Hier zijn we ook kringloopverslaafd. Mijn man haalt er vaak materialen voor zijn creaties en ik ga mee voor de fun. Mijn man weet veel van vanalles, zoals design, boeken en ouwe meuk. Hij ziet altijd uit welke periode het is door het materiaalgebruik bijvoorbeeld. Zo heb ik veel geperst glas uit de jaren 30 en bakkelieten dingen enzo. Vervolgens verkoop ik het via
marktplaats of catawiki. We hebben ook potjes voor materialen. Goud, zilver, brons komen we regelmatig tegen. Vorige week een zilveren taartschep gevonden! Kapotte spullen repareert mijn man en ik verkoop ze. Kleren koop ik altijd bij de kringloop, al 10 jaar geen kleding in winkels gekocht en ik heb alle dure merken. Er is zoveeeel kleding, ze komen er niet door. Laatst een mexx pak voor 2 euro. Schimmige 2e handswinkels, turkenschuur noemen we die hier, hebben geen verstand van kleding. Heb een mexx pak voor 2 euro, ongedragen. Heb ook clarx laarzen, ongedragen, voor een prikkie. Mijn gemiddelde outfit kost 10 euro. Geweldig vind ik dat altijd.
Ik denk dat we er gemiddeld 2 a 300 euro per maand mee verdienen. Maar er gaat wel redelijk wat tijd in zitten, dat wel.
Heb volgens mij ook nog een scheurich vaas staan. Vind fat lava sowieso wel leuk ook.
Oja, en we komen niet bij de kringloop omdat we een normale winkel niet kunnen betalen. Veel mensen denken dit en gaan er daarom niet naar toe. Die kopen dan liever meuk van de action ofzoomdat ze zich schamen om bij een kringloop te komen. Sad but true.