abonnement Unibet Coolblue
pi_166262452
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 08:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Heb je wel eens achter een laptop gezeten, met je hand in de lucht en daarop productief bezig geweest? Dat is precies wat ik bedoel, met de touchbar kan je zowat alle muisnavigatie mee omzeilen behalve precisiewerk op bijv. je canvas in tekentools oid.
Ik heb een Surface en gebruik het touchpad steeds minder, maar vooral het touchscreen. Dus ja, ik ben juist productiever met een touchscreen.

En een muis is nog altijd het beste natuurlijk.
pi_166262467
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:57 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Het obsessieve oog voor detail is na Jobs steeds verder weg geraakt. Apple heeft lang kunnen teren op de gigantische voorsprong die ze hadden, maar onder Cook komt steeds meer het hebberige naar boven en is er steeds minder aandacht voor holistische producten. Bezuinigen in de marge, prijzen minimaal opschroeven.. Alles om maar zoveel mogelijk winst op zo kort mogelijke termijn te maken. Mensen betaalden de Apple premium maar wat graag, omdat het dat waard was. Apple producten hebben nooit de beste prijs/kwaliteit-verhouding gehad, maar wél de beste kwaliteit. Dat is nu geen gegeven meer, zowel omdat de concurrentie grote sprongen vooruit heeft gemaakt, als omdat Apple oog voor detail niet meer belangrijk lijkt te vinden. Je kunt talloze kleine bezuinigingen noemen die je onder jobs nooit gezien zou hebben.
De prijsstijgingen die je ziet zijn voornamelijk een gevolg van valuta's die steeds zwakker worden. De UK wordt hierdoor het hardst getroffen ivm Brexit. Andere bedrijven hebben hier ook last van maar proberen dit vaak te verdoezelen dmv bezuinigingen op kwaliteit (verborgen inflatie).

Als Apple zoals je claimt echt steeds meer aan het bezuinigen was, zou je dit terug moeten zien in hun marges, terwijl die juist lager zijn dan aan het einde van het Jobs tijdperk.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:20:30 #128
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_166262493
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:10 schreef icloud het volgende:

[..]

Er bestaat geen beter scherm voor laptops, retina its is.
Het 4K scherm van de Dell XPS 15 is het daar niet mee eens: hogere resolutie, hoger contrast, betere kleurweergave, fellere backlight. Juist voor professionals is dat een beter scherm. Het scherm van de Surface Book is ook scherper en feller. Het scherm van de nieuwe Razer Blade heeft een betere kleurweergave, beter contrast en hogere resolutie.

Er zijn genoeg schermen die het Retina scherm van de MBP op meerdere vlakken verslaan.
quote:
Met zijn alluminium heeft de macbook pro de beste bouw kwaliteit.
True. Samen met de Razer Blade Pro, Surface Book, Vaio Z Canvas en nog een handvol laptops die minstens even goede bouwkwaliteit hebben. De noemer "aluminium" is niet zaligmakend.
quote:
De macbook pro heeft de beste cpu die op dit moment beschikbaar is.
Nee, de 6820 is beter. Maar de 6700 in de MBP is in ieder geval even goed als alle andere concurrenten ook hebben. Dus ik snap niet welk punt je hier maakt.
quote:
De macbook pro heeft de beste gpu voor deze configuratie, iets beters is overkill en geld verspilling.
Geldverspilling :') Je hebt ze niet helemaal op een rijtje, he? Een GTX 970m zou anderhalf tot twee keer zo snel zijn, en zit in laptops die 1000 euro minder kosten. Een 960m of 965m zou ook al sneller zijn en zelfs goedkoper. Maar voor deze bizar hoge prijs had Apple gewoon voor de 1060 moeten gaan.
quote:
De macbook pro heeft een prima accu die tot 10 uur power kan leveren.
De Surface Book heeft een accu die bijna twee keer zo lang mee gaat. En die 10uur haal jij niet met je 4K videobewerking.
quote:
De macbook pro heeft een van de beste trackpads, ik ken geen betere.
De klopt. Dat is een van de grootste voordelen van een MacBook.

Je negeert het punt over het toetsenbord voor het gemak maar? Zelf jij kunt dat niet verdedigen? :')
quote:
Dus wat wil je dan nog?
Een betere GPU, een beter toetsenbord, een touchscreen, betere accu en tenminste de optie voor externe schermen zonder USB-C dongle. Maar dat is wat ik wil en voor de derde (vierde? vijfde?) keer: HET GAAT NIET OM WAT IK WIL!!
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:22:16 #129
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_166262535
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:19 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

De prijsstijgingen die je ziet zijn voornamelijk een gevolg van valuta's die steeds zwakker worden. De UK wordt hierdoor het hardst getroffen ivm Brexit. Andere bedrijven hebben hier ook last van maar proberen dit vaak te verdoezelen dmv bezuinigingen op kwaliteit (verborgen inflatie).
Dat zijn bijkomende factoren, die de prijs nog verder opdrijven dan Apple zelf al doet. De prijzen in dollar stijgen ook gestaag.
quote:
Als Apple zoals je claimt echt steeds meer aan het bezuinigen was, zou je dit terug moeten zien in hun marges, terwijl die juist lager zijn dan aan het einde van het Jobs tijdperk.
Dan doen ze het niet goed, want ze bezuinigen wel degelijk op dingen waar Jobs niet op bezuinigd zou hebben.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:24:18 #130
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_166262584
Die troll iCloud is echt geniaal _O_
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:27:17 #131
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_166262643
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:24 schreef Ingolstadt het volgende:
Die troll iCloud is echt geniaal _O_
Absoluut. Bereikt precies wat een troll moet bereiken: verhoogde bloeddruk over zó veel stupiditeit. Het kan niet zijn dat iemand echt zo dom is.
pi_166262687
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:22 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat zijn bijkomende factoren, die de prijs nog verder opdrijven dan Apple zelf al doet. De prijzen in dollar stijgen ook gestaag.

[..]

Dan doen ze het niet goed, want ze bezuinigen wel degelijk op dingen waar Jobs niet op bezuinigd zou hebben.
Dat kan, maar dan worden die bezuinigingen kennelijk doorberekend aan de consument want zelf verdienen ze er niet meer aan. En dan is het dus vreemd om te klagen over zowel hogere prijzen als bezuinigingen als die bezuinigingen de prijs juist lager houden dan ze anders geweest waren.
pi_166262703
icloud is de weg kwijt hoor. :')
pi_166262728
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:27 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Absoluut. Bereikt precies wat een troll moet bereiken: verhoogde bloeddruk over zó veel stupiditeit. Het kan niet zijn dat iemand echt zo dom is.
Blijf nog maar een tijdje aanklooien met je oude rotzooi,daar krijg je spijt van, internationaal zijn de meeste journalisten inmiddels van mening dat de macbook pro het beste is wat apple en eigenlijk iedereen te bieden heeft, de prijs is het enige minpunt, maar dat geld niet voor mij.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:32:43 #135
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_166262737
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:29 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Dat kan, maar dan worden die bezuinigingen kennelijk doorberekend aan de consument want zelf verdienen ze er niet meer aan. En dan is het dus vreemd om te klagen over zowel hogere prijzen als bezuinigingen als die bezuinigingen de prijs juist lager houden dan ze anders geweest waren.
Waarom is dat vreemd? Je betaalt meer én je krijgt minder. Ik zou niet klagen als de bezuinigingen merkbaar zouden zijn in de prijs. Ik zou er ook niet over klagen als ik meer moet betalen voor iets waar duidelijk niet op bezuinigd is. Nu is het vlees noch vis. Welke verklaring jij daarvoor aandraagt, boeit mij als consument niet zo.
pi_166262748
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:30 schreef PjotterFRL het volgende:
icloud is de weg kwijt hoor. :')
Iedereen loopt hier maar te kankeren over de prijs en kaby lake processor die nog niet beschikbaar is, niemand kan verder kijken dan dat, dan zie je een geweldige laptop.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:33:26 #137
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_166262754
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:32 schreef icloud het volgende:

[..]

Blijf nog maar een tijdje aanklooien met je oude rotzooi,daar krijg je spijt van, internationaal zijn de meeste journalisten inmiddels van mening dat de macbook pro het beste is wat apple en eigenlijk iedereen te bieden heeft, de prijs is het enige minpunt, maar dat geld niet voor mij.
Oke, je bent duidelijk een troll...

Welke "oude rotzooi" denk jij dat ik gebruik dan?
pi_166262792
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:33 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Oke, je bent duidelijk een troll...

Welke "oude rotzooi" denk jij dat ik gebruik dan?
Kennelijk een oudere macbook pro, ik begrijp echt werkelijk niet waarom je niet kan inzien dat dit de perfecte laptop is voor de big3 met premium hardware en een perfecte intergratie.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:35:28 #139
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_166262793
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:33 schreef icloud het volgende:

[..]

Iedereen loopt hier maar te kankeren over de prijs en kaby lake processor die nog niet beschikbaar is, niemand kan verder kijken dan dat, dan zie je een geweldige laptop.
Dat het een geweldige laptop is, betekent niet dat het niet tegelijkertijd een behoorlijk tegenvallende laptop is, zeker voor de prijs. Het is een geweldige laptop, omdat Mac OS geweldig is, en MacBooks in de regel geweldige laptops zijn. Maar als update van een inmiddels vier jaar oud model, met een prijsverhoging cadeau, is het een tegenvaller. Geweldige laptop of niet.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:37:21 #140
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_166262828
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:21 schreef icloud het volgende:

[..]

De kaby lake die apple wilt gebruiken komt pas in het voorjaar beschikbaar, na kerst dus.
De samenwerking was early days zo sterk dat de nieuwe intel architectuur gelijk met de nieuwe laptops uitkwam.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_166262829
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:35 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat het een geweldige laptop is, betekent niet dat het niet tegelijkertijd een behoorlijk tegenvallende laptop is, zeker voor de prijs. Het is een geweldige laptop, omdat Mac OS geweldig is, en MacBooks in de regel geweldige laptops zijn. Maar als update van een inmiddels vier jaar oud model, met een prijsverhoging cadeau, is het een tegenvaller. Geweldige laptop of niet.
Waarbij je de vernieuwde premium hardware, de touchbar en de wisselkoers voor het gemak even vergeet.

Voor 5000 dollar ligt er een geweldige laptop op je te wachten met premium kwaliteiten.
pi_166262847
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:37 schreef XL het volgende:

[..]

De samenwerking was early days zo sterk dat de nieuwe intel architectuur gelijk met de nieuwe laptops uitkwam.
Dan is natuurlijk de vraag is intel te laat geweest met zijn ontwikkeling of wil apple te vroeg zijn nieuwe macbook pro presenteren.
pi_166262858
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:57 schreef icloud het volgende:

[..]

Apple was, is en zal nooit goedkoop zijn, dat is een onderdeel van de merkbeleving
Merkbeleving hihi
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:39:09 #144
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_166262861
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:35 schreef icloud het volgende:

[..]

Kennelijk een oudere macbook pro, ik begrijp echt werkelijk niet waarom je niet kan inzien dat dit de perfecte laptop is voor de big3 met premium hardware en een perfecte intergratie.
Het is niet de perfecte laptop. Het is een hele goede laptop, met hele goede software. Maar daar houdt het wel op. Dat is de grootste troef die Apple nu heeft: de software. Als Apple Mac OS beschikbaar zou maken voor andere laptops, zou bijna niemand meer een MacBook Pro kopen. De Razer Blade (mijn laptop, gezien je dat blijkbaar niet mee hebt gekregen - lezen is ook zo moeilijk) zou dan de veel betere keuze zijn. Maar Apple heeft nu eenmaal het alleenrecht op Mac OS en de daarbij komende software, dus mensen hebben niet veel andere opties.

Het is makkelijk zeggen dat de MacBook Pro de beste keuze is, als het de ENIGE keuze is. Dat geeft je ook de ruimte om halfbakken vernieuwingen te introduceren en laat je wegkomen met matige, verouderde GUP's en bezuinigingen.
pi_166262883
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:33 schreef icloud het volgende:

[..]

Iedereen loopt hier maar te kankeren over de prijs en kaby lake processor die nog niet beschikbaar is, niemand kan verder kijken dan dat, dan zie je een geweldige laptop.
Jij begint onzin te spuwen over retinaschermen, aluminium, etc. MacBooks zijn niet alleen op de markt van premium laptops. Laptops als de XPS, de SurfaceBook en de HP Spectre gebruiken ook highend materialen en hebben ook goede (en soms betere) schermen. Apple is niet de heilige graal.

Het zijn fantastische laptops hoor, daar zul je mij niet over horen.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:40:57 #146
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_166262893
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:37 schreef icloud het volgende:

[..]

Waarbij je de vernieuwde premium hardware, de touchbar en de wisselkoers voor het gemak even vergeet.

Voor 5000 dollar ligt er een geweldige laptop op je te wachten met premium kwaliteiten.
Voor 5000 dollar koop ik de Razer Blade (of vorige generatie MacBook Pro met R9 videokaart), de Surface Book én een iPad Pro gezamenlijk. Je bent debiel als je denkt dat een enkele 15" MacBook Pro beter geschikt is voor professionals dan die combinatie.
pi_166262916
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
Razer Blade
Razer Blade Dat zegt genoeg, je bent dus gewoon een apple hater zonder enige dagelijkse bedrijfsmatige ervaring met de macbook pro.

Als je windows installeert op de nieuwe macbook pro, dan is het met afstand de beste windows laptop die verkrijgbaar is.
pi_166262937
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:42 schreef icloud het volgende:

[..]

Razer Blade Dat zegt genoeg, je bent dus gewoon een apple hater zonder enige dagelijkse bedrijfsmatige ervaring met de macbook pro.

Haha what the fuck. Ik hoop zo erg dat je een troll bent.
pi_166262944
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:40 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Jij begint onzin te spuwen over retinaschermen, aluminium, etc. MacBooks zijn niet alleen op de markt van premium laptops. Laptops als de XPS, de SurfaceBook en de HP Spectre gebruiken ook highend materialen en hebben ook goede (en soms betere) schermen. Apple is niet de heilige graal.

Het zijn fantastische laptops hoor, daar zul je mij niet over horen.
Xps, surfacebook en hp spectre, ontbreekt het aan integratie en perfect passende en werkende high end professional software.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:44:10 #150
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_166262964
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:42 schreef icloud het volgende:

[..]

Razer Blade Dat zegt genoeg, je bent dus gewoon een apple hater zonder enige dagelijkse bedrijfsmatige ervaring met de macbook pro.

Als je windows installeert op de nieuwe macbook pro, dan is het met afstand de beste windows laptop die verkrijgbaar is.
Oke, jij bent echt een troll :')

Ik heb 9 jaar lang uitsluitend MacBooks gebruikt. En de MacBook Pro is verre van de beste Windows laptop die verkrijgbaar is. Probeer onder bootcamp maar eens te switchen tussen GPU en Intel Graphics. Oh, wacht, dat kan niet. Succes met je accuduur :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')