dezelfde aflevering als Roger) nu een kans, door een plaatsje op te schuiven. En Charlotte 2 de wildcard (maar die zal Joel wel krijgen. ).
quote:Oh ja, dat zou wel logisch zijn dat Zosja nu doorschuift he.
Op vrijdag 3 januari 2003 19:07 schreef postinggirl het volgende:
Zonde. Het was een van mijn favorieten.Daar wordt het programma niet leuker op. Hij was tenminste niet zo kleurloos.
Hopelijk krijgt Zosja (vierde in dezelfde aflevering als Roger) nu een kans, door een plaatsje op te schuiven. En Charlotte 2 de wildcard (maar die zal Joel wel krijgen.
).
Nee ik hoop toch dan dat Jelleke
de wildcard krijgt. Want
Jelleke
, tja is gewoon
Jelleke
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 19:29 schreef punksquad het volgende:
roger heeft een goedlopende band en zit op de rockaccedemie.. je eigen nummers enz gaan echt voor hoor, hij mocht niet meer met zijn band oefenen en spelen van het contract, hoe kan hij dan in godsnaam zen opleiding afkrijgen..., roger is al enorm goed en idols zou hem alleen limiteren.. , het is niet zo dat hij een buitenkans heeft via idols, wat bij de mensen die nix berijkt hebben/doen in de industrie wel zo is
quote:De rest is ook allemaal akkoord gegaan en wat iedereen tegen jim heeft is voor mij een raadsel, hij zingt goed! En vooral van een 15jarige van wies stem nog niet eensh elemaal ontwikkeld is...wat bij de rest wel het geval is
Op vrijdag 3 januari 2003 19:32 schreef SEMTEX het volgende:![]()
Achterlijk dat je dus geprefabriceerde liedjes van waarschijnlijk Erik van Thijn moet gaan zingen. Wie heeft daar wel zin in? Naar mijn idee moet de winnaar dus een mindless, gewillig kneedbaar iemand zijn die akkoord gaat met het contract en dat zal Mambo Jimbo de 15jarige hartendief wel worden
quote:*hier stond een troll*
Achterlijk dat je dus geprefabriceerde liedjes van waarschijnlijk Erik van Thijn moet gaan zingen. Wie heeft daar wel zin in? Naar mijn idee moet de winnaar dus een mindless, gewillig kneedbaar iemand zijn die akkoord gaat met het contract en dat zal Mambo Jimbo de 15jarige hartendief wel worden
[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 04-01-2003 02:03]
quote:Je hebt mijn stem!
Op vrijdag 3 januari 2003 20:54 schreef lizzle het volgende:
echt jammer.. Zeker als joel wordt gekozen, want die gast is echt verschrikkelijk om naar te kijken en te luisterenRoger was cool!
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 20:29 schreef Solid_Snake het volgende:[..]
*troll*
[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 04-01-2003 02:04]
[edit]
foutje, elton was op de 4e plaats toen roger in de top3 stond dus dan gaat hij in de plaats van roger. of heb ik het nou helemaal verkeerd? naja, ben in de war nu
[edit]
onee toen stond zosja op de 4e plaats!! dus zosja in de plaats van roger? pff
[Dit bericht is gewijzigd door Flashh op 03-01-2003 21:26]
quote:En zo goed zingt ie niet eens, gemaakte stem, niet voluit hij mist gewoon klasse in zijn stem.
In mijn ogen is er maar 1 echte winnaar daar en dat is Dewi, die heeft echt een gouden keeltje.
Maar roger heeft zeker mijn waardering nu met deze actie, ik kan alleen maar respect opbrengen voor iemand die zo bij zijn standpunten blijft zeg
quote:Totaal eens met je post! Dewi
Op vrijdag 3 januari 2003 22:02 schreef erikh het volgende:[..]
En zo goed zingt ie niet eens, gemaakte stem, niet voluit hij mist gewoon klasse in zijn stem.
In mijn ogen is er maar 1 echte winnaar daar en dat is Dewi, die heeft echt een gouden keeltje.
Maar roger heeft zeker mijn waardering nu met deze actie, ik kan alleen maar respect opbrengen voor iemand die zo bij zijn standpunten blijft zeg
quote:JAaaaaa klopt! damnz das waar, ik vind het echt een muffe regel!
Op vrijdag 3 januari 2003 23:31 schreef Sylvana het volgende:
maar ik snap niet waarom het nu opeens niet meer mag, want toen er nog 84 waren, was er een jongen die zelf in een band zat en de 1e ronde meedeed met een zelfgeschreven liedje en die vroeg of hij als hij een contract kreeg zijn eigen liedjes mocht zingen, zijn eigen album opnemen en toen zeiden ze dat het wel mocht, dus ik snap niet waarom het nou opeens niet meer mag
quote:Ach joh dat is toch gewoon regelrechte bullsh*t, van mij mochten ze dan ook dat contract houwen, je eigen geschreven nr's niet eens uit mogen brengen
Op vrijdag 3 januari 2003 20:20 schreef Golfen het volgende:
Helemaal terecht dat hij dr uit is gezet.Regels zijn regels.
Maar het is WEL grappig als ze gaan klagen Mus was grappig in BB, Roger is nu ook grappig, het levert gewoon leuke tv op en wat extra publiciteit voor het programma.
quote:Dat was Wayne en ik kan me niet herinneren dat ze zeiden dat het mocht. Maar mijn geheugen laat me wel vaker in de steek. Weet je het zeker?
was er een jongen die zelf in een band zat en de 1e ronde meedeed met een zelfgeschreven liedje en die vroeg of hij als hij een contract kreeg zijn eigen liedjes mocht zingen, zijn eigen album opnemen en toen zeiden ze dat het wel mocht, dus ik snap niet waarom het nou opeens niet meer mag
[Dit bericht is gewijzigd door Fogerty op 04-01-2003 00:30]
quote:ja, Henk-jan zei toen dat het mocht
Op zaterdag 4 januari 2003 00:23 schreef Fogerty het volgende:[..]
Dat was Wayne en ik kan me niet herinneren dat ze zeiden dat het mocht. Maar mijn geheugen laat me wel vaker in de steek. Weet je het zeker?
quote:Da's dan idd vreemd. Dat zal Roger dan nog wel gaan gebruiken denk ik.
Op zaterdag 4 januari 2003 00:39 schreef Sylvana het volgende:
ja, Henk-jan zei toen dat het mocht
Dus eigen schuld dikke bult dat hij er uit is gezet.
quote:Volgens mij was het Eric van Thijn die als ik het me goed herinner zei: 'Als iemand hier een briljant nummer heeft geschreven, dan neem ík het graag op.'
Op zaterdag 4 januari 2003 00:39 schreef Sylvana het volgende:[..]
ja, Henk-jan zei toen dat het mocht
Het verbaasde mij daarom ook toen ik gisteren hoorde dat Roger zijn eigen nummers niet kwijt kon in het Idols-concept.
quote:Je moet niet vergeten dat ze al de hele tijd bezig zijn met het zoeken naar een POP-idool. Onder goede nummers verstaan ze nummers die bij een breed publiek (waarschijnlijk doelgroep 10-16 jarigen) aanslaan en hoog in de top 40 komen.
Op zaterdag 4 januari 2003 10:07 schreef BOMS® het volgende:
Het verbaasde mij daarom ook toen ik gisteren hoorde dat Roger zijn eigen nummers niet kwijt kon in het Idols-concept.
Roger trouwens nu op radio 2.
quote:Was dit niet van te voren bekend?
Achterlijk dat je dus geprefabriceerde liedjes van waarschijnlijk Erik van Thijn moet gaan zingen. Wie heeft daar wel zin in?
GrEetZ,
quote:Tuurlijk was het al wat langer bekend dat eigen nummers waarschijnlijk weinig kans maakten. Maar aan het allerbegin van het programma niet. Als je er toch inzit wil je dan wel de publiciteit meepakken en zeker ook voor winst gaan.
Op zaterdag 4 januari 2003 10:34 schreef Mercurius69 het volgende:
Was dit niet van te voren bekend?
Ik bedoel voordat je gaat deelnemen verdiep je je dan niet in hoe het verder gaat als je zou winnen?
Blijkbaar niet want anders had Roger waarschijnlijk niet mee gedaan als hij dit van te voren wist?
Hoe zit het dan met Wayne met zijn grote mond die hele albums uit wou geven?
Oh ja en waarom is het zo zeker dat Zosja door gaat? Joel had immers meer % als haar, of heb ik het nou verkeerd?GrEetZ,
Je andere vraag: Roger zei net dat Zosja i.p.v. hem doorging. Dus dat is zeker. Waarom, ik heb geen idee.
quote:Ho, stop.
maar ik snap niet waarom het nu opeens niet meer mag, want toen er nog 84 waren, was er een jongen die zelf in een band zat en de 1e ronde meedeed met een zelfgeschreven liedje en die vroeg of hij als hij een contract kreeg zijn eigen liedjes mocht zingen, zijn eigen album opnemen en toen zeiden ze dat het wel mocht, dus ik snap niet waarom het nou opeens niet meer mag
Er is een verschil.
Wayne vroeg, dat als hij zou winnen, of hij dan ook zelfgeschreven nummers mocht opnemen. Dat werd door de jury bevestigd.
De reden nu dat Roger is gestopt, is omdat de winnaar van Idols geen eigen liedjes mag opnemen. Lees: de winnaar mag niet náást het platencontract dat hij/zij via Idols heeft gekregen, in een andere band of op een andere manier liedjes gaan opnemen. Winnen zou voor Roger betekenen dat hij niet met zijn eigen band mag optreden.
Er zit dus verschil tussen eigen liedjes, en eigengeschreven liedjes
quote:Ik vind het een geval van misleiding. Denk dat Wayne ook blij is nu dat hij uberhaupt niet doormocht.
Op zaterdag 4 januari 2003 12:32 schreef Christine het volgende:[..]
Ho, stop.
Er is een verschil.
Wayne vroeg, dat als hij zou winnen, of hij dan ook zelfgeschreven nummers mocht opnemen. Dat werd door de jury bevestigd.
De reden nu dat Roger is gestopt, is omdat de winnaar van Idols geen eigen liedjes mag opnemen. Lees: de winnaar mag niet náást het platencontract dat hij/zij via Idols heeft gekregen, in een andere band of op een andere manier liedjes gaan opnemen. Winnen zou voor Roger betekenen dat hij niet met zijn eigen band mag optreden.
Er zit dus verschil tussen eigen liedjes, en eigengeschreven liedjes
quote:tadaaaaaaaaaaaaaa
Op vrijdag 3 januari 2003 19:07 schreef Solid_Snake het volgende:[..]
ik ben 't met piere eens.
Tenzij Roger echt een supertalent is in liedjesschrijven en zingen, had ie beter gewoon kunnen proberen iets te bereiken met Idols. Alle tijd toch nog daarna om je eigen ding te doen.
En dat het snel kan gaan bewijst Sita wel, die zat 1 jaartje in die groep, en toen was duidelijk dat zij de beste was van die mensen, dus kon ze solo gaan.
Roger door RTL4 'uit Idols geschopt'
Finalist weigert 'wurgcontract'te tekenen.
Door M. Bosman
Zeist. Roger , één van de 9 finalisten van het populaire tvprogramma Idols, is naar eigen zeggen uit het programma geschopt. Hij wilde het 'wurgcontract'van Idols niet tyekenen omdat hij dan niet de vrijheid zou hebben ook zelfgeschreven muziek te maken.
Gisteren kreeg hij een brief waarin staat dat RTL4 zich genoodzaakt ziet zijn dellname te stoppen. Zosja, die op 20 dec vierde werd en dus net afviel, heeft zijn plaats ingenomen.
GEHEIM
Roger verscheen gisteren onaangekondigd en onuitgenodigd in hotel Figi in Zeist. Daar werden in het geheim de kandidaten van Idols door de Ned pers geinterviewd. Bij die bijeenkomst werd ook aan de pers bekend gemaakt dat Roger is verveangen door Zosja. Volgens RTL4 is ROger echter zelf opgestapt. "Roger heeft namelijk aangegeven dat hij- als hij zo ver komt- geen gebruik wil maken van de hoofdprijs, het driejarig platencontract. Hij streeft een andersoortige muziekcarriere na dan dat van soloartiest in de popmuziek. Doorgaan in het programma heeft dus geen zin. Zijn doel om aan het programma mee te werken, namenlijk bekendheid verwerven, heeft hij ruimschoots kunnnen verwezenlijken."
Onzin, zegt Roger. "Ik wilde wel doorgaan met het programma. Ik heb nooit gezegd dat ik wil stoppen. Maar volgens het contract dat ik moest tekenen moet ik voor het maken van eigen muziek steeds toestemming vragen. Dat wil ik niet. Ik wil de zekerheid dat ik ook zelf muziek kan maken.
WOEDE Hij bevestigd dat hij zijn verhaal eigenlijk niet tegen de pers mag vertellen. "ik moet officieel mijn mond houden." Maar zijn woede en onvrede over de onderhandelingstactiek van RTL4 zijn groot. "Het gaat allemaal heel gehaast. Ze forceren het snel tekenen van het contract. Eerst bieden ze je natuurlijk het slechtste. Pakken wat ze pakken kunnen. Tegen de eerste versie van het contract hebben we dan ook gezamenlijk geprotesteerd. ()
Het contract werd toen teruggebracht naar drie jaar. Hoeveel het eerst was? Laat ik zeggen: veel te veel. Tegen de anderen zeg ik: Be careful and watch your back."
Roger gaat in ieder geval door met zijn band Intwine. Binnenkort komt hun cd uit.
aldus het dagblad flevoland van za 4 jan 2003
Met grote dank aan Mediawatchers
quote:roger had VOOR hij eraan begon kunnen bedenken dat dit programma mensen klaarstoomt om de ideeen uit te voeren van oa de makers van het programma. en hij had ook naar dat ene ventje kunnen kijken/luisteren die meteen begon over zijn eigen liedjes uitvoeren. Idols is niet voor niks gemaakt door grote partijen uit de muziek en tv bizz. dus had hij bij zijn eigen ideeen willen blijven dan hattie niet mee moeten doen. tssssssssk
Op vrijdag 3 januari 2003 19:03 schreef Partygurl het volgende:[..]
Wie is er hier nu de domme lul?
Denk jij aangezien roger bij zijn eigen ideeen blijft
Bekendheid, en vrijheid. Het beste dus eigenlijk, tenminste, voor hem wel.
quote:Omdat Zosja in de ronde met Roger zat. Geluk bij een ongeluk dus. Stel je voor dat Dewi en Roger andersom hadden gezeten, dan was Joel natuurlijk doorgegaan.
Op zaterdag 4 januari 2003 18:25 schreef Partygurl het volgende:
Waarom is zosja door en niet een van de anderen op de vierde plaats gekomen deelnemers eigenlijk?
quote:Achjah, ik heb ondanks dat ik het een leuk programma vind er een beetje een andere kijk op gekeken
Op zaterdag 4 januari 2003 18:27 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Omdat Zosja in de ronde met Roger zat. Geluk bij een ongeluk dus. Stel je voor dat Dewi en Roger andersom hadden gezeten, dan was Joel natuurlijk doorgegaan.
Laatst juist nog met roger staan praten
quote:Oh wat leuk. Ik wil wel een keertje met Hind kletsen. Lijkt me leuk, gezellig een kopje thee erbij enzo.
Op zaterdag 4 januari 2003 18:28 schreef Partygurl het volgende:
Achjah, ik heb ondanks dat ik het een leuk programma vind er een beetje een andere kijk op gekekenLaatst juist nog met roger staan praten
![]()
En al mocht je je eigen liedjes schrijven, dan nog denk ik dat dat liedjes waren in een bepaalde stijl (beetje Britney Spears, K-Otic-achtig) en niet liedjes in Roger-stijl. Jammer, want ik vond 'm ook goed, maar helaas.
Maar hoe weet iedereen eigenlijk dat Zosja nu doorgaat, want ik kan het nergens vinden?
Geen Ja en geen Nee dus eigenlijk... .
En met je bandje kun je dan ook niets meer, want ik denk dat je echt wel aan hun vast zit.
quote:Ze was gisteren op SBS6.
Op zaterdag 4 januari 2003 18:57 schreef Angeles het volgende:
Maar hoe weet iedereen eigenlijk dat Zosja nu doorgaat, want ik kan het nergens vinden?
Trouwens, als Rogers liedjes echt zo geweldig zouden zijn zou ie nu wel al een ster of op z'n minst meer dan wat ie nu is zijn. Geef mij dan maar liever proffesionele, hetzij niet zelf geschreven liedjes dan amateuristische prullaria.
quote:Nou, ik wil niet flauw doen hoor, maar wat ik vanmorgen op de radio hoorde was gewoon geweldig. Ik dacht eerst dat het zo'n nieuwe hippe Amerikaanse poprockster was à la een mannelijke Avril Lavigne. Het deed me ook een beetje aan Train denken. Maar goed, het was dus echt heel mooi.
Op zaterdag 4 januari 2003 19:53 schreef SmashBro het volgende:
Trouwens, als Rogers liedjes echt zo geweldig zouden zijn zou ie nu wel al een ster of op z'n minst meer dan wat ie nu is zijn. Geef mij dan maar liever proffesionele, hetzij niet zelf geschreven liedjes dan amateuristische prullaria.
quote:Da's niet per se waar, dat hij nog niet beroemd is wil niet zeggen dat hij per definitie niet goed genoeg is, volgens mij is het op dit moment heel moeilijk om een platencontract te krijgen of wat dan ook. Beetje makkelijk oordelen zo!
Op zaterdag 4 januari 2003 19:53 schreef SmashBro het volgende:Trouwens, als Rogers liedjes echt zo geweldig zouden zijn zou ie nu wel al een ster of op z'n minst meer dan wat ie nu is zijn. Geef mij dan maar liever proffesionele, hetzij niet zelf geschreven liedjes dan amateuristische prullaria.
quote:Nou goed, dan komt ie er dus zelf ook wel. Ook prima. Maar je weet bij Idols toch van te voren waar je aan begint? Het is gewoon een beetje domme gedachtegang van hem.
Op zaterdag 4 januari 2003 19:56 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Nou, ik wil niet flauw doen hoor, maar wat ik vanmorgen op de radio hoorde was gewoon geweldig. Ik dacht eerst dat het zo'n nieuwe hippe Amerikaanse poprockster was à la een mannelijke Avril Lavigne. Het deed me ook een beetje aan Train denken. Maar goed, het was dus echt heel mooi.
quote:Da's wel waar ja. Ik vind dat hele gedoe van 'hij is aan de kant gezet' ook onzin. Hij is gewoon niet akkoord gegaan met de voorwaarden en dan houdt het op. Jammer, maar niks zieligs aan of zo.
Op zaterdag 4 januari 2003 20:00 schreef SmashBro het volgende:Nou goed, dan komt ie er dus zelf ook wel. Ook prima. Maar je weet bij Idols toch van te voren waar je aan begint? Het is gewoon een beetje domme gedachtegang van hem.
Zosja, die in de aflevering van vrijdag 20 december vierde werd en dus net afviel, schuift alsnog door naar de derde plaats. Zij vervangt hiermee Roger die als tweede boven Zosja eindigde tijdens de workshopronde.
Jamai, Yuli, Hind, Jim, Marieke, Zosja, Dewi, Bas en David zijn negen van de laatste tien kandidaten bij de grootste zangauditie en -afvalrace op de Nederlandse televisie ooit, 'Idols'. De nummer tien, de gelukkige afvaller die dankzij de wildcard van de jury weer terugkomt in de race, wordt in de uitzending van zaterdag 11 januari bekend gemaakt.
Zosja, die in de aflevering van vrijdag 20 december vierde werd en dus net afviel, schuift alsnog door naar de derde plaats (en Marieke die als derde eindigde naar de tweede plaats) waarmee ze zich wel kwalificeert voor de volgende ronde. Roger, die op dezelfde avond tweede werd, heeft namelijk aangegeven dat - als hij zover komt - hij geen gebruik wil maken van de hoofdprijs, (onder andere) een op maat gemaakt, driejarig platencontract.
Hij streeft een andersoortige muziekcarrière na dan dat van solo-artiest in de popmuziek en doorgaan in het programma heeft dus geen zin. Zijn doel om aan het programma mee te werken, bekendheid genereren, heeft hij ruimschoots kunnen verwezenlijken. De langharige Zosja maakte eerder indruk met de nummers 'Weak' van Skunk Anansi en 'You Oughta Know' van Alanis Morissette in de eerste ronde. De 21-jarige zingt, drumt en speelt piano en viool.
De overgebleven tien kandidaten treden allemaal op zaterdag 11 januari aan in de eerste liveshow, waarna na elke aflevering het Nederlandse kijkerspubliek stemt op wie ze willen laten doorgaan. Degene met de minste stemmen komt de week daarna niet meer terug, zodat er bij de finale op zaterdag 8 maart nog twee potentiële popidolen over zijn.
Bron: Idols
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 20:31 schreef Angeles het volgende:
Dan maken die andere twee twintig meteen weer meer kans op die wildcard
quote:Tja, misschien had hij van tevoren wel helemaal niet gedacht dat hij zo ver zou komen. Onterecht natuurlijk, maar het kan. Volgens mij hebben de meeste mensen voor de lol meegedaan aan Idols.
Op zaterdag 4 januari 2003 20:00 schreef SmashBro het volgende:
Nou goed, dan komt ie er dus zelf ook wel. Ook prima. Maar je weet bij Idols toch van te voren waar je aan begint? Het is gewoon een beetje domme gedachtegang van hem.
quote:Blijft het feit dat hij altijd al moeite heeft gehad met Idols, getuige bladzijde 1 van dit topic. Had dan gewoon niet meegedaan, dat had een hoop mensen heel wat geld gescheeld aan telefoontjes en smssjes enzo. Bah, het begint me steeds meer tegen te staan die actie van hem.
Op zaterdag 4 januari 2003 20:39 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Tja, misschien had hij van tevoren wel helemaal niet gedacht dat hij zo ver zou komen. Onterecht natuurlijk, maar het kan. Volgens mij hebben de meeste mensen voor de lol meegedaan aan Idols.
quote:Heb je wel gelijk in, ja. Het ging hem er alleen maar om met zijn kop op de tv te komen en ik kan me zo voorstellen dat degenen die op hem gestemd hebben en een smsje aan hem gespendeerd hebben dit ook geen leuke actie vinden. Dus ergens werkt het ook wel weer averechts.
Op zaterdag 4 januari 2003 20:47 schreef SmashBro het volgende:[..]
Blijft het feit dat hij altijd al moeite heeft gehad met Idols, getuige bladzijde 1 van dit topic. Had dan gewoon niet meegedaan, dat had een hoop mensen heel wat geld gescheeld aan telefoontjes en smssjes enzo. Bah, het begint me steeds meer tegen te staan die actie van hem.
quote:Oh ja ik zie het. Beetje flauw dan ja.
Op zaterdag 4 januari 2003 20:47 schreef SmashBro het volgende:
Blijft het feit dat hij altijd al moeite heeft gehad met Idols, getuige bladzijde 1 van dit topic. Had dan gewoon niet meegedaan, dat had een hoop mensen heel wat geld gescheeld aan telefoontjes en smssjes enzo. Bah, het begint me steeds meer tegen te staan die actie van hem.
Maar dat neemt niet weg dat hij wel goed kan zingen enzo.
Was het niet de bedoeling dat ALLEEN DE WINNAAR een platen contract zou krijgen? Kennelijk willen ze alle deelnemers vast leggen.... Geldwolven.
Idols kon ook met een ander voorstel aankomen. Ze gaven ook al aan dat ze bereid waren om de mogelijkheden te bekijken van eigen nummers. Vergeet niet dat hun eerste voorstel massaal door ALLE deelnemers aan de kant werd gezet. (bron: Utrechts Nieuwsblad)
Het is trouwens Idols die met duizenden euro's der mee vandoor gaat, zonder dat wij zien waar wij voor betaald hebben!!! Reken maar dat ik hun een brief stuur met het verzoek dat ze mijn kosten willen vergoeden!!!
Het stelt me diep teleur dat een aantal van jullie aan hem twijfelen, in deze moeilijke periode. Hij wilde nota bene zijn eigen muziek schrijven omdat hij van mening is dat hij jullie (de fans) hiermee beter van dienst kan zijn!!! (Staat letterlijk op zijn website)
YABA DABA DOOOOOOOO!!!!!
quote:Geef ze eens ongelijk. Als Zosja niet wint, eis ik toch echt dat ze een platencontract krijgt. Als ze dat niet krijgt ga ik optochten enzo organiseren.
Op zaterdag 4 januari 2003 22:57 schreef Fred_Flintstone het volgende:
Kennelijk willen ze alle deelnemers vast leggen.... Geldwolven.
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 23:24 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Geef ze eens ongelijk. Als Zosja niet wint, eis ik toch echt dat ze een platencontract krijgt. Als ze dat niet krijgt ga ik optochten enzo organiseren.
quote:ik vind zosja een irritant schreeuwwijf
Op zaterdag 4 januari 2003 23:24 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Geef ze eens ongelijk. Als Zosja niet wint, eis ik toch echt dat ze een platencontract krijgt. Als ze dat niet krijgt ga ik optochten enzo organiseren.
http://members.chello.nl/r.daal/rogerman/images/orange1.jpg
http://members.chello.nl/r.daal/rogerman/images/orange2.jpg
[Dit bericht is gewijzigd door Loedertje op 05-01-2003 14:59]
quote:Dat gaat ook gebeuren, alleen de winnaar van Idols krijgt het felbegeerde platencontract. Dit moet je alleen wel voor de finale te zien krijgen, en je moet ondertekenen dat je ermee accoord gaat als je wint. Door dit niet te willen tekenen, geeft Roger aan niet het programma Idols te willen winnen, wat het dus logisch maakt dat hij ermee stopt.
Op zaterdag 4 januari 2003 22:57 schreef Fred_Flintstone het volgende:
Was het niet de bedoeling dat ALLEEN DE WINNAAR een platen contract zou krijgen?
Alleen de winnaar krijgt dus het platencontract van Idols.
In andere landen is het wel gebleken dat 8 van de 10 kandidaten via een andere manier ook zsm een platencontract kregen, maar dit gaat niet via Idols.
quote:
Roger, de meest eigenzinnige Idols kandidaat met een heel eigen sound, is verzocht Idols te verlaten. Reden?
De reden zou zijn dat Roger weigerde een contract te ondertekenen waarin hem niet werd toegestaan bij winst zijn eigen muziek op te nemen. Roger bleef bij zijn standpunt en kon vertrekken...
Hopelijk horen we toch meer van Roger op muzikaal gebied. Hij heeft een eigen band, Intwine, waar hij leadzanger en gitarist is.
