abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:09:52 #151
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166262237
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:04 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Volgens mij ga je dan ook met bepaalde mensen om. :{
Deze 2:

beiden hoog opgeleid en eentje zeer goede baan; andere normale baan
beiden de hele wereld 88x gezien (en overal gewoond)
beiden kinderen
pi_166262247
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Over t algemeen is t volgens mij wel zo dat vrouwen verwachten dat de man de eerste stap zet.
Mijn ex zette idd altijd de eerste stap voor eerste keer afspreken en dat lukte heel vaak niet. Toen zei ik een week niks. Hij had het al opgegeven, dacht dat ik geen interesse in hem had, niet leuk vond. Maar ik was gewoon ziek en stelde zelf eerste date voor. En zo geschiedde our history.

Het is niet zo zwart wit, dat als je met iemand praat en dan niet meer. Dat je dan geen interesse hebt ofzo. Ik denk dat voor mij geldt dat het op mijn tempo, dat ik in controle wil zijn over hoe en wat. En ik moet natuurlijk een goed gevoel hebben bij hem. Dat sowieso.
pi_166262376
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:09 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Deze 2:

beiden hoog opgeleid en eentje zeer goede baan; andere normale baan
beiden de hele wereld 88x gezien (en overal gewoond)
beiden kinderen
dat zegt toch niet bijster veel over wat voor personen ze zijn? :')

verreweg de meeste vrouwen die ik ken hebben gewoon n normale vent, wíllen ook n normale vent en niet de drama die gepaard gaat met een 'foute' man.

Er is er 1 die nu echt een of andere bad boy heeft waarvan iedereen denkt dat t nooit goed kan gaan en dat was t. Verder gewoon normale, stabiele gezinnen.
compact en kleverig.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:15:59 #154
416931 yats
(non) Average Joe
pi_166262389
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 12:25 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Zoals ik zei gedragen vrouwen zich heel verwend en zijn nooit duidelijk. Dan gaan anderen dingen voor ze invullen inderdaad.
_O_
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:18:03 #155
416931 yats
(non) Average Joe
pi_166262437
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:31 schreef rival het volgende:

[..]

Mogen we dan niet meer op date? ;(
Datenight O+
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_166262446
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:10 schreef RedShoes het volgende:

[..]

Mijn ex zette idd altijd de eerste stap voor eerste keer afspreken en dat lukte heel vaak niet. Toen zei ik een week niks. Hij had het al opgegeven, dacht dat ik geen interesse in hem had, niet leuk vond. Maar ik was gewoon ziek en stelde zelf eerste date voor. En zo geschiedde our history.

Het is niet zo zwart wit, dat als je met iemand praat en dan niet meer. Dat je dan geen interesse hebt ofzo. Ik denk dat voor mij geldt dat het op mijn tempo, dat ik in controle wil zijn over hoe en wat. En ik moet natuurlijk een goed gevoel hebben bij hem. Dat sowieso.
dat zei intocht ook niet. Ik houd helemaal niet van appen. En al helemaaaal niet met vreemden..
Terwijl ik over t algemeen wél degene ben die de man aanspreekt. Ook mijn huidige vriend.

Maar in mn omgeving zie ik wel veel vrouwen die afwachtend zijn. Die vinden dat hij de eerste stap moet zetten. En toen ik n keer tinder had, eventjes, begonnen er gelijk allemaal mannen tegen me te praten, kennelijk denken zij ook dat dat van hen verwacht wordt.
compact en kleverig.
pi_166262451
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:10 schreef RedShoes het volgende:

[..]

Ah, jij bent de dominante...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166262456
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:15 schreef yats het volgende:

[..]

_O_
verwend ja? :')
compact en kleverig.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:18:52 #159
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166262458
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:15 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat zegt toch niet bijster veel over wat voor personen ze zijn? :')

verreweg de meeste vrouwen die ik ken hebben gewoon n normale vent, wíllen ook n normale vent en niet de drama die gepaard gaat met een 'foute' man.

Er is er 1 die nu echt een of andere bad boy heeft waarvan iedereen denkt dat t nooit goed kan gaan en dat was t. Verder gewoon normale, stabiele gezinnen.
nee zegt helemaal niks, dat blijkt wel weer. Maar even om aan te geven dat ze niet wereldvreemd zijn of op hun hoofd gevallen.

T lijkt er in ieder geval op dat het op een telefoontje allemaal wel lekker kijken en haha-nee-die-is-het-niet-roepen is, maar als er dan daadwerkelijk iemand naast je staat aaaallllll die vooroordelen er niet toe doen. Steek dan misschien toch even wat tijd in die fatsoenlijke Tinder/Datingssite gasten ipv die leipos die je op stap tegenkomt
pi_166262521
Ik vind de vrouwen met wie ik date altijd wel erg duidelijk. Soms letterlijk uitgesproken, meestal duidelijke hints.

Misschien missen sommige mensen wat EQ.
pi_166262590
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:18 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

nee zegt helemaal niks, dat blijkt wel weer. Maar even om aan te geven dat ze niet wereldvreemd zijn of op hun hoofd gevallen.

T lijkt er in ieder geval op dat het op een telefoontje allemaal wel lekker kijken en haha-nee-die-is-het-niet-roepen is, maar als er dan daadwerkelijk iemand naast je staat aaaallllll die vooroordelen er niet toe doen. Steek dan misschien toch even wat tijd in die fatsoenlijke Tinder/Datingssite gasten ipv die leipos die je op stap tegenkomt
het is allemaal gewoon te oppervlakkig.

Ik vind fok ideaal :') je leert mensen al n beetje kennen hier, voor je in dm verder praat. Ik vind beoordelen op uiterlijk, en dan ook nog n foto, ook gewoon helemaal niet leuk. In t echt zijn mensen vaak zo totaal anders... laatste dates waren ook zonder foto gezien te hebben. 8 jaar geleden wel, maar toch :')
Een dating forum lijkt me wel wat :Y
compact en kleverig.
pi_166262899
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:18 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat zei intocht ook niet. Ik houd helemaal niet van appen. En al helemaaaal niet met vreemden..
Terwijl ik over t algemeen wél degene ben die de man aanspreekt. Ook mijn huidige vriend.

Maar in mn omgeving zie ik wel veel vrouwen die afwachtend zijn. Die vinden dat hij de eerste stap moet zetten. En toen ik n keer tinder had, eventjes, begonnen er gelijk allemaal mannen tegen me te praten, kennelijk denken zij ook dat dat van hen verwacht wordt.
Dat denken wij mannen niet alleen dat is in 9/10 gevallen ook zo. Toon je als man geen initiatief dan gooi je je eigen ruiten in.
pi_166263019
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:41 schreef Zure het volgende:

[..]

Dat denken wij mannen niet alleen dat is in 9/10 gevallen ook zo. Toon je als man geen initiatief dan gooi je je eigen ruiten in.
heb je de rest van mn post niet gelezen, of wilde je gewoon nog even beamen wat ik zei? ;(
compact en kleverig.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:46:56 #164
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_166263033
Ennnn radiostilte. Midden in een gesprek en gewoon geen reactie meer. Dit was afgelopen zaterdag. Dit soort dingen begrijp ik dus niet :') Maar ga er niet achteraan. Dan maar geen date.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_166263050
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:18 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

iemand op tinder is toch niet automatisch fatsoenlijk

Gewoon beter leren filteren
pi_166263062
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:46 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

heb je de rest van mn post niet gelezen, of wilde je gewoon nog even beamen wat ik zei? ;(
Beamen en een klein beetje aanvullen.
pi_166263067
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Ennnn radiostilte. Midden in een gesprek en gewoon geen reactie meer. Dit was afgelopen zaterdag. Dit soort dingen begrijp ik dus niet :') Maar ga er niet achteraan. Dan maar geen date.
Misschien in slaap gevallen.
pi_166263077
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:24 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik vind fok ideaal :') je leert mensen al n beetje kennen hier, voor je in dm verder praat. Ik vind beoordelen op uiterlijk, en dan ook nog n foto, ook gewoon helemaal niet leuk. In t echt zijn mensen vaak zo totaal anders... laatste dates waren ook zonder foto gezien te hebben. 8 jaar geleden wel, maar toch :')
ik zou wel echt op een datingforum gaan. Klinkt als een gat in de markt
pi_166263103
Ow wacht. Ik heb me al bedacht :')

Dan date je altijd de ex van die en die en krijg je kak veel gekonkel
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:55:06 #170
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_166263230
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:48 schreef rival het volgende:

[..]

Misschien in slaap gevallen.
Een soort pre-winterslaap, ja zou kunnen :)

Zij vroeg mij op date. Nou ja, ik begrijp het niet. Next dan maar.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_166263241
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:49 schreef Allures het volgende:
Ow wacht. Ik heb me al bedacht :')

Dan date je altijd de ex van die en die en krijg je kak veel gekonkel
Ik niet, mij boeien exen niet zoveel, ik zou t wel doen.
Sterker, had mn dates ook van hier. Net als jij. :P
compact en kleverig.
pi_166263259
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:24 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Het lijkt me toch niet onbelangrijk om te weren hie iemand eruit ziet van tevoren..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_166263285
Halen jullie echt jullie dates van fok? Damn ik wist helemaal niet dat dat kan.
pi_166263287
Niet zo verbazingwekkend dat gasten die er offline niet veel van bakken online ook geen dames gehosseld krijgen. A fool with a tool is still a fool.

Maar dan ligt het wel aan de vrouwen vanzelfsprekend.
pi_166263306
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Onbegrijpelijk ja, heel vaak is er dan al iets met een ander aan de hand, of wat dan ook.. Zo ineens *poef* stil, vinden ze blijkbaar normaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')