Deze 2:quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij ga je dan ook met bepaalde mensen om.
Mijn ex zette idd altijd de eerste stap voor eerste keer afspreken en dat lukte heel vaak niet. Toen zei ik een week niks. Hij had het al opgegeven, dacht dat ik geen interesse in hem had, niet leuk vond. Maar ik was gewoon ziek en stelde zelf eerste date voor. En zo geschiedde our history.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Over t algemeen is t volgens mij wel zo dat vrouwen verwachten dat de man de eerste stap zet.
dat zegt toch niet bijster veel over wat voor personen ze zijn?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Deze 2:
beiden hoog opgeleid en eentje zeer goede baan; andere normale baan
beiden de hele wereld 88x gezien (en overal gewoond)
beiden kinderen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:25 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Zoals ik zei gedragen vrouwen zich heel verwend en zijn nooit duidelijk. Dan gaan anderen dingen voor ze invullen inderdaad.
Datenightquote:
dat zei intocht ook niet. Ik houd helemaal niet van appen. En al helemaaaal niet met vreemden..quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:10 schreef RedShoes het volgende:
[..]
Mijn ex zette idd altijd de eerste stap voor eerste keer afspreken en dat lukte heel vaak niet. Toen zei ik een week niks. Hij had het al opgegeven, dacht dat ik geen interesse in hem had, niet leuk vond. Maar ik was gewoon ziek en stelde zelf eerste date voor. En zo geschiedde our history.
Het is niet zo zwart wit, dat als je met iemand praat en dan niet meer. Dat je dan geen interesse hebt ofzo. Ik denk dat voor mij geldt dat het op mijn tempo, dat ik in controle wil zijn over hoe en wat. En ik moet natuurlijk een goed gevoel hebben bij hem. Dat sowieso.
Ah, jij bent de dominante...quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:10 schreef RedShoes het volgende:
[..]
Mijn ex zette idd altijd de eerste stap voor eerste keer afspreken en dat lukte heel vaak niet. Toen zei ik een week niks. Hij had het al opgegeven, dacht dat ik geen interesse in hem had, niet leuk vond. Maar ik was gewoon ziek en stelde zelf eerste date voor. En zo geschiedde our history.
Het is niet zo zwart wit, dat als je met iemand praat en dan niet meer. Dat je dan geen interesse hebt ofzo. Ik denk dat voor mij geldt dat het op mijn tempo, dat ik in controle wil zijn over hoe en wat. En ik moet natuurlijk een goed gevoel hebben bij hem. Dat sowieso.
nee zegt helemaal niks, dat blijkt wel weer. Maar even om aan te geven dat ze niet wereldvreemd zijn of op hun hoofd gevallen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zegt toch niet bijster veel over wat voor personen ze zijn?![]()
verreweg de meeste vrouwen die ik ken hebben gewoon n normale vent, wíllen ook n normale vent en niet de drama die gepaard gaat met een 'foute' man.
Er is er 1 die nu echt een of andere bad boy heeft waarvan iedereen denkt dat t nooit goed kan gaan en dat was t. Verder gewoon normale, stabiele gezinnen.
het is allemaal gewoon te oppervlakkig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee zegt helemaal niks, dat blijkt wel weer. Maar even om aan te geven dat ze niet wereldvreemd zijn of op hun hoofd gevallen.
T lijkt er in ieder geval op dat het op een telefoontje allemaal wel lekker kijken en haha-nee-die-is-het-niet-roepen is, maar als er dan daadwerkelijk iemand naast je staat aaaallllll die vooroordelen er niet toe doen. Steek dan misschien toch even wat tijd in die fatsoenlijke Tinder/Datingssite gasten ipv die leipos die je op stap tegenkomt
Dat denken wij mannen niet alleen dat is in 9/10 gevallen ook zo. Toon je als man geen initiatief dan gooi je je eigen ruiten in.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zei intocht ook niet. Ik houd helemaal niet van appen. En al helemaaaal niet met vreemden..
Terwijl ik over t algemeen wél degene ben die de man aanspreekt. Ook mijn huidige vriend.
Maar in mn omgeving zie ik wel veel vrouwen die afwachtend zijn. Die vinden dat hij de eerste stap moet zetten. En toen ik n keer tinder had, eventjes, begonnen er gelijk allemaal mannen tegen me te praten, kennelijk denken zij ook dat dat van hen verwacht wordt.
heb je de rest van mn post niet gelezen, of wilde je gewoon nog even beamen wat ik zei?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:41 schreef Zure het volgende:
[..]
Dat denken wij mannen niet alleen dat is in 9/10 gevallen ook zo. Toon je als man geen initiatief dan gooi je je eigen ruiten in.
iemand op tinder is toch niet automatisch fatsoenlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee zegt helemaal niks, dat blijkt wel weer. Maar even om aan te geven dat ze niet wereldvreemd zijn of op hun hoofd gevallen.
T lijkt er in ieder geval op dat het op een telefoontje allemaal wel lekker kijken en haha-nee-die-is-het-niet-roepen is, maar als er dan daadwerkelijk iemand naast je staat aaaallllll die vooroordelen er niet toe doen. Steek dan misschien toch even wat tijd in die fatsoenlijke Tinder/Datingssite gasten ipv die leipos die je op stap tegenkomt
Beamen en een klein beetje aanvullen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heb je de rest van mn post niet gelezen, of wilde je gewoon nog even beamen wat ik zei?
Misschien in slaap gevallen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Ennnn radiostilte. Midden in een gesprek en gewoon geen reactie meer. Dit was afgelopen zaterdag. Dit soort dingen begrijp ik dus nietMaar ga er niet achteraan. Dan maar geen date.
ik zou wel echt op een datingforum gaan. Klinkt als een gat in de marktquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is allemaal gewoon te oppervlakkig.
Ik vind fok ideaalje leert mensen al n beetje kennen hier, voor je in dm verder praat. Ik vind beoordelen op uiterlijk, en dan ook nog n foto, ook gewoon helemaal niet leuk. In t echt zijn mensen vaak zo totaal anders... laatste dates waren ook zonder foto gezien te hebben. 8 jaar geleden wel, maar toch
![]()
Een dating forum lijkt me wel wat
Een soort pre-winterslaap, ja zou kunnenquote:
Ik niet, mij boeien exen niet zoveel, ik zou t wel doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:49 schreef Allures het volgende:
Ow wacht. Ik heb me al bedacht
Dan date je altijd de ex van die en die en krijg je kak veel gekonkel
Het lijkt me toch niet onbelangrijk om te weren hie iemand eruit ziet van tevoren..quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is allemaal gewoon te oppervlakkig.
Ik vind fok ideaalje leert mensen al n beetje kennen hier, voor je in dm verder praat. Ik vind beoordelen op uiterlijk, en dan ook nog n foto, ook gewoon helemaal niet leuk. In t echt zijn mensen vaak zo totaal anders... laatste dates waren ook zonder foto gezien te hebben. 8 jaar geleden wel, maar toch
![]()
Een dating forum lijkt me wel wat
Onbegrijpelijk ja, heel vaak is er dan al iets met een ander aan de hand, of wat dan ook.. Zo ineens *poef* stil, vinden ze blijkbaar normaal.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Ennnn radiostilte. Midden in een gesprek en gewoon geen reactie meer. Dit was afgelopen zaterdag. Dit soort dingen begrijp ik dus nietMaar ga er niet achteraan. Dan maar geen date.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |