abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 oktober 2016 @ 18:32:36 #91
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_166244870
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 18:22 schreef inslagenreuring het volgende:
Laten we met zijn allen even rustig houden over die talenten. Zie dat Nouri en Cerny moeten spelen. MAAR laten we die jochies even rustig klaarstomen tot ze rond de 21 zijn.
Laten we die El Ghazi ook maar even klaarstomen tot hij rond de 30 is
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 27 oktober 2016 @ 19:44:25 #92
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_166246240
quote:
9s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 18:32 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Laten we die El Ghazi ook maar even klaarstomen tot hij rond de 30 is
Prima voorbeeld van te vroeg gebracht
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 27 oktober 2016 @ 19:46:10 #93
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_166246279
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 19:44 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Net als Kluivert
RED ONS HENNIEGOD
pi_166246295
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 19:44 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Hahaha, hou op :D.
  donderdag 27 oktober 2016 @ 19:53:56 #95
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_166246457
quote:
9s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 19:46 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Net als Kluivert
Kluivert was dan ook al 26 en over zijn top.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 27 oktober 2016 @ 19:54:33 #96
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_166246474
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hahaha, hou op :D.
Niet?
  donderdag 27 oktober 2016 @ 19:55:37 #97
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_166246496
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 19:53 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Kluivert was dan ook al 26 en over zijn top.
El Ghazi heeft ook een top ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_166246526
quote:
9s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 19:55 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

El Ghazi heeft ook een top ?
Daar is hij al overheen.
pi_166246528
quote:
11s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 19:54 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Niet?
Natuurlijk niet. El Ghazi kende een prima 2014/15 voor een debuterende speler. In 2015/16 kende hij een leuke augustusmaand en sindsdien is de dalende lijn constant. Ik denk eerder dat er iets mis is gegaan bij die jongen zelf dan dat Ajax iets fout heeft gedaan, misschien hem eerder tegen zichzelf in bescherming nemen of zo.
  donderdag 27 oktober 2016 @ 19:58:37 #100
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_166246558
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 19:57 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Daar is hij al overheen.
Zelfs de plaatselijke metselaar van Kozakken Boys peuzelt hem op
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 27 oktober 2016 @ 20:00:18 #101
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_166246608
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. El Ghazi kende een prima 2014/15 voor een debuterende speler. In 2015/16 kende hij een leuke augustusmaand en sindsdien is de dalende lijn constant. Ik denk eerder dat er iets mis is gegaan bij die jongen zelf dan dat Ajax iets fout heeft gedaan, misschien hem eerder tegen zichzelf in bescherming nemen of zo.
Hij kan de druk niet aan. Eigenlijk heb je hier louter argumenten voor mijn stelling :P
pi_166246624
quote:

[..]

Daarom zit er natuurlijk ook wel een kern van waarheid in wat Bosz zegt. Jonge spelers te vroeg brengen kan ook flink verkeerd uitpakken. Veel jonge spelers kregen een dipje en zijn dan weer vertrokken als ze een beetje opbloeien of niet (van Rhijn, van der Wiel, Eriksen, zelfs Zlatan, etc.). Alleen Vertonghen kon het team echt bij de hand nemen en als opperbaas weg gaan. En dat is eigenlijk hoe het zou moeten.
Dat gebeurt niet als je ze op hun 17e laat debuteren.
pi_166246734
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 20:00 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Hij kan de druk niet aan. Eigenlijk heb je hier louter argumenten voor mijn stelling :P
Alles wat Cerny nu laat zien in de elftallen is precies wat El Ghazi momenteel ontbeert. Dan kunnen we wel lief voor die jongen gaan doen en een GGZ-instelling uithangen, maar die kan je beter as soon as possible verkopen en niet meer naar omkijken.
pi_166247900
quote:

[..]

Die jongen heeft gewoon te weinig wapens. Heeft een aardig schot en scorend vermogen en dat is het wel. Dat was in de A1 in zijn eerste seizoen al vrij duidelijk zichtbaar, maar als je doelpunten blijft maken dan is dat allemaal niet zo'n probleem.

Dan krijgt ie al die balletjes niet meer rond de 16 en mag hij het zelf in de duels gaan uitzoeken op de vleugels. Tja en dan heeft ie een probleem.
pi_166249604
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 20:00 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Daarom zit er natuurlijk ook wel een kern van waarheid in wat Bosz zegt. Jonge spelers te vroeg brengen kan ook flink verkeerd uitpakken. Veel jonge spelers kregen een dipje en zijn dan weer vertrokken als ze een beetje opbloeien of niet (van Rhijn, van der Wiel, Eriksen, zelfs Zlatan, etc.). Alleen Vertonghen kon het team echt bij de hand nemen en als opperbaas weg gaan. En dat is eigenlijk hoe het zou moeten.
Dat gebeurt niet als je ze op hun 17e laat debuteren.
Dolberg zal ook nog wel een dipje krijgen, en dan zie ik alle trolls al weer langskomen dat we hem naar Barcelona schreven maar dat hij dan niet presteert. Het is alleen de vraag of hij dan uit het dipje komt, want dat is wel een probleem.
Oh.
pi_166250096
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dolberg zal ook nog wel een dipje krijgen, en dan zie ik alle trolls al weer langskomen dat we hem naar Barcelona schreven maar dat hij dan niet presteert. Het is alleen de vraag of hij dan uit het dipje komt, want dat is wel een probleem.
Je ziet niet veel spitsen die op hun 18e al zo koel en doeltreffend zijn. Dat vind ik wel de grootste kwaliteit van Dolberg. Valt nog wel genoeg te verbeteren natuurlijk, maar ik hoop dat hij door weet te groeien.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166250149
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 21:47 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je ziet niet veel spitsen die op hun 18e al zo koel en doeltreffend zijn. Dat vind ik wel de grootste kwaliteit van Dolberg. Valt nog wel genoeg te verbeteren natuurlijk, maar ik hoop dat hij door weet te groeien.
Klopt, maar nu kijken wij en de media nog naar hem als het leuke nieuwe talent waar we nog van gaan genieten. Volgend seizoen verwachten we al weer dat hij er meteen staat en dat hij nog beter gaat spelen, toch meer druk. Al lijkt Dolberg mij wel een koele kikker ja, maar we gaan het zien.
Oh.
pi_166250303
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Klopt, maar nu kijken wij en de media nog naar hem als het leuke nieuwe talent waar we nog van gaan genieten. Volgend seizoen verwachten we al weer dat hij er meteen staat en dat hij nog beter gaat spelen, toch meer druk. Al lijkt Dolberg mij wel een koele kikker ja, maar we gaan het zien.
Een goed lopend team kan ook wel het verschil maken in mijn ogen. Er wordt vaak enkel naar de individuele prestaties van de jonkies gekeken, maar als je middenveld met Ziyech, Klaassen en Schöne in vorm is en goed draait, dan kunnen jonge spelers ook makkelijker goed presteren. Het was de laatste jaren toch vaak dramatisch qua spel en dan zijn jonge spelers meestal ook niet in staat om het verschil te maken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166250356
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 21:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Een goed lopend team kan ook wel het verschil maken in mijn ogen. Er wordt vaak enkel naar de individuele prestaties van de jonkies gekeken, maar als je middenveld met Ziyech, Klaassen en Schöne in vorm is en goed draait, dan kunnen jonge spelers ook makkelijker goed presteren. Het was de laatste jaren toch vaak dramatisch qua spel en dan zijn jonge spelers meestal ook niet in staat om het verschil te maken.
Dat is waar, daarom wel benieuwd hoe het team er volgend jaar uit ziet. Dan zie ik een Cerny, van de Beek en de Ligt ook al in het basiselftal verschijnen.
Oh.
pi_166253332
Cambuur - Ajax

Daar moeten we met het B-team kunnen winnen.
pi_166253425
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 23:33 schreef BobW het volgende:
Cambuur - Ajax

Die kunnen de beker sowieso wel winnen.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 00:03:09 #112
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166253991
Die wedstrijd is vlak voor PSV-thuis toch?
Oh.
  Redactie Sport vrijdag 28 oktober 2016 @ 06:29:25 #113
274204 crew  Mexicanobakker
pi_166255842
quote:
Cambuur - Ajax

Dachten ze 20 jaar geleden ook. :D

Prima loting voor scc. Hoewel volledig kansloos een lekker affiche en thuis.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:36:00 #114
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_166259358
quote:
Marc Overmars staat voor een relatief rustige periode als het aankomt op contractbesprekingen. De (huur)contracten van slechts vijf spelers lopen aan het einde van het seizoen af.

Het gaat om Thulani Serero, Lasse Schöne, Diederik Boer en de huurlingen Bertrand Traoré en Tim Krul. "Een prachtig, overzichtelijk lijst", zegt Overmars, directeur spelerzaken in Amsterdam, tegen Ajax Life.

"Het verhaal van Serero is bekend", gaat Overmars alle spelers af. "Lasse (Schöne, red.) blijft verrassen. Mooi toch? Dat hij na dit seizoen transfervrij is, speelt nu geen rol. We bekijken het steeds in goede samenspraak. Laat hem dit jaar maar gewoon belangrijk zijn. Dan zijn wij ook blij."

Onder de lat is het spannender. Overmars verwacht niet dat Tim Krul na dit seizoen blijft en Boer loopt uit zijn contract. "We zijn heel tevreden over Diederik. Ik snap dat het voor hem lastig is nu André (Onana, red.) keept. Diederik is een gouden jongen voor de groep, neemt jongens op sleeptouw en zit er tijdens trainingen op een goede manier bovenop. Een echte winnaar."
Met elk bericht over Krul begrijp ik steeds minder van het het aantrekken van hem.
We zijn toch geen sociale instelling waar je kan revalideren om daarna ergens anders de vruchten ervan te plukken.
We mogen toch wel in onze handjes knijpen dat Onana het zo goed doet. Als die namelijk speelt zoals hij afgelopen seizoen in jong speelde, hadden we nu ergens rond plek 8 gestaan.

Krul is dadelijk weer fit, ik verwacht zo net na de winterstop. Is krul nu zoveel beter als Onana, op dit moment, dat Onana dan maar plaats moet maken voor ene huurling die in geen geval bij Ajax blijft zodra het seizoen voorbij is.

Bij Traore begrijp ik het nog als ze Cerny nog niet voor de leeuwen willen gooien, is er alleen Ghazi (en die speelt(de) gewoon dramatisch)
Nu kan je zeggen dat ze natuurlijk ook niet van te voren hadden kunnen weten dat Onana het zo goed zou doen, en met alle respect dit had ik op basis van zijn afgelopen 2 seizoenen ook echt niet verwacht. Maar waarom haal je dan een keeper die op voorhand pas eind oktober fit dacht te zijn. (die het nu overigens nog steeds niet is)

Verder hulde voor Marc dat hij de contracten allemaal op orde heeft, dat mag ook wel eens geroepen worden.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:39:50 #115
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_166259411
quote:
Cambuur - Ajax

Iets voor Nouri
graag op anoniem
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:41:13 #116
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_166259437
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 11:39 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Iets voor Nouri
ik hoop/ga er van uit dat Bosz de gehele beker met de jeugd en reserves gaat spelen.
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:41:42 #117
131800 Tarado
capô de fusca
pi_166259446
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 11:36 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Met elk bericht over Krul begrijp ik steeds minder van het het aantrekken van hem.
We zijn toch geen sociale instelling waar je kan revalideren om daarna ergens anders de vruchten ervan te plukken.
We mogen toch wel in onze handjes knijpen dat Onana het zo goed doet. Als die namelijk speelt zoals hij afgelopen seizoen in jong speelde, hadden we nu ergens rond plek 8 gestaan.

Krul is dadelijk weer fit, ik verwacht zo net na de winterstop. Is krul nu zoveel beter als Onana, op dit moment, dat Onana dan maar plaats moet maken voor ene huurling die in geen geval bij Ajax blijft zodra het seizoen voorbij is.

Bij Traore begrijp ik het nog als ze Cerny nog niet voor de leeuwen willen gooien, is er alleen Ghazi (en die speelt(de) gewoon dramatisch)
Nu kan je zeggen dat ze natuurlijk ook niet van te voren hadden kunnen weten dat Onana het zo goed zou doen, en met alle respect dit had ik op basis van zijn afgelopen 2 seizoenen ook echt niet verwacht. Maar waarom haal je dan een keeper die op voorhand pas eind oktober fit dacht te zijn. (die het nu overigens nog steeds niet is)

Verder hulde voor Marc dat hij de contracten allemaal op orde heeft, dat mag ook wel eens geroepen worden.
Is geen makkelijk vak want echt goed kan je het nooit doen, Krul valt qua herstel ook wel tegen inderdaad maar het heeft misschien wel de juiste druk bij Onana veroorzaakt om goed te presteren.

Dolberg is gewoon verrassend goed, dat was moeilijk te voorzien denk ik en Traore heeft het daar toch wel moeilijk mee, die dacht fluitend mee te kunnen doen
pi_166259524
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 11:36 schreef mokkiemok het volgende:

Je schrijft het zelf al, er was niet voldoende vertrouwen om Onana hele seizoen te laten keepen vanwege zijn prestaties in Jong Ajax. Als ze toen niemand hadden gehaald en Onana viel niet mee, dan was het; "Waarom hebben ze geen andere keeper gehaald". Ze hebben toen dus Krul gehaald wetende dat die pas rond deze tijd fit zou zijn. Dat blijft altijd een moeilijke keus. Haal je een 7 die nnu fit is, of een 9 die nog fit moet worden. Iedereen hier was volens mij zeer content met krul.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:49:49 #119
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_166259529
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 11:41 schreef Tarado het volgende:

[..]

Is geen makkelijk vak want echt goed kan je het nooit doen, Krul valt qua herstel ook wel tegen inderdaad maar het heeft misschien wel de juiste druk bij Onana veroorzaakt om goed te presteren.

Dolberg is gewoon verrassend goed, dat was moeilijk te voorzien denk ik en Traore heeft het daar toch wel moeilijk mee, die dacht fluitend mee te kunnen doen
Is wel zo, maar als je enige keeper een jeugdspeler is die nog verre van solide staat de keepen, en een, niet meer dan, redelijke keeper (met aflopend contract en op leeftijd) ga je toch geen keeper HUREN die geblesseerd is en zelf pas verwacht oktober fit te zijn. Dat is toch je eigen doodsvonnis schrijven. Nogmaals, dit seizoen had veel erger kunnen beginnen dan de 5 punten die we hebben laten liggen tegen Willem 11 en Roda .
Het is nou ook niet dat ze supersnel moesten schakelen omdat ze zo weinig tijd hadden na het vertrek van Cil. Marc heeft zelf laten weten dit ver van te voren te weten en was toen ook al met Krul bezig.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:55:31 #120
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_166259598
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 11:49 schreef Omega het volgende:

[..]

Je schrijft het zelf al, er was niet voldoende vertrouwen om Onana hele seizoen te laten keepen vanwege zijn prestaties in Jong Ajax. Als ze toen niemand hadden gehaald en Onana viel niet mee, dan was het; "Waarom hebben ze geen andere keeper gehaald". Ze hebben toen dus Krul gehaald wetende dat die pas rond deze tijd fit zou zijn. Dat blijft altijd een moeilijke keus. Haal je een 7 die nnu fit is, of een 9 die nog fit moet worden. Iedereen hier was volens mij zeer content met krul.
Begrijp mij niet verkeerd, Krul halen was een buitenkansje en ik was euforisch over zijn komst.
Echter als een speler een half seizoen nodig heeft om fit te worden, en daarmee dus ook niet gelijk 100% zal spelen in zijn eerste wedstrijden, snap ik totaal niet waarom je zo'n speler haalt. Tenzij je hem koopt en dit dus als "tussenjaar" ziet wat betreft Krul. Dan heb je voor volgend jaar een topkeeper.
Nu heb je dadelijk de keus om Onana of Krul op te stellen in de wetenschap dan de keeper die je zou willen en eigenlijk ook zou moeten laten spelen, terug komt van een blessure en de beoogde keeper voor volgend jaar (zeker als hij zo blijft keepen) in de weg zal staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')