Via deze link kun je enkele nummers van Intwine beluisteren: http://artists.mp3s.com/artists/492/intwine.htmlDaarnaast is hij al een tijdje gitarist en zanger bij de band Orange Grove. Deze band is vooral bekend op het eiland waar zijn voorouders vandaan komen, Sint Maarten, en speelt een mengeling van rock, reggae, latin en rap. Je kunt enkele tracks beluisteren - en de CD bestellen - via deze link: http://artists.mp3s.com/artists/175/orange_grove.html
Dat Rogers eigen muziek zeer zeker de moeite waard is, is hier duidelijk te horen. Jammer dat creativiteit niet wordt beloond bij Idols...Dat betekent overigens wel dat degene die tijdens diezelfde uitzending als waar Roger, Jim en Marieke in zaten, de nummer vier nu ook door is. Marieke schuift op naar de tweede plaats en Zosja krijgt nu de derde plaats. Zij behoort nu ook opeens tot de laatste tien.
"Ik heb even een paar dagen moeten wennen aan het idee. Ik kon niet direct blij zijn. Roger is toch een vriend van me geworden. Maar hij is inderdaad opgestapt uit vrije wil, dus kan ik maar beter van gaan genieten", zo luidde het commentaar van Zosja die nu onverwachts nog een drukke en hectische tijd mee gaat maken.
De allerlaatste kandidaat wordt zoals bekend door de jury voorzien van een wildcard. Wie die persoon wordt, wordt tijdens de avondvullende show van 11 januari bekend gemaakt. Afgaande op de verwachtingen van de negen al wel bekende talenten, zou de blonde Joel best wel eens een goede kans kunnen maken op die zo felbegeerde wildcard.
quote:Hij zou waarschijnlijk niet winnen maar hij zag er wel stoer uit
Op zondag 5 januari 2003 20:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
ik ben blij dat ie eruit is, hij is geen echte idol.
quote:Zo, dat heeft hij maar goed voor elkaar zeg.
Op maandag 6 januari 2003 20:00 schreef Stormvogel het volgende:
Henk Jan Smits heeft inmiddels een platencontract aangeboden.
quote:Ik ben nu 3fm aan het luisteren en ze hebben dus ook Henk Jan Smits aan de telefoon en ze zeiden niks over een platencontract.
Op maandag 6 januari 2003 20:00 schreef Stormvogel het volgende:
Morgen komt Roger + band bij Rob Stenders en Henk Jan Smits heeft inmiddels een platencontract aangeboden.
Over Intwine: klinkt een beetje als Incubus (qua muziek) maar dan met een wat rauwere stem. Klinkt wel goed.
edit: Ik citeer Smits na dat ze het liedje gespeeld hebben: "Als ze dit soort liedjes spelen, zullen ze nooit van mij een platencontract krijgen."
quote:Gewoon iemand die het programma gebruikt heeft om bekend te worden en nu RTL ervan beschuldigd zelf gebruikt te zijn, of te gaan worden indien hij wint? Pot en ketel enzo. Volgens mij overschat hij zichzelf zwaar.
Op zaterdag 4 januari 2003 00:23 schreef Fogerty het volgende:
Je weet natuurlijk gewoon waar je aan begint als je besluit aan zo'n programma deel te nemen. Roger had het kunnen weten bij Idols dus op zich moeten ze niet achteraf gaan klagen.
quote:Alsof hij van tevoren wist dat hij zover zou komen
Op dinsdag 7 januari 2003 11:02 schreef ranja het volgende:
Ik lees dit nu pas, en vind het erg terecht. Sowieso was ik nooit echt onder de indruk van zijn zangtalent. En bovendien:
[..]Gewoon iemand die het programma gebruikt heeft om bekend te worden en nu RTL ervan beschuldigd zelf gebruikt te zijn, of te gaan worden indien hij wint? Pot en ketel enzo. Volgens mij overschat hij zichzelf zwaar.
Nu moet ik wel even denken wie Zosja ook al weer is. Wie werd er 5e in hun uitzending? Als de wildcard tussen de nummers 4 gaat krijgt die natuurlijk een extra kans. Jammer dan dat hij niet bij Tialda in de uitzending zat....
Hij zal wel gedacht hebben, nou ik doe mee aan dat programma, kom bij de laatste 10 weiger het contract en wordt beroemd, ik denk het ook
quote:dat is een ander verhaal
Op maandag 6 januari 2003 18:59 schreef erikh het volgende:[..]
Hij zou waarschijnlijk niet winnen maar hij zag er wel stoer uit
quote:Nee, zeker weten kan hij het nooit. Maar het viel allicht te proberen, en het is hem gelukt. Ik weet niet wat hij dacht maar ik zou bijzonder naief vinden als hij echt dacht dat van Thijn enzo hem een album met eigen muziek zou laten opnemen.
Op dinsdag 7 januari 2003 11:11 schreef erikh het volgende:[..]
Alsof hij van tevoren wist dat hij zover zou komen
Hij zal wel gedacht hebben, nou ik doe mee aan dat programma, kom bij de laatste 10 weiger het contract en wordt beroemd, ik denk het ook
Wat ik nog kutter vind is dat Joel nu waarschijnlijk de wild-card krijgt!
rtl4.
vinnet wel leuk hoor , maar tis zo ooooooooverduidelijk
en Roger moet terug, ze moeten niet zeiken.... en tja... Jim wordt het trouwens...is een feit.
quote:Yep, of Hind of toch Jamai.
Op dinsdag 7 januari 2003 19:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Als heel nederland zegt dat Jim het wordt, dan zal Idols zelf daar wel een stokje voor steken en Dewie laten winnen...
Zie ook bv. de winst van Jeanette in BB... bijna iedereen dacht dat Mus of Margriet zou winnen... en dan gaat die muts er uiteindelijk met de hoofdprijs van door...
quote:En hij was er niet zo positief over
Op dinsdag 7 januari 2003 08:50 schreef Citroentje het volgende:Ik ben nu 3fm aan het luisteren en ze hebben dus ook Henk Jan Smits aan de telefoon en ze zeiden niks over een platencontract.
Sterker nog, Smits zei dat hij wel graag het bandje wilde horen spelen.
Henk Jan zette Roger behoorlijk op z'n nummer. Dat die geen enkele platenmaatschappij zou krijgen waar Roger zelf zou bepalen welke nummers die uitbracht etc. En dan na het optreden ook nog zeggen dat de band helemaal ruk was!
Vond ik het al niet dom dat Roger zelf was opgestapt omdat hij "zekerheid" wilde die niemand hem geeft in dat wereldje, dan vond ik het nu wel ontzettend dom... Maar goed, hij heeft veel PR gerkregen en dat vond Henk Jan ook wel grappig.
Had alleen wel het idee dat Roger niet zo blij was met het resultaat van het optreden en het gesprek erna. Heb er geen medelijden mee
en de mensen van Idols die doen alsof hij het contract niet wilde tekenen tenzij hij eigen nummers daarbinnen zou mogen opnemen.
Ik vind er nogal een verschil zitten tussen die twee verhalen.
quote:Voor zover ik heb begrepen wilde hij zekerheid dat de nummers die hij zelf schreef ook uitgebracht zouden worden.
Op dinsdag 7 januari 2003 21:58 schreef mbn het volgende:Roger die zegt dat hij zekerheid wilde hebben dat hij naast het idols contract ook nog nummers zou kunnen opnemen, eventueel met band
quote:Sorry hier moet ik nodig op reageren. Ieder maar dan meen ik ook ieder bedrijf/instantie of wat dan ook neemt de moeite om even aan te horen wat iemand heeft. Let wel heel wat mensen hebben op hem gestemd = Geld. Een voorstel om naar zijn muziek te luisteren kwam nooit.
Op dinsdag 7 januari 2003 22:09 schreef calvobbes het volgende:[..]
Voor zover ik heb begrepen wilde hij zekerheid dat de nummers die hij zelf schreef ook uitgebracht zouden worden.
Geen enkele platenmaatschappij zal zoiets toezeggen als ze die nummers niet of amper kennen lijkt me. Zoals Henk Jan het vanochtend noemde: "de muziekbussines is geen speeltuin".
Gelijk heb je het is wel een speeltuin, maar een van de platenbazen die niet in een zandbak spelen maar met ons geld!
Roger zit bij de Rock Academie (Krezip komt er ook vandaan). Dus kennis van contracten heeft ie wel.
[Dit bericht is gewijzigd door Fred_Flintstone op 08-01-2003 13:18]
quote:Ik vind het verschil niet zo groot hoor. Geen platenmij laat hem een contract tekenen waarin staat dat hij ook eigen nummers mag opnemen.
Op dinsdag 7 januari 2003 21:58 schreef mbn het volgende:
hoor iedere keer twee verhalen:
Roger die zegt dat hij zekerheid wilde hebben dat hij naast het idols contract ook nog nummers zou kunnen opnemen, eventueel met banden de mensen van Idols die doen alsof hij het contract niet wilde tekenen tenzij hij eigen nummers daarbinnen zou mogen opnemen.
Ik vind er nogal een verschil zitten tussen die twee verhalen.
Dan wat ik ergens las over die uitspraak van Van Thijn van 'als je een goed nummer hebt geschreven dan neem ik het graag met je op' dat kun je ook hier niet mee vergelijken. Als ik een goed nummer schrijf wil hij dat vast ook opnemen (maar dan niet met mij als zanger ) maar hij gaat natuurlijk vooraf geen toezeggingen doen en zeker niks contractueel vastleggen. Dus zoals Roger niet wilde vastleggen dat hij 3 jaar aan de idols-maatschappij vastzat wilde Idols niet vastleggen dat hij eigen nummers mocht opnemen. Simpel eigenlijk... en terecht, van beide kanten, ze passen gewoon totaal niet bijelkaar (roger & idols) dus is het zo maar beter.
quote:Dat zegt wie?
Op dinsdag 7 januari 2003 22:26 schreef Fred_Flintstone het volgende:Een voorstel om naar zijn muziek te luisteren kwam nooit.
Ik denk ook niet dat daar tijd voor was. Die contracten moesten getekend worden en als je dan nog met de voorwaarde komt dat je perse je eigen nummers uit wilt brengen ben je een beetje laat imo.
Ik heb iig Henk Jan iedere keer horen zeggen dat die Roger had voorgesteld om eens wat te laren horen. Eventueel buiten Idols om.
Als Roger dan naar alle media stapt en doet alsof die eruit is gekickt omdat die geen "wurgcontract" wilde, gooi je imo ook wel je eigen glazen in, al dan niet gedeeltelijk.
quote:Gezond verstand heeft die imo niet zo veel.
Roger zit bij de Rock Academie (Krezip komt er ook vandaan). Dus kennis van contracten heeft ie wel.
quote:Sita-cover?
Op woensdag 29 januari 2003 17:43 schreef MacroMorph het volgende:
Ik heb net gehoord dat roger het nummer Happy gaat uitbrengen over een maand!!
quote:nee, www.roger-man.tk staatie op, tijd geleden hak 'm daar vandaan geplukt iig. ik vind 'm goed!
Op woensdag 29 januari 2003 19:36 schreef Stranger het volgende:[..]
Sita-cover?
die is echt ULTIEM!!!!
Roger rulez...kom maar op met INTWINE!!
Hij wast trouwens ook met zijn band in Cafe Bolle (Tilburg) afgelopen zondag.. (kon er niet heen, damn)
wachten op zijn plaatje dan maar...
quote:kheb wel de single van intwine bij van leest zien liggen ...
Op zaterdag 15 februari 2003 19:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik zag Roger gisteren op MTV , unplugged optreden,klonk best goed
Is Roger nu doorgebroken of moet dat nog blijken?
Wie heeft het nog meer gezien?
wanneer komt happy in de top 40 of op TMF?
wanneer komt het liedje in de top40 of op tmf???
quote:LOL
Op woensdag 19 februari 2003 10:46 schreef ChrisJX het volgende:
Ik zag vandaag een liedje op MTV met Roger d'rin.
Ff topic doorgelezen, Intwine heette de band ja
Ik vind alleen de titel minder geslaagd, moest gelijk aan Sita denken...
quote:Ik zag Intwine maandag in de Dag top 5
Op woensdag 19 februari 2003 12:22 schreef Buijssen het volgende:
ja dat klopt...maarja, intwine is wel 10000x beter dan Sitawanneer komt het liedje in de top40 of op tmf???
(herhaling Rondom 10 morgenochtend 9.55 uur)
quote:Ja...hij is ook gewoon de beste... Geen "pop"idool.. Maar hij had denk ik inderdaad gewonnen.. Ik vond het ook heel leuk dat van Tijn ook gewoon echt zo zat van: Jesus, die gast is goed. Ja. Roger was
Op donderdag 20 februari 2003 22:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
Perfect optreden net ja,als Roger niet vrijwillig was gestopt dan weet ik zeker dat hij Idols had gewonnen en niet Hind,want dat staat nu al vast als ik iedereen zo hoor(herhaling Rondom 10 morgenochtend 9.55 uur)
quote:Dat zeg ik toch net
Op donderdag 20 februari 2003 22:53 schreef UFOtje het volgende:
Ook leuk dat je die 2 juryleden (ben ff hun namen kwijt) "is goed" zag zeggen.. tijdens het optreden van Roger.
quote:Ja!
Op donderdag 20 februari 2003 22:56 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
Dat zeg ik toch net
quote:Tis je vergeven
Op donderdag 20 februari 2003 22:59 schreef UFOtje het volgende:[..]
Ja!
Sorry.. je postje niet zo goed gelezen geloof ik.
Tis al laat
quote:Gelukkig!
Op donderdag 20 februari 2003 23:01 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
Tis je vergeven
quote:Het was een waardeloos nummer met een kut gitaarke en Idols had hij ZEKER al niet gewonnen want hij heeft de breezer-kleuters niet achter zich staan.
Op donderdag 20 februari 2003 22:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
Perfect optreden net ja,als Roger niet vrijwillig was gestopt dan weet ik zeker dat hij Idols had gewonnen
ennuh, weet iemand of hij nog in de dag top 5 staat?
zoja hoe laat komt da programma op tmf? nog steeds van 19u-20u?
quote:Nee Hind wel ???
Op vrijdag 21 februari 2003 01:21 schreef Furby het volgende:[..]
Het was een waardeloos nummer met een kut gitaarke en Idols had hij ZEKER al niet gewonnen want hij heeft de breezer-kleuters niet achter zich staan.
heeft er iemand de lyrics van happy?
quote:Dat had ik je wel al eerder kunnen zeggen
Op zaterdag 22 februari 2003 14:10 schreef Jerruh het volgende:
ik heb roger dinsdag in de AH van woensel egzienwat een klein menneke is da zeg!
Heb je nog wat tegen 'm gezegd ofzo?
quote:Super plaat idd, erg mooi nummer.
Op vrijdag 21 februari 2003 12:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Intwine is cool!
quote:"Wat een klein menneke be jij zeg!"
Op zaterdag 22 februari 2003 15:33 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Dat had ik je wel al eerder kunnen zeggen
.
quote:hij zei "Zooow wat een klein menneke ben jij zeg!!" en toen kreeg tie een klap op zijn bek en zijn Roger "HAPPY"!! :p
Op zaterdag 22 februari 2003 15:33 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
quote:na zijn verkrachting van One van U2 had ik'm afgeschreven, maar ik moet toegeven dat ik 'm bij Happy? een geweldige stem vind hebben ...
Op maandag 24 februari 2003 12:11 schreef MacroMorph het volgende:
z'n stem is echt super goed!
lullig voor ze trouwens dat Kazaa er vol mee staat
quote:idd, monotoom liedje
Op maandag 10 maart 2003 00:15 schreef Stranger het volgende:
Ik vind het een rotnummer. Tekst van niets, de hele tijd diezelfde regel achter elkaar.. Nee had wel wat beter verwacht!
quote:Maar niet zo monotoom als Jim!!!
Op donderdag 13 maart 2003 13:38 schreef Duiveltja het volgende:[..]
idd, monotoom liedje
quote:vast niet
Op maandag 24 februari 2003 16:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
Schitterend nummer hoor, ik zag Happy vannacht op MTV, mooie clip en schitterend gezongen
Roger had Idols gewonnen als ie niet vrijwillig was opgestapt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |