abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166257891
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 08:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, dat is inderdaad jouw frustratie.

Het is gewoon zo? Dan is dat jouw mening.
Nee, veel vrouwen nemen de moeite niet om een gesprek te starten of gaande te houden. Ik ben niet bepaald de enige die dat merkt.

Maar hou je kop vooral lekker in het zand.
pi_166257933
Ah het is weer frustietijd?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_166258024
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 10:24 schreef HostiMeister het volgende:
Ah het is weer frustietijd?
Ze zegt toch dat ze te lam is om te reageren en dat ze verwacht daar haat voor te krijgen :') Dan suggereert ze toch dat ze weet dat de algemene aanname is dat het initiatief vaak van de man verwacht wordt :')

En dan zegt zo'n andere muts dat het bullshit is. En dan wijs je ze daar op, en dan ben je frusti :')

Flikker toch op :')
pi_166258114
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 10:23 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee, veel vrouwen nemen de moeite niet om een gesprek te starten of gaande te houden. Ik ben niet bepaald de enige die dat merkt.

Oh sorry ik dacht dat we het over Allures hadden. Of staat zij voor alle vrouwen?
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:35:22 #105
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166258145
quote:

[..]

Misschien interpreteerde jij ook verkeerd?

Want ik las de eerste post over dit onderwerp ook anders, maar na uitleg is toch duidelijk wat er bedoeld werd :?.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166258162
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 10:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ze zegt toch dat ze te lam is om te reageren en dat ze verwacht daar haat voor te krijgen :') Dan suggereert ze toch dat ze weet dat de algemene aanname is dat het initiatief vaak van de man verwacht wordt :')

En dan zegt zo'n andere muts dat het bullshit is. En dan wijs je ze daar op, en dan ben je frusti :')

Flikker toch op :')
ja en die aanname klopt niet. Kan. Jullie vullen heel veel in dat er niet staat, en negeren wat er heel duidelijk staat
pi_166258188
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 10:36 schreef Allures het volgende:

[..]

ja en die aanname klopt niet. Kan. Jullie vullen heel veel in dat er niet staat, en negeren wat er heel duidelijk staat
Die klopt dus wel. :')
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:42:59 #108
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166258293
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 10:37 schreef Faxie het volgende:

[..]

Die klopt dus wel. :')
Je bent aan het zeiken om het zeiken. Heb je de reacties gelezen?
pi_166258609
Als ik niet reageer of het gesprek niet gaande hou dan boei je me niet.

Dat veel mannen niet het zelfrespect hebben dan ook niet meer tegen me aan te blijven praten is hun dingetje.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166258787
quote:

[..]

Dat ben ik niet met je eens hoor, ik word nog wel eens aangesproken.
De ex voor mijn meest recente ex zegmaar ( :P ) heeft mij destijds zelfs weten binnen te hengelen door me herhaaldelijk aan te blijven spreken. Eerst had ik totaal geen interesse, maar daar ben ik later wel op terug gekomen.
Zo kan het dus ook, en zij was nog niet eens zo bijzonder assertief in het dagelijks leven.

Ik denk oprecht dat het meer is zoals ik eerder zei, dat een bepaald deel van de mensen gewoon moeite heeft om anderen aan te spreken. En dat staat verder los van geslacht.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 10:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

Dat veel mannen niet het zelfrespect hebben dan ook niet meer tegen me aan te blijven praten is hun dingetje.
Wellicht dat hun ego die mogelijkheid niet incalculeert? :P
Ik doe mijn best.
pi_166259855
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 11:07 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens hoor, ik word nog wel eens aangesproken.
De ex voor mijn meest recente ex zegmaar ( :P ) heeft mij destijds zelfs weten binnen te hengelen door me herhaaldelijk aan te blijven spreken. Eerst had ik totaal geen interesse, maar daar ben ik later wel op terug gekomen.
Zo kan het dus ook, en zij was nog niet eens zo bijzonder assertief in het dagelijks leven.

Ik denk oprecht dat het meer is zoals ik eerder zei, dat een bepaald deel van de mensen gewoon moeite heeft om anderen aan te spreken. En dat staat verder los van geslacht.

[..]

Wellicht dat hun ego die mogelijkheid niet incalculeert? :P
Jaja blabla er zijn uitzonderingen duh :{w
pi_166259868
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 10:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je bent aan het zeiken om het zeiken. Heb je de reacties gelezen?
Ik ken er nog wel een paar die daar goed in zijn :{w
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:20:57 #113
416020 K44S
The bearded man
pi_166259958
Mwah, het is geven en nemen.
Als ik een berichtje stuur met een openingszin of een opmerking die open genoeg is om toch "moeten"reageren. En zij reageert niet of weet het toch nog voor elkaar te krijgen om er heel bot op te reageren. Dan is het al klaar voor mij.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_166259959
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 10:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

Dan ben je gewoon niet duidelijk genoeg en zeg je vast iets als 'oh haha ;) '. Stilte.
pi_166259966
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 12:21 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon niet duidelijk genoeg en zeg je vast iets als 'oh haha'. Stilte.
Als ik o haha stilte zeg, boei je me niet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_166259972
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 12:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Je ziet die punt toch wel?
pi_166260001
o haha
pi_166260008
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 10:36 schreef Allures het volgende:

[..]

Zoals ik zei gedragen vrouwen zich heel verwend en zijn nooit duidelijk. Dan gaan anderen dingen voor ze invullen inderdaad.
pi_166260015
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 12:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Waarom like je dan?
pi_166260033
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 12:25 schreef Faxie het volgende:

[..]

Waarom like je dan?
Zoals iemand hier al zei, een like is een eerste contactmoment. Als een glimlach in de kroeg. Daarna kun je het in no-time alsnog verpesten.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:37:46 #121
416020 K44S
The bearded man
pi_166260207
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 12:25 schreef Faxie het volgende:

[..]

Waarom like je dan?
Wellicht het idee dat een jongeman er nog zo knap uit kan zien, als hij in de kroeg een flinke boer laat. Dan is het "exit"
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:02:18 #122
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166260693
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 12:25 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Zoals ik zei gedragen vrouwen zich heel verwend en zijn nooit duidelijk. Dan gaan anderen dingen voor ze invullen inderdaad.
Maar je moet die gewoon keihard in hun gezicht uitlachen.

Zoals hier ook; er zijn een aantal vrouwen hier, en ik noem 0 namen, die een miljoenmiljard redenen en argumenten hebben om een man direct af te wijzen. Want dat recht hebben ze. Prima, maakt mij nog minder dan niks uit. En ga vooral verder met je gezellige vrijgezelle leven. Beetje dildo erbij, fuckbuddy die niks om vetkop geeft alleen je kut en tot over drie jaar hier. Dat recht heb je.
pi_166260755
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:02 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Maar je moet die gewoon keihard in hun gezicht uitlachen.

Zoals hier ook; er zijn een aantal vrouwen hier, en ik noem 0 namen, die een miljoenmiljard redenen en argumenten hebben om een man direct af te wijzen. Want dat recht hebben ze. Prima, maakt mij nog minder dan niks uit. En ga vooral verder met je gezellige vrijgezelle leven. Beetje dildo erbij, fuckbuddy die niks om vetkop geeft alleen je kut en tot over drie jaar hier. Dat recht heb je.
Ik merk dat je er inderdaad minder dan niks om geeft.. :D :D
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:13:16 #124
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166260912
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 12:25 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Verwend? Onduidelijk?

Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik zeg gewoon iets wanneer ik een match heb :). En als hij als eerste wat zegt, zeg ik wat terug.
pi_166260916
Volgens mij zijn de meeste dames hier wel gewoon voorzien hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')