twitter:kelvindekker twitterde op maandag 14-11-2016 om 18:40:46@thomasdekker Dit is niet leuk. Nee, dit kan niet. #ltw http://t.co/CCsZ1qK2 reageer retweet
Gezien z'n huidige vrouw is Oost-Europees Boogerd blijkbaar toch goed bevalen.quote:Op maandag 14 november 2016 07:43 schreef Evertjan het volgende:
https://blendle.com/i/ad/(...)adn-20161114-7309322
zit wel achter een paywall maar ff een blende account maken en je kan het lezen. Gaat om een voorpublicatie van het boekje van Thomas Dekker. Als dit een voorbode is van het boek gaat het nog wel wat stof doen opwaaien
[..]
gewoon even een paar Poolse snollen bestellen een dag voor de Tour moet toch kunnen
het staat ook op de AD site btw
http://www.ad.nl/sport/ov(...)it-gepraat~afc4bb74/
twitter:v_incent twitterde op maandag 14-11-2016 om 08:25:59@thijszonneveld is/was Michael Boogerd ook op de hoogte van bepaalde inhoud boek? Benieuwd naar zijn reactie reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 14-11-2016 om 16:29:35@MaikDijkhuizen @v_incent Ja. Meerdere keren met hem over het verhaal gesproken. reageer retweet
Dit komt echt nooit meer goedtwitter:BoogerdLive twitterde op maandag 14-11-2016 om 17:38:59@thijszonneveld @MaikDijkhuizen @v_incent ik heb nooit de volledige passages mogen lezen! reageer retweet
Nee.quote:Op maandag 14 november 2016 19:56 schreef groenen het volgende:
Is er ook een hoofdstuk over Robert Gesink?
En ook niet over Erik Dekker?quote:
Nee, helaas.quote:Op maandag 14 november 2016 20:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En ook niet over Erik Dekker?![]()
En Thomas Dekker had ook geen ontmoeting met Servais Knaven bij de McDonalds?![]()
Boekjes zullen zeker wel op tafel leggen toch? Zie Thijs ook nog wel op een kruk aanschuivenquote:Op maandag 14 november 2016 20:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Helaas zijn Dekker en Zonneveld niet te gast bij VI.
Nee niks schadelijks, wel wordt arme Mad Max weer onder de bus gegooid.quote:
Ach, Dekker had toch al niet het allerbeste imago, dan nog maar even flink door het stof gaan om wat extra boekjes te verkopen (en zo genoeg geld te verdienen om die levensstijl gewoon door te zettenquote:Op maandag 14 november 2016 20:09 schreef Gripper het volgende:
Net het interview bij dwdd gezien maar t is toch wel tenenkrommend hoe die jongen door t stof gaat hoor. Dat ie vrijwillig die gifbeker wil leegdrinken...
Mathijs ook echt boos op een vaderlijke manier omdat TD z'n leven zo vergooit en jarenlang de trouwe wielerfan belazerd heeft. Die dacht dat ze alleen maar keihard trainen en leven als een monnik, terwijl ze in werkelijkheid hoeren neuken en 3 uur slapen de nacht voor de tourstart
Hij had toch ook al een welvarende Milf aan de haak geslagen?quote:Op maandag 14 november 2016 20:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ach, Dekker had toch al niet het allerbeste imago, dan nog maar even flink door het stof gaan om wat extra boekjes te verkopen (en zo genoeg geld te verdienen om die levensstijl gewoon door te zetten)
Adrie van Diemen heeft nog wel wat over Garmèn (van een paar jaar terug al overigens, maar dat geheel terzijde):quote:
quote:,,Ik geniet van de onbevangen ’mindset’ van deze ploeg”, vertelt Van Diemen, die in het verleden de trainingen van de juniorentak van Rabobank begeleidde. ,,Op vrijwel al mijn voorstellen reageren ze enthousiast: ’Give it try’. Als een nieuwe aanpak dan slaagt, geeft dat een prettig gevoel. Misschien maak ik wel eens een blunder. Dat het team ziek naar huis moet, omdat ik iets stoms heb toegepast zonder alle details goed te controleren. Dat risico loop je nu eenmaal, als je veel experimenteert.”
twitter:stevendejongh twitterde op maandag 14-11-2016 om 21:56:53Ik snap wel dat @thomasdekker het niet in het boek wilde Bedankt @thijszonneveld voor de hoor en wederhoor #nietgebeurd #klasse reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 14-11-2016 om 22:34:22@stevendejongh @thomasdekker Is vrij lastig bij iemand die aangeeft mij & mijn collega's niet meer te woord te staan over deze onderwerpen. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |