5 november weer!quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je weet nog geeneens van de Gangbangs die bij users thuis worden georganiseerd!
Zeggikniequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:56 schreef PeneGrande het volgende:
[..]
Even wat anders Faxie! Is het nou eindelijk een keer gelukt ???
Context, context...quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:42 schreef Allures het volgende:
[..]
je quote mij en reageer met 'en dan janken om gelijkheid'
Raar he als ik dan denk dat het een reactie is op wat ik schrijf
Vriendschappelijk is goed maar chemie is er of het is er niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 01:01 schreef Kokoswater het volgende:
Hey hey
Morgenavond dan toch echt een eerste date (wat mij betreft iig, het is vorige week op het laatst niet doorgegaan). Ik ben 25 en heb nog nooit een date gehad. Waar ik bang voor ben is dat het gewoon een vriendschappelijk gesprek wordt. Ik weet niet hoe ik wat met vrouwen moet doen. Initiatief maken voor zoenen, flirten, ik kan het gewoon niet. Ik word nooit gefriendzoned omdat ik vanaf het begin altijd al in de friendzone zit. Dus heeft iemand hier tips voor morgen?
Eten met een gewone vriendin is gewoon praten. Dit is een eerste date, en ik zie mezelf niet meer doen dan dat, omdat ik niet weet hoe?
Het is juist andersom, mijn post was niet helemaal duidelijk, excuus. Nu iets duidelijker opgeschreven, mijn afspraak stond dus alquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:12 schreef ElDinosaur het volgende:
Vervelend hé, dat iemand niet alles laat vallen om iemand die ze nauwelijks kent te ontmoeten.
Dan staat mijn reactie nog steeds.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Het is juist andersom, mijn post was niet helemaal duidelijk, excuus. Nu iets duidelijker opgeschreven, mijn afspraak stond dus al
Andere dag voorstellen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Het is juist andersom, mijn post was niet helemaal duidelijk, excuus. Nu iets duidelijker opgeschreven, mijn afspraak stond dus al
Ik vat 'm helemaal niet als verongelijkt op. Wat doe je moeilijk joh.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jij zou serieus nog met iemand daten na zo'n verongelijkte reactie?
Mevrouw stelt op korte termijn een avond voor, krijgt te horen dat er dan al plannen zijn en geeft als reactie "prioriteiten hé".quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vat 'm helemaal niet als verongelijkt op. Wat doe je moeilijk joh.
hoe dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vat 'm helemaal niet als verongelijkt op. Wat doe je moeilijk joh.
Ik zie de big deal niet zo. Als je sowieso al je twijfels had, dan is dit een mooi excuus om niet af te spreken. En als iemand je wel heel leuk lijkt, dan stap je er wel overheen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mevrouw stelt op korte termijn een avond voor, krijgt te horen dat er dan al plannen zijn en geeft als reactie "prioriteiten hé".
Ja, dan doe ik moeilijk.
Ik zou dit gewoon geen punt vinden. Waarschijnlijk gewoon een jongedame die niet goed wist hoe ze moest reageren. En als ze echt een verwend nest was, dan moet je je afvragen waarom je dat pas beseft op het moment dat je op het punt staat om met zo iemand af te spreken.quote:
O jezusquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 11:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het is een ruimschoots volwassen vrouw, maar er kwam nog een leuke opmerking achteraan, dat ze dingen zegt zoals ze zijn... Toen was ik er helemaal klaar mee
Precies ja, dan is de wereld te klein, denk ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 11:27 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
O jezus![]()
Ik ben benieuwd hoe ze zou reageren als het allemaal net andersom zou zijn.
Waar maak je je druk om. En raar mens btw.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 11:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Precies ja, dan is de wereld te klein, denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |