Nee, veel vrouwen nemen de moeite niet om een gesprek te starten of gaande te houden. Ik ben niet bepaald de enige die dat merkt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 08:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad jouw frustratie.
Het is gewoon zo? Dan is dat jouw mening.
Ze zegt toch dat ze te lam is om te reageren en dat ze verwacht daar haat voor te krijgenquote:
Oh sorry ik dacht dat we het over Allures hadden. Of staat zij voor alle vrouwen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, veel vrouwen nemen de moeite niet om een gesprek te starten of gaande te houden. Ik ben niet bepaald de enige die dat merkt.
Maar hou je kop vooral lekker in het zand.
Misschien interpreteerde jij ook verkeerd?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, veel vrouwen nemen de moeite niet om een gesprek te starten of gaande te houden. Ik ben niet bepaald de enige die dat merkt.
ja en die aanname klopt niet. Kan. Jullie vullen heel veel in dat er niet staat, en negeren wat er heel duidelijk staatquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zegt toch dat ze te lam is om te reageren en dat ze verwacht daar haat voor te krijgenDan suggereert ze toch dat ze weet dat de algemene aanname is dat het initiatief vaak van de man verwacht wordt
![]()
En dan zegt zo'n andere muts dat het bullshit is. En dan wijs je ze daar op, en dan ben je frusti
Flikker toch op
Die klopt dus wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:36 schreef Allures het volgende:
[..]
ja en die aanname klopt niet. Kan. Jullie vullen heel veel in dat er niet staat, en negeren wat er heel duidelijk staat
Je bent aan het zeiken om het zeiken. Heb je de reacties gelezen?quote:
Dat ben ik niet met je eens hoor, ik word nog wel eens aangesproken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wellicht dat hun ego die mogelijkheid niet incalculeert?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als ik niet reageer of het gesprek niet gaande hou dan boei je me niet.
Dat veel mannen niet het zelfrespect hebben dan ook niet meer tegen me aan te blijven praten is hun dingetje.
Jaja blabla er zijn uitzonderingen duhquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:07 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens hoor, ik word nog wel eens aangesproken.
De ex voor mijn meest recente ex zegmaar () heeft mij destijds zelfs weten binnen te hengelen door me herhaaldelijk aan te blijven spreken. Eerst had ik totaal geen interesse, maar daar ben ik later wel op terug gekomen.
Zo kan het dus ook, en zij was nog niet eens zo bijzonder assertief in het dagelijks leven.
Ik denk oprecht dat het meer is zoals ik eerder zei, dat een bepaald deel van de mensen gewoon moeite heeft om anderen aan te spreken. En dat staat verder los van geslacht.
[..]
Wellicht dat hun ego die mogelijkheid niet incalculeert?
Ik ken er nog wel een paar die daar goed in zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent aan het zeiken om het zeiken. Heb je de reacties gelezen?
Dan ben je gewoon niet duidelijk genoeg en zeg je vast iets als 'oh hahaquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als ik niet reageer of het gesprek niet gaande hou dan boei je me niet.
Dat veel mannen niet het zelfrespect hebben dan ook niet meer tegen me aan te blijven praten is hun dingetje.
Als ik o haha stilte zeg, boei je me niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:21 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon niet duidelijk genoeg en zeg je vast iets als 'oh haha'. Stilte.
Je ziet die punt toch wel?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als ik o haha stilte zeg, boei je me niet.
Zoals ik zei gedragen vrouwen zich heel verwend en zijn nooit duidelijk. Dan gaan anderen dingen voor ze invullen inderdaad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:36 schreef Allures het volgende:
[..]
ja en die aanname klopt niet. Kan. Jullie vullen heel veel in dat er niet staat, en negeren wat er heel duidelijk staat
Waarom like je dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als ik o haha stilte zeg, boei je me niet.
Zoals iemand hier al zei, een like is een eerste contactmoment. Als een glimlach in de kroeg. Daarna kun je het in no-time alsnog verpesten.quote:
Wellicht het idee dat een jongeman er nog zo knap uit kan zien, als hij in de kroeg een flinke boer laat. Dan is het "exit"quote:
Maar je moet die gewoon keihard in hun gezicht uitlachen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:25 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Zoals ik zei gedragen vrouwen zich heel verwend en zijn nooit duidelijk. Dan gaan anderen dingen voor ze invullen inderdaad.
Ik merk dat je er inderdaad minder dan niks om geeft..quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Maar je moet die gewoon keihard in hun gezicht uitlachen.
Zoals hier ook; er zijn een aantal vrouwen hier, en ik noem 0 namen, die een miljoenmiljard redenen en argumenten hebben om een man direct af te wijzen. Want dat recht hebben ze. Prima, maakt mij nog minder dan niks uit. En ga vooral verder met je gezellige vrijgezelle leven. Beetje dildo erbij, fuckbuddy die niks om vetkop geeft alleen je kut en tot over drie jaar hier. Dat recht heb je.
Verwend? Onduidelijk?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:25 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Zoals ik zei gedragen vrouwen zich heel verwend en zijn nooit duidelijk. Dan gaan anderen dingen voor ze invullen inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |