Duurste Asus Zenbook. Sowieso komen de problemen niet voort uit hardware.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:26 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Msschien heb je altijd brakke hardware gehad?
Als jij het verschil niet ziet, dan kijk je niet erg goed.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:29 schreef Tango5Romeo het volgende:
Want bij Windows 7 moest je op icoontjes klikken en bij 10 op tegels. Wat is precies het verschil, dan?
En verschil in uiterlijk =/= verschil in werking.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als jij het verschil niet ziet, dan kijk je niet erg goed.
Wie zegt dat ik het over uiterlijk heb?quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
En verschil in uiterlijk =/= verschil in werking.
Nu weer terug naar Apple graag.
Grappig, ik vind juist omdat ik veel reis portability enorm belangrijk.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:13 schreef raptorix het volgende:
Experience is ook afhankelijk van je job. Als .net devops is Visual Studio heel fijn. Ben overigens geen fan van tegeltjes wereld. Snap ook niet waarom een dunne laptop belangrijk is, ik reis veel en wil vooral robuustheid. Desnoods iemand knockout er mee slaan 😎
De woorden "zien" en "kijken". Moeilijk hè, de Nederlandse taal?quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over uiterlijk heb?
Dit is echt zo'n bullshit. Windows 10 is de eerste versie van Windows die zich echt kan meten OS X imo.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Windows 8.1 was geen verbetering (sterker nog, gaf extra gezeik) en windows 10 zo mogelijk nog erger.
Ik heb het serieus geprobeerd omdat ik het lomp vond om een laptop van 1500 euro meteen af te schrijven (desktop liep tot op het laatst op 7), maar het was kut en bleef kut. En op zeker moment heb ik het opgegeven.
Veel te laat.
Dus jij kan niet zien hoe een OS werkt? Raar.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
De woorden "zien" en "kijken". Moeilijk hè, de Nederlandse taal?
Dat mag jij vinden.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n bullshit. Windows 10 is de eerste versie van Windows die zich echt kan meten OS X imo.
Misschien moet je verder kijken dan het beschermd wonen huis waar je verblijft.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
Ik constateer dat ik in mijn omgeving bepaald niet de enige ben die het ruk vindt.
Normaal omgaan met andere meningen blijft lastig voor sommigen.quote:Op woensdag 2 november 2016 08:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
Misschien moet je verder kijken dan het beschermd wonen huis waar je verblijft.
Dat blijkt. Persoonlijk heb ik er geen moeite mee. Denigrerende clowns, die pretenderen dat hun mening feit is en een topic herhaaldelijk verzieken met irrelevante opmerkingen, daar heb ik wel wat moeite mee. Maar zelfreflectie is jouw vreemd, blijkbaar.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Normaal omgaan met andere meningen blijft lastig voor sommigen.
Gerapporteerd omdat je kennelijk niet normaal kan doen.quote:Op woensdag 2 november 2016 08:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Misschien moet je verder kijken dan het beschermd wonen huis waar je verblijft.
quote:Op woensdag 2 november 2016 10:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Gerapporteerd omdat je kennelijk niet normaal kan doen.
Dat vraag ik me ook af. Troll city hierzoquote:Op woensdag 2 november 2016 11:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
Leuk topic is dit geworden zeg. Kom op zeg. Hoe vaak moet er herhaald worden dat het hier om Apple draait?
Het gaat toch ook over Apple? Of is een vergelijking tussen macOS en Windows 10 al offtopic...quote:Op woensdag 2 november 2016 11:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
Leuk topic is dit geworden zeg. Kom op zeg. Hoe vaak moet er herhaald worden dat het hier om Apple draait?
Een vergelijking niet. Die wordt echter al een hele tijd niet gemaakt; het gaat nu puur om Windows 10.quote:Op woensdag 2 november 2016 11:11 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Het gaat toch ook over Apple? Of is een vergelijking tussen macOS en Windows 10 al offtopic...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |