Doei!quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:13 schreef Atak het volgende:
iOS heeft nog steeds veel bugs. Als ik bijvoorbeeld een audioboek zit te luisteren en mijn alarm van een herinnering gaat af dan loopt die notificatie vast en kan je er niet op drukken. Wat een klerezooi van Apple weer. Tijd om over te stappen.
Jammer.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:17 schreef Atak het volgende:
[..]
Totdat ik een nieuwe phone heb zul je mij terug zien. Helaas pindakaas.
Klopt geen bal van wat ze beloven en leveren.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is voor Apple best wel een groot probleem aangezien argument nr. 1 voor de iPhone is dat het out of the box werkt, en dat je het 4 jaar lang kan gebruiken (waar je bij Android wat meer moeite moet doen om het 4 jaar lang te blijven gebruiken).
quote:Op zondag 6 november 2016 00:12 schreef Atak het volgende:
[..]
Klopt geen bal van wat ze beloven en leveren.
quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:13 schreef Atak het volgende:
iOS heeft nog steeds veel bugs. Als ik bijvoorbeeld een audioboek zit te luisteren en mijn alarm van een herinnering gaat af dan loopt die notificatie vast en kan je er niet op drukken. Wat een klerezooi van Apple weer. Tijd om over te stappen.
Prima, maar dan hoef je dus niet meer steeds te benadrukken dat je iOS en de iPhone niets meer vind. Je mening is nu duidelijk, we weten nu dat je het niets vindt.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:17 schreef Atak het volgende:
[..]
Totdat ik een nieuwe phone heb zul je mij terug zien. Helaas pindakaas.
Ben je nog niet weg? Neem dan ook bram meequote:Op zondag 6 november 2016 00:12 schreef Atak het volgende:
[..]
Klopt geen bal van wat ze beloven en leveren.
Je kunt echter niet ontkennen dat het lang geleden is dat een iOS versie zo lang na release nog zo buggy is.quote:Op zondag 6 november 2016 13:03 schreef FredvZ het volgende:
[..]
[..]
Prima, maar dan hoef je dus niet meer steeds te benadrukken dat je iOS en de iPhone niets meer vind. Je mening is nu duidelijk, we weten nu dat je het niets vindt.
Ze gaan er vanuit dat iedereen Siri gebruikt, en aan het alternatief wordt dus niets gedaanquote:Op zaterdag 5 november 2016 09:11 schreef One_conundrum het volgende:
kan dat voice control ook uit? verrekte irritant!
Maar dit is een nieuwe bug dat ik geconstateerd had? Of mag je van de Apple cult niet meer praten over bugs?quote:Op zondag 6 november 2016 13:03 schreef FredvZ het volgende:
[..]
[..]
Prima, maar dan hoef je dus niet meer steeds te benadrukken dat je iOS en de iPhone niets meer vind. Je mening is nu duidelijk, we weten nu dat je het niets vindt.
Eindelijk... een fatsoenlijke gebruiker.. bedankt.quote:Op zondag 6 november 2016 14:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je kunt echter niet ontkennen dat het lang geleden is dat een iOS versie zo lang na release nog zo buggy is.
Het is nog opvallender dat een aantal ingrepen (afgaan van alarm, control centre opdelen in paginas) het gebruiksgemak niet vergroten maar juist verminderen.
Het is de toon die de muziek maakt. Jij loopt alleen maar te bitchen en te janken over iOS en de iPhone. Je reageert alleen maar als je weer iets nieuwe hebt om over te zeiken. Dat heeft niets met cult te maken, maar alles met het feit dat je gewoon een bloedirritante troll bentquote:Op zondag 6 november 2016 14:53 schreef Atak het volgende:
[..]
Maar dit is een nieuwe bug dat ik geconstateerd had? Of mag je van de Apple cult niet meer praten over bugs?
Jij niet, optiefen, kssstquote:Op zondag 6 november 2016 14:53 schreef Atak het volgende:
[..]
Maar dit is een nieuwe bug dat ik geconstateerd had? Of mag je van de Apple cult niet meer praten over bugs?
Integendeel, het melden van bugs is zeer nuttig, maar daar is een betere plek voor.quote:Op zondag 6 november 2016 14:53 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik toets niet zo maar even overal mijn gegevens in. Is dat wel veilig?quote:Op zondag 6 november 2016 15:20 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Integendeel, het melden van bugs is zeer nuttig, maar daar is een betere plek voor.
Veilig om bij Apple in te loggen met je Apple account?quote:Op zondag 6 november 2016 15:27 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik toets niet zo maar even overal mijn gegevens in. Is dat wel veilig?
Inderdaad, groot Apple fan hier maar erger me rot aan het nieuwe control center. Had hem dan wat groter gemaakt zodat alles op één pagina zou passen. Super irritant zo, zeker bij aanpassen van brightness scroll ik nu in 90% van de keren naar de 2e pagina.quote:Op zondag 6 november 2016 14:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je kunt echter niet ontkennen dat het lang geleden is dat een iOS versie zo lang na release nog zo buggy is.
Het is nog opvallender dat een aantal ingrepen (afgaan van alarm, control centre opdelen in paginas) het gebruiksgemak niet vergroten maar juist verminderen.
Ik zie nu pas dat er twee pagina's zijnquote:Op zondag 6 november 2016 15:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Inderdaad, groot Apple fan hier maar erger me rot aan het nieuwe control center. Had hem dan wat groter gemaakt zodat alles op één pagina zou passen. Super irritant zo, zeker bij aanpassen van brightness scroll ik nu in 90% van de keren naar de 2e pagina.
Weet ik niet. Je geeft een link dat ik nooit eerder hebt gezien.quote:Op zondag 6 november 2016 15:30 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Veilig om bij Apple in te loggen met je Apple account?
Dat het onhandig is vind ik secundair. Meestal werkt dat klote ding gewoon niet vanwege de bugs.quote:Op zondag 6 november 2016 15:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Inderdaad, groot Apple fan hier maar erger me rot aan het nieuwe control center. Had hem dan wat groter gemaakt zodat alles op één pagina zou passen. Super irritant zo, zeker bij aanpassen van brightness scroll ik nu in 90% van de keren naar de 2e pagina.
Bij mij staat er ook in wanneer night shift aan gaatquote:Op zondag 6 november 2016 15:31 schreef Q. het volgende:
[..]
ik ookquote:Op zondag 6 november 2016 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat er twee pagina's zijn
Ik kan hem aan en uit zetten.quote:Op zondag 6 november 2016 16:11 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Bij mij staat er ook in wanneer night shift aan gaatThe fuck waarom wil daar dagelijk aan herinnerd worden? kan ik dat dan aanpassne?
Ook fijn dat die ruimte op de eerste pagina nu pakweg voor de helft gebruikt wordt voor twee functies die ik niet dagelijks gebruik om het zacht uit te drukken...quote:Op zondag 6 november 2016 15:31 schreef Q. het volgende:
[..]
dus als ik nightshift uiyzet staat het er niet?quote:
Helderheid van het scherm instellen is inderdaad bijna ondoenbaarquote:Op zondag 6 november 2016 15:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee dan blijft het natuurlijk wel staan, het is gewoon net als al die andere knoppen een manier om iets snel aan en uit te zettenquote:Op zondag 6 november 2016 17:09 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
dus als ik nightshift uiyzet staat het er niet?
Vroeger... toen ik nog een Mi2s had. Xiaomi love
Nergens last van anders had ik wel geweten dat er een tweede pagina wasquote:Op zondag 6 november 2016 17:17 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Helderheid van het scherm instellen is inderdaad bijna ondoenbaar
Soms als ik hem wil instellen denkt hij dat ik het hele bedieningspaneel naar beneden/boven wil slepen.quote:Op zondag 6 november 2016 17:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nergens last van anders had ik wel geweten dat er een tweede pagina was
Bedoel je "niet storen"?quote:Op maandag 7 november 2016 02:23 schreef Xetran het volgende:
Die night shift knop is ook zo doelloos groot. dat was vroeger toch een klein knopje?
ik denk omdat je start- en eindtijd hebt ingevoerd bij Instellingen > Niet storen > Gepland. Als je daar Gepland uitschakelt, krijg je dat niet meer te zien en loopt de night shift synchroon met de dag- en nachtcyclus.quote:Op zondag 6 november 2016 16:11 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Bij mij staat er ook in wanneer night shift aan gaatThe fuck waarom wil daar dagelijk aan herinnerd worden? kan ik dat dan aanpassne?
Net geprobeerd, doet geen flikker. Heel dat menu zit vol met dingen die er nu niet direct in thuishoren zodat je moet swipen voor muziekcontrols. Superhandigquote:Op maandag 7 november 2016 06:17 schreef Drug het volgende:
[..]
ik denk omdat je start- en eindtijd hebt ingevoerd bij Instellingen > Niet storen > Gepland. Als je daar Gepland uitschakelt, krijg je dat niet meer te zien en loopt de night shift synchroon met de dag- en nachtcyclus.
Heb ik ook weleens naar gezocht. Maar eveneens niet gevonden.quote:Op maandag 7 november 2016 21:27 schreef einzeinz het volgende:
Ik heb een vraagje over het definitief verwijderen van apps uit mijn account?
Ik ben al jaren een iPhone bezitter, vroeger downloadde ik wel eens gewoon alle apps die ik interessant vond, nadien verwijderde ik die wel van mijn iPhone maar die bleven wel ergens in de 'aankopen' (of hoe moet ik het noemen) zitten. Mijn vraag is nu hoe ik die kan verwijderen zodat alles weg is en ook dus uit die 'aankopenlijstje'?
Ik zou dus willen alsof ik het nooit gedownload heb.
Het wordt tijd om eens dat lijstje wat op te schonen.
Je kunt ze hooguit verbergen, maar definitief verwijderen lukt me niet.quote:Op maandag 7 november 2016 21:29 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens naar gezocht. Maar eveneens niet gevonden.
Not this shit again...quote:
Bel ze op, je krijgt gewoon een medewerker van daar aan de telefoon als je het filiaal belt.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Het wachten op Belsimpel ben ik beetje moe. Vooral vanwege het niet communiceren vanuit hun kant.Wil dan ook mijn bestelling daar annuleren. Heeft iemand ervaring met het afsluiten van een abonnement bij de Apple Store zelf? Bieden ze daar verder alle providers aan?
Iemand ervaring mee?
...iemand?quote:Op zondag 6 november 2016 00:41 schreef nattermann het volgende:
Als ik in de twitter app een url open, opent deze automatisch in reader-weergave. Kan ik dat ergens uitzetten? Ik wil helemaal geen gare reader-weergave.
Bedoel je die melding dat je naar bed moet? Die krijg ik ook niet. Alarm doet het wel though.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:27 schreef Atak het volgende:
De bedtijd app werkt nog steeds niet. Soms krijg ik helemaal geen meldingen meer van deze app. Dit is gewoon een ingebouwde app van iOS. Ongelofelijk dat het niet werkt. Ik hoop dat er binnenkort een update komt anders is dit echt niet meer te accepteren.
Dat is goed om te horen, wil namelijk T-Mobile afsluiten. Ga binnenkort even langs.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:20 schreef Xetran het volgende:
[..]
Bel ze op, je krijgt gewoon een medewerker van daar aan de telefoon als je het filiaal belt.
Van T-mobile weet ik dat ze bij apple zelf 1-op-1 dezelfde abonnementen afsluiten als op de webshop.
Heb je wel een aantal dagen geselecteerd dat die aan moet? Of heb je hem aan staan zonder ook dagen geselecteerd te hebben?quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:27 schreef Atak het volgende:
De bedtijd app werkt nog steeds niet. Soms krijg ik helemaal geen meldingen meer van deze app. Dit is gewoon een ingebouwde app van iOS. Ongelofelijk dat het niet werkt. Ik hoop dat er binnenkort een update komt anders is dit echt niet meer te accepteren.
Apple. Dan heb je de garantie dat een origineel onderdeel wordt gebruikt. Andere partijen gebruiken vaak mindere kwaliteit en dan zit je over een paar maanden met hetzelfde probleem.quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:45 schreef Ferdii het volgende:
Jahoor ik heb het voor elkaar, barst in mijn iPhone 7 scherm, ondanks het hoesje wat er omheen zit.
Iemand een idee waar goedkoop te vervangen? Ik schrok nogal van de prijzen voor vervangen van het schermpje
Uiteraardquote:Op vrijdag 11 november 2016 20:02 schreef CherryLips het volgende:
Vervalt de garantie op het apparaat sowieso niet als je er door een derde partij aan laat sleutelen?
Wat zijn de prijzen dan? En had je er geen hoesje om? Nu heb je vast ook schade aan de randen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:45 schreef Ferdii het volgende:
Jahoor ik heb het voor elkaar, barst in mijn iPhone 7 scherm, ondanks het hoesje wat er omheen zit.
Iemand een idee waar goedkoop te vervangen? Ik schrok nogal van de prijzen voor vervangen van het schermpje
quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:17 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Bedoel je die melding dat je naar bed moet? Die krijg ik ook niet. Alarm doet het wel though.
Gewoon alleen doordeweeks. Alarm gaat wel af. Melding dat ik moet slapen niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:19 schreef Blik het volgende:
[..]
Heb je wel een aantal dagen geselecteerd dat die aan moet? Of heb je hem aan staan zonder ook dagen geselecteerd te hebben?
Laatst langs geweest, ze bieden de abonnementen niet '1-op-1' aan, ik wilde een een-jarig contract. Daar hebben ze bijvoorbeeld niks van, terwijl je op de site wel helemaal vrij bent. Verder bieden ze T-Mobile en Vodafone aan.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:20 schreef Xetran het volgende:
[..]
Bel ze op, je krijgt gewoon een medewerker van daar aan de telefoon als je het filiaal belt.
Van T-mobile weet ik dat ze bij apple zelf 1-op-1 dezelfde abonnementen afsluiten als op de webshop.
Zat een bumpertje omheen, maar tel viel met scherm naarveneden op een steentjequote:Op vrijdag 11 november 2016 22:35 schreef Atak het volgende:
[..]
Wat zijn de prijzen dan? En had je er geen hoesje om? Nu heb je vast ook schade aan de randen.
Bij Apple? Mijn iPhone 6 kostte toen maar 110 euro voor een scherm..quote:Op zondag 13 november 2016 12:35 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Zat een bumpertje omheen, maar tel viel met scherm naarveneden op een steentje
Prijzen zitten zover ik kan vinden op internet rond de 350 euro
De iPhone 6 was niet waterdicht met een homeknop die geïntegreerd is met een motortje in de behuizing. Bij de 6 was het simpelweg een kwestie van display assembly erop leggen en vastschroeven.quote:Op zondag 13 november 2016 21:10 schreef Xetran het volgende:
[..]
Bij Apple? Mijn iPhone 6 kostte toen maar 110 euro voor een scherm..
Toch is bij de Apple store repareren waarschijnlijk een stuk goedkoper.quote:Op zondag 13 november 2016 21:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De iPhone 6 was niet waterdicht met een homeknop die geïntegreerd is met een motortje in de behuizing. Bij de 6 was het simpelweg een kwestie van display assembly erop leggen en vastschroeven.
https://support.apple.com/nl-nl/iphone/repair/service/pricingquote:Op zondag 13 november 2016 12:35 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook niet gewoon naar een winkel waar ze hem wel op voorradig hebben?quote:Op maandag 14 november 2016 17:37 schreef mijntjexx het volgende:
Afgelopen vrijdag mijn Vodafone abbo verlengd in de Vodafone winkel met een iphone 7plus 32gb zwart. Ik hoop dat ik niet zo lang moet wachten maar ik vrees er voor, vorige week stond er nog op de site dat ze voor 18 nov binnen komen. Vandaag is dat alweer 5 dec geworden. Hopelijk een mooi Sint, of anders Kerst cadeau
omdat ik redelijk vaak keuzes maak waar ik achteraf spijt van hebquote:Op maandag 14 november 2016 19:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook niet gewoon naar een winkel waar ze hem wel op voorradig hebben?
Jaimy?quote:Op maandag 14 november 2016 17:37 schreef mijntjexx het volgende:
Afgelopen vrijdag mijn Vodafone abbo verlengd in de Vodafone winkel met een iphone 7plus 32gb zwart. Ik hoop dat ik niet zo lang moet wachten maar ik vrees er voor, vorige week stond er nog op de site dat ze voor 18 nov binnen komen. Vandaag is dat alweer 5 dec geworden. Hopelijk een mooi Sint, of anders Kerst cadeau
Gehaald. Thanks!quote:Op maandag 14 november 2016 23:40 schreef WammesWaggel het volgende:
2 meter MFI kabel vanaf 16-11 bij de Aldi voor 4,99.
En hoe bevalt ie?quote:
Dat probleem zou je met een MFi kabel niet moeten hebben.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:20 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
En hoe bevalt ie?
Heb namelijk ook een alternatieve kabel, maar dat is geen succes, continue piepen dat de lader geen origineel device is en laden gaat erg traag (is een 3m kabel).
Doel je nu op de kabel in het algemeen of de 3meter kabel of de MFi kabel van de Aldi?quote:Op donderdag 17 november 2016 15:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat probleem zou je met een MFi kabel niet moeten hebben.
Ik doel op elke kabel die MFi-certified is. Die moeten gewoon werken als originele kabels.quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:17 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Doel je nu op de kabel in het algemeen of de 3meter kabel of de MFi kabel van de Aldi?
Wow!quote:Op zondag 13 november 2016 12:35 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Hier gewoon los besteld, volgende dag in huis.quote:Op maandag 14 november 2016 17:37 schreef mijntjexx het volgende:
Checkquote:Op vrijdag 18 november 2016 14:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier gewoon los besteld, volgende dag in huis.
Hoe bedoel je een deel van de foto? Staat deze niet gewoon helemaal ingezoomd?quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom iCloud mijn foto's zo verkloot? Als ik ze download op mijn computer dan krijg ik maar een deel van de foto te zien..
Doe ik hetzelfde via de mail (doorsturen vanaf iPhone naar de mail), dan rollen ze er wel uit op fatsoenlijk en normaal formaat
Ook al probeer ik uit te zoomen, wat niet lukt, dan krijg ik soms de helft van de originele foto te zien, of 1/3 zelfs! Snap je?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je een deel van de foto? Staat deze niet gewoon helemaal ingezoomd?
Waar dan? Ik vind het eerlijk echt nietquote:Op vrijdag 18 november 2016 23:35 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Al gevonden? Het staat in de instelling in de twitter app. Daar kan je het uit zetten.
Is dat niet slecht voor de accu als het geen originele is? Of is dat gewoon een afschrik-trick van Apple?quote:Op maandag 14 november 2016 23:40 schreef WammesWaggel het volgende:
2 meter MFI kabel vanaf 16-11 bij de Aldi voor 4,99.
Ondertussen contact gehad met inboedelverzekering en Apple store, blijkt dat de reperateur om de hoek dikke afzetters zijnquote:
Dat is niet slecht voor je accu, het is een door Apple gecertificeerde kabel dus dan zit het wel goed.quote:Op zondag 20 november 2016 10:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is dat niet slecht voor de accu als het geen originele is? Of is dat gewoon een afschrik-trick van Apple?
Fuck dat. Koop gewoon een Android voor 350 euro. Dan zal je sowieso OLED krijgen dat veel beter is dan die kut schermpjes van Apple. Dat geld zou ik er nooit voor over hebben.quote:Op zondag 13 november 2016 12:35 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dus elke Android foon van 350 euro heeft OLED?quote:Op zondag 20 november 2016 22:04 schreef Atak het volgende:
[..]
Fuck dat. Koop gewoon een Android voor 350 euro. Dan zal je sowieso OLED krijgen dat veel beter is dan die kut schermpjes van Apple. Dat geld zou ik er nooit voor over hebben.
https://tweakers.net/pric(...)x-compact-zwart.htmlquote:Op zondag 20 november 2016 22:04 schreef Atak het volgende:
[..]
Fuck dat. Koop gewoon een Android voor 350 euro. Dan zal je sowieso OLED krijgen dat veel beter is dan die kut schermpjes van Apple. Dat geld zou ik er nooit voor over hebben.
Ik ben wel benieuwd naar de lijst van 350 euro Android foons die wel OLED hebben.quote:Op maandag 21 november 2016 11:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
https://tweakers.net/pric(...)x-compact-zwart.html
https://tweakers.net/pric(...)ia-x-32gb-zwart.html
https://tweakers.net/pricewatch/429200/htc-one-m9-grijs.html
https://tweakers.net/pricewatch/578231/honor-8-zwart.html
https://tweakers.net/pric(...)o-x-style-zwart.html
https://tweakers.net/pricewatch/440256/lg-g4-zwart.html
https://tweakers.net/pric(...)pact-16gb-groen.html
Allemaal Android phones van 350 euro of meer. Allemaal zonder OLED. Kun je gewoon optyfen met die leugens van je?
https://tweakers.net/cate(...)aGBsDKRNDSwOl2NraWgAquote:Op maandag 21 november 2016 11:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de lijst van 350 euro Android foons die wel OLED hebben.
Ik heb deze kabel ook gekocht bij de Aldi, hij doet het prima en laadt m'n 6S net zo snel op als de standaard kabel van Apple die erbij zatquote:Op zondag 20 november 2016 14:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat is niet slecht voor je accu, het is een door Apple gecertificeerde kabel dus dan zit het wel goed.
Wat bij mij hielp wbt missende GB was.quote:Op woensdag 23 november 2016 18:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde wat muziek op m'n iPhone zetten en zag in iTunes dat ik van de 32 GB nog 13 over had omdat er 9 wordt opgeslokt door zogenaamde 'documenten en gegevens'. Wat zijn dat en hoe mik ik dit eraf?
Zelfs als die eraf zijn, mis ik nog aardig wat GB.
http://siliconangle.com/b(...)a-movie-from-itunes/quote:Op woensdag 23 november 2016 18:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde wat muziek op m'n iPhone zetten en zag in iTunes dat ik van de 32 GB nog 13 over had omdat er 9 wordt opgeslokt door zogenaamde 'documenten en gegevens'. Wat zijn dat en hoe mik ik dit eraf?
Zelfs als die eraf zijn, mis ik nog aardig wat GB.
Bij mij gebeurt er niksquote:
quote:Op donderdag 24 november 2016 17:26 schreef Ingolstadt het volgende:
Hij gaat weer aan na de power + thuisknop in te hebben gedrukt.
Dacht dat er niks gebeurde omdat ik hem al eerder heb kunnen afspelen zonder dat 'ie crashte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |