nee dat ik door alle andere factoren het niet nog eens zou doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wel![]()
Je zegt dat je door hosti helemaal niet meer wil![]()
Maar goed, iedereen snapt dat je satinet zo bedoelt
onder andere dit ja. Echt super irritantquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:31 schreef Cue_ het volgende:
Of gewoon al t gezeur van andere users, voor, na en tijdens t daten..
Had je eerst een andere username? #dtvquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:32 schreef Allures het volgende:
[..]
onder andere dit ja. Echt super irritant
Moet er niet aan denken hoe dat is als je uit elkaar gaat overigens
dat snappen we dus, gaf ik al aanquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:31 schreef Allures het volgende:
[..]
nee dat ik door alle andere factoren het niet nog eens zou doen
Factoren waardoor ik het in eerste instantie sowieso nooit deed. Maar zoals ik al zei: soms lopen dingen zoals ze lopen en kun je wel van alles bedenken maar dat haalt dan niks uit
vond dat niet zo erg eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je zelf bepaalt of je zoiets met de rest van het forum deelt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Eerst bekvechten in de SC waar je allebei post en na een tijdje krijg je er allebei vrede mee en word je weer vriendjesquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat dus allures.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wel![]()
Je zegt dat je door hosti helemaal niet meer wil![]()
Maar goed, iedereen snapt dat je dat niet zo bedoelt
yats nog steeds niet geloof ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat snappen we dus, gaf ik al aan
ik slowchat met mensen de elkaar ook buiten fok kennenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:35 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je zelf bepaalt of je zoiets met de rest van het forum deelt?
Of zie ik dat verkeerd?
ik heb wel eens gedate na aanleiding van een online game en daar heeft niemand ooit wat van meegekregen.
Hangt er natuurlijk wel vanaf of je partner zijn kop kan houden.
Ahh oke, dat wist ik niet, mijn excuses.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:42 schreef Allures het volgende:
[..]
ik slowchat met mensen de elkaar ook buiten fok kennen
Het zou denk ik krampachtig worden om het dan geheim te houden. En erg lastig
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:44 schreef PeneGrande het volgende:
Ohhh, kon ik vanavond maar in die cup-DDD van Samsz knijpen. Oei oei oei oei oei.
Met je gezicht er tussen en dan prftttttttttttttttttt.
+1quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:44 schreef PeneGrande het volgende:
Ohhh, kon ik vanavond maar in die cup-DDD van Samsz knijpen. Oei oei oei oei oei.
Oh je wilt een herhaling van de date met haar?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:44 schreef PeneGrande het volgende:
Als ze dan de pepperspray achterwege laat...quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 18:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh je wilt een herhaling van de date met haar?
Deze man hier zegt letterlijk wat elke mannelijke user al vaak gedacht heeft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:44 schreef PeneGrande het volgende:
Hey, jij betrekt het op jezelf he, ik zeg enkel dat ik het opvallend vindquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:00 schreef Allures het volgende:
[..]
maar ik voer zo'n tekst niet. Dat word er weer door de frusties bij gesleept
Heb ik wat gemistquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 18:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh je wilt een herhaling van de date met haar?
je quote mij en reageer met 'en dan janken om gelijkheid'quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hey, jij betrekt het op jezelf he, ik zeg enkel dat ik het opvallend vind
Je weet nog geeneens van de Gangbangs die bij users thuis worden georganiseerd!quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:22 schreef meIIyou het volgende:
Wow, half Fok kent elkaar beter dan gedacht.....
Gaat zich er niet in mengen, meelezen is leuker!
5 november weer!quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je weet nog geeneens van de Gangbangs die bij users thuis worden georganiseerd!
Zeggikniequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:56 schreef PeneGrande het volgende:
[..]
Even wat anders Faxie! Is het nou eindelijk een keer gelukt ???
Context, context...quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:42 schreef Allures het volgende:
[..]
je quote mij en reageer met 'en dan janken om gelijkheid'
Raar he als ik dan denk dat het een reactie is op wat ik schrijf
Vriendschappelijk is goed maar chemie is er of het is er niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 01:01 schreef Kokoswater het volgende:
Hey hey
Morgenavond dan toch echt een eerste date (wat mij betreft iig, het is vorige week op het laatst niet doorgegaan). Ik ben 25 en heb nog nooit een date gehad. Waar ik bang voor ben is dat het gewoon een vriendschappelijk gesprek wordt. Ik weet niet hoe ik wat met vrouwen moet doen. Initiatief maken voor zoenen, flirten, ik kan het gewoon niet. Ik word nooit gefriendzoned omdat ik vanaf het begin altijd al in de friendzone zit. Dus heeft iemand hier tips voor morgen?
Eten met een gewone vriendin is gewoon praten. Dit is een eerste date, en ik zie mezelf niet meer doen dan dat, omdat ik niet weet hoe?
Het is juist andersom, mijn post was niet helemaal duidelijk, excuus. Nu iets duidelijker opgeschreven, mijn afspraak stond dus alquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:12 schreef ElDinosaur het volgende:
Vervelend hé, dat iemand niet alles laat vallen om iemand die ze nauwelijks kent te ontmoeten.
Dan staat mijn reactie nog steeds.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Het is juist andersom, mijn post was niet helemaal duidelijk, excuus. Nu iets duidelijker opgeschreven, mijn afspraak stond dus al
Andere dag voorstellen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Het is juist andersom, mijn post was niet helemaal duidelijk, excuus. Nu iets duidelijker opgeschreven, mijn afspraak stond dus al
Ik vat 'm helemaal niet als verongelijkt op. Wat doe je moeilijk joh.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jij zou serieus nog met iemand daten na zo'n verongelijkte reactie?
Mevrouw stelt op korte termijn een avond voor, krijgt te horen dat er dan al plannen zijn en geeft als reactie "prioriteiten hé".quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vat 'm helemaal niet als verongelijkt op. Wat doe je moeilijk joh.
hoe dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vat 'm helemaal niet als verongelijkt op. Wat doe je moeilijk joh.
Ik zie de big deal niet zo. Als je sowieso al je twijfels had, dan is dit een mooi excuus om niet af te spreken. En als iemand je wel heel leuk lijkt, dan stap je er wel overheen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mevrouw stelt op korte termijn een avond voor, krijgt te horen dat er dan al plannen zijn en geeft als reactie "prioriteiten hé".
Ja, dan doe ik moeilijk.
Ik zou dit gewoon geen punt vinden. Waarschijnlijk gewoon een jongedame die niet goed wist hoe ze moest reageren. En als ze echt een verwend nest was, dan moet je je afvragen waarom je dat pas beseft op het moment dat je op het punt staat om met zo iemand af te spreken.quote:
O jezusquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 11:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het is een ruimschoots volwassen vrouw, maar er kwam nog een leuke opmerking achteraan, dat ze dingen zegt zoals ze zijn... Toen was ik er helemaal klaar mee
Precies ja, dan is de wereld te klein, denk ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 11:27 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
O jezus![]()
Ik ben benieuwd hoe ze zou reageren als het allemaal net andersom zou zijn.
Waar maak je je druk om. En raar mens btw.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 11:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Precies ja, dan is de wereld te klein, denk ik
Prima toch? Geen hand vol maar een land vol.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 11:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het is een ruimschoots volwassen vrouw, maar er kwam nog een leuke opmerking achteraan, dat ze dingen zegt zoals ze zijn... Toen was ik er helemaal klaar mee
Hij mag het er toch wel over hebben?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:19 schreef HostiMeister het volgende:
Poe poe wat een drama, het is niets, big fucken deal, on to the next one.
Probeer in eerste instantie het ijs een beetje te breken. Veel mensen hebben gewoon even een momentje nodig om op hun gemak te raken, ook wanneer je al een tijdje geappt hebt oid.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 01:01 schreef Kokoswater het volgende:
Hey hey
Morgenavond dan toch echt een eerste date (wat mij betreft iig, het is vorige week op het laatst niet doorgegaan). Ik ben 25 en heb nog nooit een date gehad. Waar ik bang voor ben is dat het gewoon een vriendschappelijk gesprek wordt. Ik weet niet hoe ik wat met vrouwen moet doen. Initiatief maken voor zoenen, flirten, ik kan het gewoon niet. Ik word nooit gefriendzoned omdat ik vanaf het begin altijd al in de friendzone zit. Dus heeft iemand hier tips voor morgen?
Eten met een gewone vriendin is gewoon praten. Dit is een eerste date, en ik zie mezelf niet meer doen dan dat, omdat ik niet weet hoe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe mijn best.
+1quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 13:30 schreef BeamofLight het volgende:
Ik vind dat weetevennietmeerwie zijn vrienden moet afzeggen en met da wijf moet daten
Wordt gegarandeerd een topverhaal
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:29 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Probeer in eerste instantie het ijs een beetje te breken. Veel mensen hebben gewoon even een momentje nodig om op hun gemak te raken, ook wanneer je al een tijdje geappt hebt oid.
Daarna, als alles lekker loopt en jullie lekker kunnen praten, ga je het vuurtje opstoken.
Maak veel oogcontact, maar in korte periodes. Lang genoeg om haar te laten weten hoe je over haar denkt, maar zonder te staren.
Laat haar je ''betrappen'' dat je naar haar kijkt. En ''betrap'' haar erop dat ze naar jouw kijkt.Al snel wordt duidelijk dat je elkaar aantrekkelijk vindt en ga je verder.
Dat gemak dat ik eerder noemde, dat ga je nu oprekken, zo ver als dat je kan en/of durft. Iedereen voelt zich goed onder een glas wijn en een prettig gesprek, maar dat vormt nog geen basis voor liefde of elkaar leuk vinden.
Is het je wel eens opgevallen dat mensen over hun partner zeggen dat het direct voelde alsof ze elkaar al jaren kenden? Dat is vertrouwen, en dat bereik je met flirten.
Zie het als een onderhandeling waarin je elkaar aan het overtuigen bent om verder te gaan.
Wanneer je intens met elkaar aan het flirten bent kun je grenzen overschrijden die je normaal niet zou kunnen overschrijden, waardoor je hele intieme gesprekken kunt hebben en een emotionele sneltrein in kunt gaan, maar zonder dat het voelt als ''te snel gaan''.
Flirten is enerzijds het openstellen van jezelf, en anderzijds een manier om de ander zich open te laten stellen en zich daar prettig bij te voelen.
Goed, dus je gesprek loopt goed, je hebt je er een aantal keer op laten betrappen dat je naar haar kijkt, en ze weet nu dat je haar aantrekkelijk vindt. Maar waarschijnlijk hebben jullie beide nog een aantal grenzen die in de weg liggen. Daten is in feite risky business, want de ander zou je hard kunnen kwetsen. Mensen zijn daarom voorzichtig om zichzelf helemaal open te stellen.
En daarom ga je die grenzen nu oprekken. Je begint voorzichtig, en naarmate je partner positief reageert wordt je langzaam steeds gewaagder.
Houd echter in je knar; oprekken is iets anders dan overschrijden! Je respecteer haar grenzen natuurlijk wel.
Dus je gaat haar plagen, en je steekt de draak met haar, maar zonder kwetsend te zijn. Push her buttons en wees brutaal als het ware.
Steek haar veren in haar kont (maak haar complimenten) en vertel haar hoe leuk ze is. En dan bedoel ik niet van het slag ''wat zit je haar leuk, ben je naar de kapper geweest?''.
Dat zijn duivenveren, dat zijn toch geen complimenten?
Ik heb het over pauwenveren. Die grote groen met paarse veren.Dus zeg haar dat je je nog nooit zo goed en vertrouwd bij iemand hebt gevoeld. Zeg haar dat ze het beste in je naar boven brengt en dat ze je het gevoel geeft dat je de hele wereld aankunt.
Maar houdt het wel authentiek en complimenteer wanneer dat gepast is. Wanneer jij binnen 5 minuten aan komt zetten met de mededeling dat je je nog nooit zo verliefd hebt gevoeld dan gooi je zacht gezegd je glazen in, en kom je over als een totale creep.
En als je geen authentieke complimenten kunt maken omdat ze een slappe vaatdoek is, dan snap ik überhaupt niet wat je bij haar doet.
Naast de mooie woordjes wil je haar ook aanraken. Begint rustig en strijk eens met jouw been langs het hare. Leun een beetje over de tafel, zodat jullie hoofden dichter bij elkaar zijn. Later pak je haar hand en streel je de palm van haar hand, en de binnenkant van haar pols (Erogene zones!). Als je denkt dat dat niet spannend of prettig is, probeer maar eens bij jezelf hoe gevoelig je huid daar is!
Anyway, als je dit een tijdje gedaan hebt en ze reageert positief, dan kun je nog brutaler worden. Bijvoorbeeld daar haar te vertellen wat je allemaal met haar zou willen doen als jullie zo het restaurant uit lopen. Prikkel haar fantasie en laat haar fantaseren over hoe het met jou zou kunnen zijn. Vertel haar dat je wilt zoenen en haar lippen wilt strelen met de jouwe. Dat je haar zo lekker in haar nek wilt zoenen dat ze er kippen vel van krijgt.
Als je een zelfverzekerde meid tegenover je hebt zitten, dan kun je hier nog veel verder in gaan
Maar houdt het wel enigszins beschaaft en wees daar creatief in. In plaats van dat je zegt dat je kan likken als lassie, kun je haar ook vertellen dat je ze de mooiste benen heeft van de hele wereld en dat je daar wel eens een hapje van zou willen nemen.![]()
Dat je haar aan je bed wilt vastbinden en haar wilt neuken totdat het bed breekt (Been there, done that) kom later wel, op een vervolg date ofzo.
Op een gegeven moment ga je merken dat haar grenzen totaal gaan verwateren. En als het goed is dan doen die van jou dat ook. Alle opgebouwde spanning heeft zijn werk gedaan. Je date is ondertussen aardig aan het soppen, en bij jouzelf schuurt er ook het een en ander tegen je broek.![]()
Dan is het tijd om al die gemaakte beloften waar te maken. Dus zoen haar, streel haar lippen met de jouwe, en zoen haar zo lekker in haar nek dat ze er kippenvel van krijgt.
Als ze je dat hapje van haar benen laat nemen en je de volgende ochtend naast haar wakker wordt, bonus punten.
Zo niet, stuur haar even een berichtje waarin je haar laten weten dat je een geweldige avond hebt gehad en die graag nog een keer zou overdoen.![]()
En laat ons even weten wat er van je date gekomen is. Als je zover als dit niet komt, geen zorgen. Niet iedereen is een slet met verwaterde standaarden. Probeer dan op je tweede date de draad weer op te pakken en het vuurtje verder op te stoken.
Dit was ''daten met bakvissen'', volgende week zaterdag zijn we er weer om vijf over twee.
Wat een enorm uitgebreid advies, bedankt man! Ik zal het selectief opvolgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The show must go on
Het is een goede post ja, maar wel 1 van de meerdere manieren hoe een date goed kan verlopen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:15 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Wat een enorm uitgebreid advies, bedankt man! Ik zal het selectief opvolgen
Ja werkt dat bij jou?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 08:29 schreef meIIyou het volgende:
Of je begint je eerste zin met: "neuken?"
Gewoon eens zien wat ze doet
Je denkt teveel over na.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 01:01 schreef Kokoswater het volgende:
Hey hey
Geef er je eigen draai aan inderdaad. Dit is slechts mijn manier, maar er zijn vele andere manieren. Ik ben iemand die zich makkelijk openstelt en hard van stapel kan lopen. Als jij dat niet bent zijn er manieren die beter bij je passen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:15 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Wat een enorm uitgebreid advies, bedankt man! Ik zal het selectief opvolgen
Wellicht dat ik dit wat duidelijker kunnen maken ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Het is een goede post ja, maar wel 1 van de meerdere manieren hoe een date goed kan verlopen.
Zoals Woutjeh het schetst is het al snel een intense date, terwijl de dame in kwestie bijvoorbeeld ook veel meer van de kat uit de boom kijken kan zijn en de 1e 2 dates dus zonder zoenen of ander fysiek contact kunnen verlopen, maar alsnog fijn en leuk kunnen zijn.
Waar jullie eindigen is een open vraag. Mijn advies zou altijd zijn om je te richten op het hebben van een leuke date. Eventuele vrijpartijen zijn daar simpelweg het gevolg van, en voor mij geen doel op zich.quote:Een beetje het voortouw nemen en plagend ontdekken wat ze wel en niet fijn vindt is een hele goeie maar ik zou zonder verwachtingen de date ingaan
En dit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:44 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Geef er je eigen draai aan inderdaad. Dit is slechts mijn manier, maar er zijn vele andere manieren. Ik ben iemand die zich makkelijk openstelt en hard van stapel kan lopen. Als jij dat niet bent zijn er manieren die beter bij je passen.
Authenticiteit is ook belangrijk, helemaal wanneer je met relatiemateriaal aan het daten bent.
[..]
Wellicht dat ik dit wat duidelijker kunnen maken ja.
[..]
Waar jullie eindigen is een open vraag. Mijn advies zou altijd zijn om je te richten op het hebben van een leuke date. Eventuele vrijpartijen zijn daar simpelweg het gevolg van, en voor mij geen doel op zich.
Wat een hoerquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
En dit.
En niet bang zijn om op je bek te gaan.
Gisteren op een feest liepen 2 vrienden en ikzelf een blauwtje bij dezelfde dame.![]()
Hahaha, nee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 11:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Die meid wil je niet ontmoeten, dan zit je niet in de friendzone, dan zit je in geen enkele zone.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:43 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Volgens mij zit ik bij een dame al in de friendzone.. appen al weken casual maar elke keer als ik wat voorstel kan ze niet blablabla... komt niet heel enthoasiast over.
Kom nu ook steeds een dame tegen in het complex hier die al in de toplijst van mijn Happn staat qua keren langsgelopen, maar ze negeert me terwijl ze wel actief op de app is
Ze blijft wel praten en antwoorden... ik zou denken dat ik mijn tijd wel beter kan invullen toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:54 schreef habitue het volgende:
[..]
Die meid wil je niet ontmoeten, dan zit je niet in de friendzone, dan zit je in geen enkele zone.
Ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:57 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ze blijft wel praten en antwoorden... ik zou denken dat ik mijn tijd wel beter kan invullen toch?
Nou,nou,wat een taal meteen...quote:
Ze wil niet onbeleefd zijn en als jij een heer bent, dan dwing je haar niet in de positie om ronduit te moeten zeggen dat ze niet geinteresseerd is in je. Move on.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:57 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ze blijft wel praten en antwoorden... ik zou denken dat ik mijn tijd wel beter kan invullen toch?
Mwoah, hij zit op zijn minst in haar geografische zonequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:54 schreef habitue het volgende:
[..]
Die meid wil je niet ontmoeten, dan zit je niet in de friendzone, dan zit je in geen enkele zone.
Dat vind ik zoiets debiels. Van die vrouwen die dag en nacht met je willen appen... Over van alles en nog wat. Over gevoelens, seks, alles. Absoluut niet oppervlakkig, maar dan toch niet irl willen meetenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:57 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Te aardig zijn is ook niet goed. Met alleen mr niceguy ben je niet compleet en word je vaak ook niet aantrekkelijk gevonden.quote:Op zondag 30 oktober 2016 09:20 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat vind ik zoiets debiels. Van die vrouwen die dag en nacht met je willen appen... Over van alles en nog wat. Over gevoelens, seks, alles. Absoluut niet oppervlakkig, maar dan toch niet irl willen meeten
Nu ik op mezelf woon doe ik wel gerichte voorstellen zoals samen eten of film kijken etc. hoe duidelijk wil je het hebben als ze soms een, twee of maar drie kilometer verderop wonen?quote:Op zondag 30 oktober 2016 09:24 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Te aardig zijn is ook niet goed. Met alleen mr niceguy ben je niet compleet en word je vaak ook niet aantrekkelijk gevonden.
Dat valt niet onder 'weten wat je wil en er constant aan werken' imo.
Misschien willen ze niet GELIJK thuis afspreken.quote:Op zondag 30 oktober 2016 09:53 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Nu ik op mezelf woon doe ik wel gerichte voorstellen zoals samen eten of film kijken etc. hoe duidelijk wil je het hebben als ze soms een, twee of maar drie kilometer verderop wonen?
Wellicht komt dat toch een beetje teveel over alsof je aanstuurt op met ze alleen zijn bij je thuis en dus op seks. Dat is dan weer creepy.quote:Op zondag 30 oktober 2016 09:53 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Nu ik op mezelf woon doe ik wel gerichte voorstellen zoals samen eten of film kijken etc. hoe duidelijk wil je het hebben als ze soms een, twee of maar drie kilometer verderop wonen?
Gebeurd anders vaak genoeg. Niet voorstellen is ook weer niet goed.quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:02 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Misschien willen ze niet GELIJK thuis afspreken.
Het gebeurt misschien vaak genoeg, maar niet bij jou. Zet daar dan ook niet op in.quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:07 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Gebeurd anders vaak genoeg. Niet voorstellen is ook weer niet goed.
Als je te snel te concreet wordt haal je natuurlijk wel een deel van de lol weg.quote:Op zondag 30 oktober 2016 09:53 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Wat dacht je van eerst samen een drankje doen ergens?quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:07 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Gebeurd anders vaak genoeg. Niet voorstellen is ook weer niet goed.
Puur een film kijken samen is anders gezelliger dan in je eentje. Dus soms bedoel ik ook alleen dat.quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat dacht je van eerst samen een drankje doen ergens?
Je komt zo over alsof je vooral uit bent op snelle seks.
Ik ga niet bij een wildvreemde thuis een film kijken.
Dan nodig je een vriend uit.quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:13 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Puur een film kijken samen is anders gezelliger dan in je eentje. Dus soms bedoel ik ook alleen dat.
Ik heb er al zoveel gehad in de stad.. allemaal geforceerd date gevoel onder bekijks van anderen. Thuis kan je lekker jezelf zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:12 schreef Allures het volgende:
Waarom ook gelijk daar mee beginnen? Veel vrouwen doen dat gewoon niet, sommige wel ja
In de stad is niks op tegen als ze af wil spreken
Waarom dan meteen je eigen ruiten in gooien door niet iets voor te stellen in de stad waarbij je kansen gewoon groter zijn?
nou oké maar dan is dit het gevolgquote:Op zondag 30 oktober 2016 10:14 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik heb er al zoveel gehad in de stad.. allemaal geforceerd date gevoel onder bekijks van anderen. Thuis kan je lekker jezelf zijn.
Date hoeft niet altijd een date te zijn. gewoon gezellig is ook goed.quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan nodig je een vriend uit.
Samen film kijken is nu niet echt een manier om elkaar op date beter te leren kennen
Jij bent zo belangrijk dat iedereen je bekijkt?quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:14 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik heb er al zoveel gehad in de stad.. allemaal geforceerd date gevoel onder bekijks van anderen. Thuis kan je lekker jezelf zijn.
Meestal vallen ze ook tegen in het echt de damesquote:Op zondag 30 oktober 2016 10:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jij bent zo belangrijk dat iedereen je bekijkt?
Vaak genoeg date gehad op terras ofzo en iedereen is vooral met zichzelf en mensen waar ze mee uit zijn bezig.
Misschien eens iets doen aan je zelfbeeld?
weer eens geen antwoord op de vraag en je neemt weer een topic over met onzin. Je hebt niet eens een date. Ga lekker in je eentje zwelgen en vervuil fok nietquote:Op zondag 30 oktober 2016 10:19 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Meestal vallen ze ook tegen in het echt de dames
Ik spreek iig altijd op neutraal terrein af. Ergens koffiedrinken of een stuk wandelen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:02 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Misschien willen ze niet GELIJK thuis afspreken.
Ja oke. Maar heeft een vrouw een goede reden om dat te geloven van een wildvreemde? En dat zouden ze bij meer mannen hebben, je bent daarin niet de enige.quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:13 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Puur een film kijken samen is anders gezelliger dan in je eentje. Dus soms bedoel ik ook alleen dat.
Sowieso bij een 1e date ja, ik heb geen zin om de dag er op in een bad vol ijsblokjes wakker te worden..quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik spreek iig altijd op neutraal terrein af. Ergens koffiedrinken of een stuk wandelen.
Ben je nou echt aan het trollen of snap je het gewoon niet?quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:19 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Meestal vallen ze ook tegen in het echt de dames
sowquote:Op zondag 30 oktober 2016 10:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het gebeurt misschien vaak genoeg, maar niet bij jou.
Dat blijkt toch gewoon? Hoeveel van die dates meteen bij hem thuis heeft hij al gehad?quote:
denk 0.quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat blijkt toch gewoon? Hoeveel van die dates meteen bij hem thuis heeft hij al gehad?
Het lastige is domweg dat je elkaar nog niet goed kent. Dan ga je nog niet bij elkaar op bezoek out of the blue of wissel je nog geen adressen uit.quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:26 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Sowieso bij een 1e date ja, ik heb geen zin om de dag er op in een bad vol ijsblokjes wakker te worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |