quote:
dit is ook maar een deel van de collectiequote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:34 schreef Seven. het volgende:
Oeh, ik heb er 1 die jullie nog niet hebben! Kopen?
ik heb het niet bedacht dat het personeel buiten staat om mensen op te vangenquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 21:44 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Sorry hoor, maar dat doe je toch ook gewoon zelf?
Hebben ze daar geen vaste afgifte plek?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 21:39 schreef Jennifer030 het volgende:
Ik vind het echt gaaf dat er steeds neer kringloop is (hier gratis!) om al dat consumentisme en onnodig nieuwe producten maken tegen te gaan.
Helaas vandaag een slechte ervaring. Personeel staat meestal buiten. Ik kom aanfietsen, zeg dat ik wat voor ze heb en geef het aan.
Loopt die man weg en stopt hij het in zijn fietstassen. Iemand buiten begon keihard te lachen, volgens mij deze keer wel echt personeel.
Echt jammer hoe dezemensen het concept verpesten.
ja als de winkel open is medewerkers voor de deur die de gasten met spullen ontvangen... normaal pakken ze het dan aan en zetten ze het dan ergens in de winkel in het magazijn of zo.quote:Op zondag 20 augustus 2017 09:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen vaste afgifte plek?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 21:39 schreef Jennifer030 het volgende:
Helaas vandaag een slechte ervaring. Personeel staat meestal buiten. Ik kom aanfietsen, zeg dat ik wat voor ze heb en geef het aan.
Loopt die man weg en stopt hij het in zijn fietstassen. Iemand buiten begon keihard te lachen, volgens mij deze keer wel echt personeel.
Sorry hoor, maar dat is toch ook best wel grappig?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 21:44 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Sorry hoor, maar dat doe je toch ook gewoon zelf?
Haha gisteren vond ik het nog een beetje vervelend maar inmiddels moet ik elke keer lachen als ik het terugleesquote:Op zondag 20 augustus 2017 16:28 schreef Aalscholver het volgende:
[..]
[..]
Sorry hoor, maar dat is toch ook best wel grappig?
Boeien. Jij levert het toch in omdat je er vanaf wil? Wat maakt het dan uit of iemand hem a la minuut meeneemt, of iemand er later voor gaat betalen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:16 schreef Kamelenteen het volgende:
Vind het nogal belachelijk en ik had dr dus echt wel wat van gezegd als dat direct een fietstas in zou verdwijnen?
Vind het nogal inhalig overkomen, zoals het werd omschreven. Had die medewerker het gevraagd of ie het zelf mocht hebben, had het gelijk anders geweest.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Boeien. Jij levert het toch in omdat je er vanaf wil? Wat maakt het dan uit of iemand hem a la minuut meeneemt, of iemand er later voor gaat betalen.
Ik kwam laatst ook bij het inleverstation, waar net iemand voor mij een schattige tybeanieboo knuffel had ingeleverd. Toen heb ik ook netjes gevraagd of dat ik die mocht hebben.
Volgens mij was het geen medewerker.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:23 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Vind het nogal inhalig overkomen, zoals het werd omschreven. Had die medewerker het gevraagd of ie het zelf mocht hebben, had het gelijk anders geweest.
Mag hopen van niet. Anders is het wel een enorme tokkie.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgens mij was het geen medewerker.
hier zijn het vrijwilligers in "thuiskleding" omdat het een weggeefwinlel is. Maar soms reageren ze wel echt ondankbaar als je spullen brengt.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:14 schreef amaranta het volgende:
Bij ons dragen de medewerkers kleren met de naam van de kringloop erop.
Daarnaast is het inleverstation los van de winkel.
haha idd maar ach ik ben van m'n "troep" af. Twee roze halters van Flying tiger van 2kg per stuk. Niet echt troep maar ik kreeg er alleen blessures van en ga niks meer doen met halters:quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:25 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Mag hopen van niet. Anders is het wel een enorme tokkie.
Zijn ze blij met beddengoed? Ik heb net een nieuw formaat bed gekocht dus met dat ouwe spul doe ik toch niks meer.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:22 schreef piepkuiken21 het volgende:
Vandaag kwamen wij wat beddengoed brengen bij de 2e hands winkel van het leger des heils (3e oosterparkstraat Amsterdam). Liepen we tegen een luxe Rummicub doos aan voor ¤2,50! Mooie houten editie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |