Een paniekaankoop/huur was het wel ja, maar de spoeling blijkbaar dun want eerlijk gezegd Cillessen naar Barcelona, wie had dat gedachtquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Is wel zo, maar als je enige keeper een jeugdspeler is die nog verre van solide staat de keepen, en een, niet meer dan, redelijke keeper (met aflopend contract en op leeftijd) ga je toch geen keeper HUREN die geblesseerd is en zelf pas verwacht oktober fit te zijn. Dat is toch je eigen doodsvonnis schrijven. Nogmaals, dit seizoen had veel erger kunnen beginnen dan de 5 punten die we hebben laten liggen tegen Willem 11 en Roda .
Het is nou ook niet dat ze supersnel moesten schakelen omdat ze zo weinig tijd hadden na het vertrek van Cil. Marc heeft zelf laten weten dit ver van te voren te weten en was toen ook al met Krul bezig.
Uit zijn eigen woorden, Marc dus. Al weken voor het bekend was.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een paniekaankoop/huur was het wel ja, maar de spoeling blijkbaar dun want eerlijk gezegd Cillessen naar Barcelona, wie had dat gedacht
Je begrijpt me niet goed, een keeper die Europees gezien misschien net boven middelmaat is wordt aangetrokken door een topclub, blijkbaar bij gebrek aan beter, Ajax moet het dan een paar echelons lager gaan zoeken en in die zin is Krul dan weer een buitenkansjequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Uit zijn eigen woorden, Marc dus, al weken voor het bekend was.
Ook waren ze al weken bezig met Cil, pas als die weg is kun je wat gaan doen. Als ik moet kiezen tussen Room (werd veel genoemd) vanaf dag 1 of Krul vanaf eind oktober. Dan zou ik ook voor Krul kiezen. Dat het wat langer duurt is volgens mij door niemand te voorzien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Begrijp mij niet verkeerd, Krul halen was een buitenkansje en ik was euforisch over zijn komst.
Echter als een speler een half seizoen nodig heeft om fit te worden, en daarmee dus ook niet gelijk 100% zal spelen in zijn eerste wedstrijden, snap ik totaal niet waarom je zo'n speler haalt. Tenzij je hem koopt en dit dus als "tussenjaar" ziet wat betreft Krul. Dan heb je voor volgend jaar een topkeeper.
Nu heb je dadelijk de keus om Onana of Krul op te stellen in de wetenschap dan de keeper die je zou willen en eigenlijk ook zou moeten laten spelen, terug komt van een blessure en de beoogde keeper voor volgend jaar (zeker als hij zo blijft keepen) in de weg zal staan.
krul an sich is een buitkansje inderdaad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet goed, een keeper die Europees gezien misschien net boven middelmaat is wordt aangetrokken door een topclub, blijkbaar bij gebrek aan beter, Ajax moet het dan een paar echelons lager gaan zoeken en in die zin is Krul dan weer een buitenkansje
ik weet het nog zo net niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:59 schreef Omega het volgende:
[..]
Ook waren ze al weken bezig met Cil, pas als die weg is kun je wat gaan doen. Als ik moet kiezen tussen Room (werd veel genoemd) vanaf dag 1 of Krul vanaf eind oktober. Dan zou ik ook voor Krul kiezen. Dat het wat langer duurt is volgens mij door niemand te voorzien.
Dat Onana erin staat is puur uit nood geboren. Niemand dacht dat die ooit eerste keeper zou worden. Met je eens Mokkie. Allemaal erg passief gedaan en nu gaat het per toeval goed.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik weet het nog zo net niet.
nogmaals als Onana zo had gespeeld als vorig seizoen had je nu wellicht tegen een flinke achterstand aangekeken. en ook europees had het allemaal erger kunnen zijn.
dan had je eindelijk Krul onder de lat en kijk je wellicht tegen een onhaalbare achterstand aan.
Niemand had ook kunnen weten dat PSV het zo slecht zou doen, nu heb je enkel Fey om in te halen wat zelfs met 12 punten doenbaar moet zijn. Maar als psv net als vorig jaar had gespeeld moet je er twee inhalen, met alle respect dat is dan zelf met Krull niet haalbaar.
Alles in het oogpunt van de zomertransferperiode.
niet weten dat een Ziyech zou komen bijvoorbeeld.
Nee hoor, wanneer je een Vitesse/AZ/Feyenoord loot zal gewoon de beste opstelling op Boer na spelen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik hoop/ga er van uit dat Bosz de gehele beker met de jeugd en reserves gaat spelen.
Heerenveen niet noemenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:40 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nee hoor, wanneer je een Vitesse/AZ/Feyenoord loot zal gewoon de beste opstelling op Boer na spelen.
zou ik jammer vinden. Ben van mening dat de beker juist een platform is waar je wisselspelers hun minuten kunt laten pakken (om ze weer fit te krijgen of in de kijker te zetten) en je de jeugdspelers een vuurdoop kan geven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:40 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nee hoor, wanneer je een Vitesse/AZ/Feyenoord loot zal gewoon de beste opstelling op Boer na spelen.
is toch wel gebleken dat er vaak weer op Schone wordt terug gevallen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Schone aub verlengen met 1, 2 jaar.
Die had vorig jaar veel meer minuten moeten maken. Zeker toen op een gegeven moment Bazoer, Klaassen en Gudelj in een belachelijke vorm zaten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
is toch wel gebleken dat er vaak weer op Schone wordt terug gevallen.
zit echt wel kwaliteit in die gozer, en een goede kop.
Natuurlijk niet. De beker is gewoon een hoofdprijs.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zou ik jammer vinden. Ben van mening dat de beker juist een platform is waar je wisselspelers hun minuten kunt laten pakken (om ze weer fit te krijgen of in de kijker te zetten) en je de jeugdspelers een vuurdoop kan geven.
Pijnlijk dat spelers als Schöne dragende krachten zijn. Maar op dit moment verlengen ja. Beter heb je niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Schone aub verlengen met 1, 2 jaar.
Hoezo is dat pijnlijk? Voor nummer 6 positie is het gewoon een sterke schakel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Pijnlijk dat spelers als Schöne dragende krachten zijn. Maar op dit moment verlengen ja. Beter heb je niet.
niet voor ajax naar mijn mening. Leuk als je hem wint, maar financieel en qua aanzicht is er weinig te halen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. De beker is gewoon een hoofdprijs.
"Fucking goed" is betrekkelijk. Doe mij Galasek maar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:44 schreef Catch22- het volgende:
Als je niet ziet dat Schöne fucking goed is dan ben je een aap als je het mij vraagt. Zoveel rust, zoveel overzicht, houdt het simpel, verdeelt het spel.
Niet voor niks dat zowel de boer als Bosz uiteindelijk toch weer bij hem uitkomen. Doet het nu gewoon uitermate goed op 6. Al kan je zoiets natuurlijk niet op een paar potjes beoordelen. een seizoen lang dit niveau en dan moet je hem zeker verlengen met 2 jaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:44 schreef Catch22- het volgende:
Als je niet ziet dat Schöne fucking goed is dan ben je een aap als je het mij vraagt. Zoveel rust, zoveel overzicht, houdt het simpel, verdeelt het spel.
in dit ajax is zijn inzicht en rust echt bovengemiddeld. Je hebt gewoon een spelverdeler nodig en dat kan hij beter dan wie dan ook. En omdat hij het spel goed leest is hij verdedigend ook niet zwak.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
"Fucking goed" is betrekkelijk. Doe mij Galasek maar.
europees is voor mij het belangrijkst. In de competitie moet je echter wel voor de eerste plek gaan en nooit verder afzakken dan plek 3.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:47 schreef Catch22- het volgende:
Vol voor de beker gaan houdt ook in dat je energie verspilt dat je in de competitie en in europa nodig gaat hebben.
Die prijs winnen doet mij net zoveel als het winnen van de JC-schaal. Best leuk hoor zo'n aanvulling op de prijzenlijst, maar verder heb je er weinig aan. Met die gekke badjassen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. De beker is gewoon een hoofdprijs.
Schone is een hele goede speler. Maar wel in wandeltempo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:47 schreef Catch22- het volgende:
Vol voor de beker gaan houdt ook in dat je energie verspilt dat je in de competitie en in europa nodig gaat hebben.
[..]
in dit ajax is zijn inzicht en rust echt bovengemiddeld. Je hebt gewoon een spelverdeler nodig en dat kan hij beter dan wie dan ook. En omdat hij het spel goed leest is hij verdedigend ook niet zwak.
hoeft niet per definitie slecht te zijn. als je van te voren weten waar je moet zijn, hoef je geen haast te maken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Schone is een hele goede speler. Maar wel in wandeltempo.
Mwah de JC schaal is helemaal niets. De beker is gewoon 1 van de 2 reguliere prijzen die je kunt winnen in Nederland. Een club als Ajax moet altijd voor de beker gaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die prijs winnen doet mij net zoveel als het winnen van de JC-schaal. Best leuk hoor zo'n aanvulling op de prijzenlijst, maar verder heb je er weinig aan. Met die gekke badjassen.
Het is best tot het niveau omhoog gaat. Dan voegt Schöne helemaal niets meer toe. Dan heb je veel meer aan een breker.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hoeft niet per definitie slecht te zijn. als je van te voren weten waar je moet zijn, hoef je geen haast te maken.
dat is waar zijn kracht ligt, zeker in verdedigend oogpunt.
Als het een BeNebeker zou worden zou ik het al iets belangrijker vinden. Maar nu heb ik er qua gevoel niet zoveel mee, daar verander je weinig aan. Al is een bekerfinale altijd wel leuk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah de JC schaal is helemaal niets. De beker is gewoon 1 van de 2 reguliere prijzen die je kunt winnen in Nederland. Een club als Ajax moet altijd voor de beker gaan.
Tjah Ajax heeft hem straks al 7 jaar niet gewonnen. Wel een beetje schrijnend aangezien altijd de Ajax cup was.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het een BeNebeker zou worden zou ik het al iets belangrijker vinden. Maar nu heb ik er qua gevoel niet zoveel mee, daar verander je weinig aan. Al is een bekerfinale altijd wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |