abonnement Unibet Coolblue
pi_167438166
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 17:48 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Omdat het mij dingen biedt die Apple niet standaard in iOS stopt. Tot dat wel gebeurt, blijf ik jailbreaken.

Waarom niet jailbreaken? Tegenwoordig is het zo simpel, dat er weinig tot niets mis kan gaan.
Dat laatste: omdat je dan soms vervelende zaken op de koop toe moet nemen, zoals bv een onwelgevallige melding.
pi_167439268
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 06:36 schreef Funkel het volgende:

[..]

Welke dingen heb je met jailbreak die je met standaard iOS niet hebt? (Serieuze vraag :) )
Split screen multitasken,
Picture in picture video,
YouTube++,
de mogelijkheid om ongewenste notificaties uit te schakelen,
de mogelijkheid om de notificaties die je wel wilt ontvangen kleiner te maken, zodat ze geen knoppen in applicaties blokkeren
iCleaner

Daarnaast heb je de mogelijkheid je interface te tweaken, wat ik persoonlijk nauwelijks doe.
  maandag 19 december 2016 @ 11:04:27 #278
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167439454
Not this shit again...
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 21:07 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Waarom deze reactie? Stoort het je zó erg dat ik mijn telefoon jailbreak? Ik zeg toch nergens dat iedereen moet jailbreaken? Ik zeg alleen maar dat ik het doe. Ik loop er verder ook niet mee te koop, of propageer het niet. Ik snap die agressieve reactie niet zo.
Omdat je begint over jailbreaken, wacht op reacties en deze dan blijft uitkouwen ipv snappen dat het normaal gewoon niet zo werkt en dat jailbreak commentaar weg te laten.

Ik zie het je nu al, wat, vijf jaar doen? Grow the fuck up.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167440838
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 11:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Not this shit again...

[..]

Omdat je begint over jailbreaken, wacht op reacties en deze dan blijft uitkouwen ipv snappen dat het normaal gewoon niet zo werkt en dat jailbreak commentaar weg te laten.

Ik zie het je nu al, wat, vijf jaar doen? Grow the fuck up.
Ik hoef de discussie over al dan niet jailbreaken niet aan te gaan.. Ik doe het wel, anderen doen het niet. Leven en laten leven.

Zullen we er vanaf nu gewoon allemaal over ophouden? Want gezelliger wordt het er niet op met al dat gevloek.
pi_167442124
Ik heb allerlei muziek op mijn Iphone zitten die ik niet kwijt wil, alleen als ik hem sync met mijn PC ben ik alles kwijt. Is hier een oplossing voor?
  maandag 19 december 2016 @ 13:38:17 #281
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_167442364
Ik overweeg ook maar om mijn ipone weer eens te jailbreaken :)
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_167442487
quote:
14s.gif Op maandag 19 december 2016 13:28 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb allerlei muziek op mijn Iphone zitten die ik niet kwijt wil, alleen als ik hem sync met mijn PC ben ik alles kwijt. Is hier een oplossing voor?
Ja, je hebt applicaties als mediamonkey en doubletwist, waarmee je muziek van je iPhone naar je computer kunt kopiëren. Als je een Mac hebt, kun je pod to mac gebruiken, die werkte goed. Het is alweer een hele tijd geleden dat ik het gedaan heb, dus ik weet niet goed welk programma momenteel het beste werkt. Maar het is mogelijk, dus Google kan je vast verder helpen :)
pi_167442914
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 13:45 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ja, je hebt applicaties als mediamonkey en doubletwist, waarmee je muziek van je iPhone naar je computer kunt kopiëren. Als je een Mac hebt, kun je pod to mac gebruiken, die werkte goed. Het is alweer een hele tijd geleden dat ik het gedaan heb, dus ik weet niet goed welk programma momenteel het beste werkt. Maar het is mogelijk, dus Google kan je vast verder helpen :)
Thanks ^O^
  dinsdag 20 december 2016 @ 21:05:56 #284
441402 AIi
..en de 40 rovers
pi_167484175
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
Weet iemand hoe ik de notificaties voor iOS 10.2 kan uitzetten? Ik blijf maar op uitstellen klikken, maar het lijkt haast alsof Apple het met de dag keer door m'n strot wil duwen. Is het mogelijk deze helemaal te negeren? Met het oog op een komende jailbreak blijf ik liever nog even op iOS 10.1.1
Ja hoor, dat kan via twee manieren.

Optie 1) Een moblileconfig profiel installeren (duurt minder dan een minuut). Normaal gesproken zoekt je iPhone naar updates via een XML bestand. Zodra je deze profiel installeert zoekt je iPhone naar een Apple TV beta update die er natuurlijk niet is. Hierdoor krijg je geen melding meer. Voordat je dit doet wel nog even de updatebestand verwijderen via Instellingen > Algemeen > Opslag (uit mijn hoofd). Nadeel is dat je er een Feedback app bij krijgt, maar die kan je verstoppen.

Link: https://oldcat.me/web/NOOTA9.mobileconfig

Optie 2) Een andere optie is te kiezen voor een Adblocker (zoals 1Blocker, WeBlock, etc.) waarmee je de verbinding naar de update (en "check") servers kan blokkeren. Dit moeten de volgende domeinen zijn:

• mesu.apple.com
• appldnld.apple.com

Ook hiervoor geldt dat je de update file eerst even moet verwijderen. Ik vond optie 1 voor mij makkelijker werken aangezien ik dat altijd doe als ik op een jailbreak wacht (en mij nog niet heeft teleurgesteld).

edit: Beetje overkill, maar je kan deze domeinen ook via je router blokkeren of herleiden. Dit werkt echter alleen als je op je eigen Wi-Fi blijft (andere Wi-Fi netwerken kunnen alsnog verbinden met geblokkeerde domeinen).
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 11:13 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Kan niet.

gewoon installeren en niet zeuren
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 15:44 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Hij heeft gelijk, het kan ook niet.
Sorry, maar wat jullie zeggen is incorrect.


quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 16:07 schreef Ingolstadt het volgende:
Vind ik overigens ook irritant, maar helaas doe je een niks aan. Wilde eerst niet naar 10 upgraden, uiteindelijk toch geen spijt van gehad.

Die melding is trouwens ook juist ingesteld om jailbreakers te irriteren. Zou door die jailbreak ook omzeild moeten kunnen worden toch?
Apple doet het zodat haar gebruikers niet kwetsbaar zijn voor bekende veiligheidslekken. Tot nu toe hebben alle recente jailbreaks automatisch de update functie uitgeschakeld, dus juist jailbreakers hebben hier geen last van.
  dinsdag 20 december 2016 @ 21:10:07 #285
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_167484331
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 21:05 schreef AIi het volgende:

[..]

Ja hoor, dat kan via twee manieren.

Optie 1) Een moblileconfig profiel installeren (duurt minder dan een minuut). Normaal gesproken zoekt je iPhone naar updates via een XML bestand. Zodra je deze profiel installeert zoekt je iPhone naar een Apple TV beta update die er natuurlijk niet is. Hierdoor krijg je geen melding meer. Voordat je dit doet wel nog even de updatebestand verwijderen via Instellingen > Algemeen > Opslag (uit mijn hoofd). Nadeel is dat je er een Feedback app bij krijgt, maar die kan je verstoppen.

Link: https://oldcat.me/web/NOOTA9.mobileconfig

Optie 2) Een andere optie is te kiezen voor een Adblocker (zoals 1Blocker, WeBlock, etc.) waarmee je de verbinding naar de update (en "check") servers kan blokkeren. Dit moeten de volgende domeinen zijn:

• mesu.apple.com
• appldnld.apple.com

Ook hiervoor geldt dat je de update file eerst even moet verwijderen. Ik vond optie 1 voor mij makkelijker werken aangezien ik dat altijd doe als ik op een jailbreak wacht (en mij nog niet heeft teleurgesteld).

edit: Beetje overkill, maar je kan deze domeinen ook via je router blokkeren of herleiden. Dit werkt echter alleen als je op je eigen Wi-Fi blijft (andere Wi-Fi netwerken kunnen alsnog verbinden met geblokkeerde domeinen).

[..]

[..]

Sorry, maar wat jullie zeggen is incorrect.
Oh. :)
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  dinsdag 20 december 2016 @ 21:37:07 #286
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_167485310
Goede tip trouwens.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_167493497
Bedankt voor de tip! Ik ga voor optie 2
pi_167517644
Gelukkig is die vreselijke camera bugg sinds de nieuwe iOS update weg. Althans, bij mij dan.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2016 01:00:54 ]
pi_167518976
quote:
6s.gif Op donderdag 22 december 2016 01:00 schreef Bolasie het volgende:
Gelukkig is die vreselijke camera bugg sinds de nieuwe iOS update weg. Althans, bij mij dan.
Welke bug?
For great justice!
  donderdag 22 december 2016 @ 07:48:01 #290
441402 AIi
..en de 40 rovers
pi_167519085
Jailbreak tool (beta) uit voor iOS 10.1.x

https://yalu.qwertyoruiop.com/

Stabielere versie komt binnenkort uit.
pi_167519303
de laatste tijd worden sommige websites in google geopend ofzo:



wat is dit en hoe schakel ik het uit?
  donderdag 22 december 2016 @ 12:19:36 #292
62913 Blik
The one and Only!
pi_167523068
Eindelijk een fatsoenlijke Rollercoaster Tycoon op iOS *O*
  donderdag 22 december 2016 @ 13:29:37 #293
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_167524528
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 08:34 schreef Drug het volgende:
de laatste tijd worden sommige websites in google geopend ofzo:

[ afbeelding ]

wat is dit en hoe schakel ik het uit?
http://www.emerce.nl/acht(...)n-sneller-mobiel-web
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_167527924
quote:
5s.gif Op donderdag 22 december 2016 06:59 schreef Q. het volgende:

[..]

Welke bug?
https://discussions.apple.com/thread/7675545?start=0&tstart=0

Dit had ik met mijn SE.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2016 16:17:45 ]
  donderdag 22 december 2016 @ 20:56:10 #296
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_167534697
Mensen hier ervaring met wat goedkopere bluetooth earphones? Ik wil geen 150 euro uitgeven voor die originele Apple dingen.
pi_167535047
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 20:56 schreef Sunri5e het volgende:
Mensen hier ervaring met wat goedkopere bluetooth earphones? Ik wil geen 150 euro uitgeven voor die originele Apple dingen.
Wat is je budget?

Ik gebruik zelf de Jaybird X2, vind die echt top. Goed geluid, lange accuduur, stabiele verbinding en hele fijne fit. En levenslange garantie tegen zweet. Ik heb ze voor 90 euro inclusief verzendkosten en douanekosten bij Amazon besteld.

Als je nog minder uit wilt geven, raad ik je de Anker Soundbuds Sport IE20 aan. Die gebruikte ik voordat ik de X2's had en zijn nu mijn reservedopjes. Voor 30 euro heb je heel wat kwaliteit in huis:

- 6-7u accuduur
- klikken magnetisch aan elkaar, gaan dan automatisch uit en verbreken de verbinding
- gaan automatisch aan en maken verbinding als je ze van elkaar trekt
- goed geluid, zeker voor de prijs
- goede fit, wegen niet veel

Natuurlijk hoor ik wel kwaliteitsverschil tussen de Soundbuds en de X2, maar dat is vooral in directe vergelijking. Voor 30 euro zul je niet snel betere Bluetooth oordopjes vinden.

Ik heb ze op amazon.de besteld: https://www.amazon.de/Ank(...)chwarz/dp/B01DZXFB1Q
  zondag 25 december 2016 @ 14:13:56 #298
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_167598363
Iemand die toevallig weet hoe ik de kleuren omdraai, negatief, buiten instellingen, toegankelijkheid, aangepaste weergave, keer kleuren om? Want die staat momenteel op aan, terwijl de kleuren normaal zijn. Nightshift gaat dus automatisch op negatief als ik die inschakel.
nerovetsrethca
pi_167691752
Vraagje: het viel me vandaag op dat mn iPhone 7 op het thuisscherm blijft zoeken (naar Joost weet wat). Dat ronddraaiende cirkeltje blijft linksboven in het scherm staan draaien, naast het WiFi-signaal waar overigens geen probleem mee is en van mn provider heb ik ook gewoon vijf bolletjes bereik zeg maar. Hij doet het ook alleen in het thuisscherm (nu niet omdat safari open is), ook als ik alle apps heb afgesloten. Weet iemand wat dit kan zijn?
Tap tap tap
  maandag 2 januari 2017 @ 21:00:25 #300
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_167839262
Nice, iPawind doet het weer. Eindelijk weer YouTube+, Moviebox, Kodi en mijn emulators. Als Apple nu nog even splitscreen multitasken en picture-in-picture video toevoegt aan de iPhone, heb ik nagenoeg geen redenen meer om te jailbreaken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')