quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:10 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Jessie heeft vandaag 11 uur gewerkt
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:02 schreef Haropro het volgende:
Eigenlijk is de conclusie: iedereen lult over elkaar achter elkaars rug en iedereen vindt van zichzelf dat hij of zij keihard werkt en niemand zoekt de schuld bij zichzelf.
Krijgt hij tenminste wel gelijk.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:11 schreef markvanrinsum het volgende:
ramona gaat vingeren is een betere tt
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:11 schreef notturna het volgende:
[..]
Krijgt hij tenminste wel gelijk.
Ging een beetje raar net iddquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:12 schreef mario390 het volgende:
mark: ik kont niet reageeren , hoe heb je het gemakt?
Damn!!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:12 schreef Haropro het volgende:
Oei, Karin over masturberen met een electrische tandenborstel. Helaas zie ik het nu voor me.
Doe ik ook wel hoor. En heeft volgens mij niks met leeftijd te makenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:12 schreef Koos1958 het volgende:
Wie van jullie praat ook de hele tijd in zichzelf. Ik vind dat zo raar. Kijk als je eenzaam bent en niemand meer spreekt dan snap ik het maar toch niet op zo een jonge leeftijd als jessie heeft. Of zou hij dat doen omdat hij gezien heeft dat hij op de stream is.
Dat heb ik nu ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:12 schreef snetje het volgende:
Zolang Jessie nog vind dat Ruud het daar wel goed doet en het compleet afgeeft op Bas ... neem ik hem niet meer serieus...
Regelmatig welquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:12 schreef Koos1958 het volgende:
Wie van jullie praat ook de hele tijd in zichzelf. Ik vind dat zo raar. Kijk als je eenzaam bent en niemand meer spreekt dan snap ik het maar toch niet op zo een jonge leeftijd als jessie heeft. Of zou hij dat doen omdat hij gezien heeft dat hij op de stream is.
Echt fris zal het er toch al niet zijn, met die keren dat de veestapel daar de boel heeft onder gescheten.quote:
Oh oke, en krijg je dan ook antwoord. (sorry geintje)quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:13 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Doe ik ook wel hoor. En heeft volgens mij niks met leeftijd te maken
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh oke, en krijg je dan ook antwoord. (sorry geintje)
Ik doe het ook Koos. En ik ben niet eenzaam. Als ik het boterdekseltje laat vallen zeg ik hardop: ja tuurlijk, altijd met de boter naar beneden.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:12 schreef Koos1958 het volgende:
Klopt!! DAt zag ik ook gebeurenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:13 schreef mario390 het volgende:
[..]yep mijn lapo word verwijdeerd zo was de cos dood
Dat excuus heb ik ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:14 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ik doe het ook Koos. En ik ben niet eenzaam. Als ik het boterdekseltje laat vallen zeg ik hardop: ja tuurlijk, altijd met de boter naar beneden.
Heb ook hele verhalen tegen mijn dieren.
Oh praten tegen de honden doe ik ook wel eens, en dan moet ik ook lachen om mijzelf alsof die beesten iets terug zouden zeggen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:14 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ik doe het ook Koos. En ik ben niet eenzaam. Als ik het boterdekseltje laat vallen zeg ik hardop: ja tuurlijk, altijd met de boter naar beneden.
Heb ook hele verhalen tegen mijn dieren.
Intelligente mensen doen dat vaakquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:12 schreef Koos1958 het volgende:
Ik praat elke dag met mijn parkiet en die praat ook gewoon terugquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh praten tegen de honden doe ik ook wel eens, en dan moet ik ook lachen om mijzelf alsof die beesten iets terug zouden zeggen.
Dus ook weer achter de rug omquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:14 schreef kaatje50 het volgende:
Billy durft uit te spreken dat Ruud en Row niets doen en steeds op de bank hangen
Sorry voor de meelezers, dit zei ze tegen Kevin
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:16 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik praat elke dag met mijn parkiet en die praat ook gewoon terug
Touche, denk dat het daar aanligt. Mijn intelligentie. hahaquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:16 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Intelligente mensen doen dat vaak
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:17 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Ja vet druk geweest vandaag die Row. Eén tekening gemaakt en dat was het zo'n beetje toch?
Billy gaat dus niet meer over Jessie klagen bij anderenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:17 schreef Koos1958 het volgende:
Billy laten vooral niets over elkaar zeggen of gaan schelden.
Deze dagen nog niet totdat hij weer iets doet wat haar niet bevalt.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Billy gaat dus niet meer over Jessie klagen bij anderen
Is in ieder geval meer dan Bas en Do en Row doen. Die liggen om deze tijd al in bed te stinkenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:18 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie ook weer aan het geld verdienen zie ik. Hij is stroom aan het opwekken.
Kan nooit lang duren denk ikquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Deze dagen nog niet totdat hij weer iets doet wat haar niet bevalt.
Jij praat/schrijft hier in de Cos zelfs rechtstreeks tegen Jessie terwijl je weet dat hij hier niet kan lezen /horenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh praten tegen de honden doe ik ook wel eens, en dan moet ik ook lachen om mijzelf alsof die beesten iets terug zouden zeggen.
onmogelijk, heb ook zo een beestje, praten alleen op eigen initiatief, of langdurige aansporingquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:16 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik praat elke dag met mijn parkiet en die praat ook gewoon terug
Scheelt als iedereen dat zou doen gigantisch aan stookkosten.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:19 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Is in ieder geval meer dan Bas en Do en Row doen. Die liggen om deze tijd al in bed te stinken
Omdat ze gewoon voldoende eten hebben (buiten de streams om)quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:19 schreef rowan634 het volgende:
Wat ik niet snap
Vroeger
Toen ze veel minder erg in de min stonden namen ze wel eens drastische maatregelen van geen luxe producten of kistjes aan de muur enzo
En nu bestellen ze gewoon door
Dat is toch krom
Ja beaamde het net toch al ligt aan mijn iq en eqquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:19 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Jij praat/schrijft hier in de Cos zelfs rechtstreeks tegen Jessie terwijl je weet dat hij hier niet kan lezen /horen
In het begin zat er nog een beetje iets van slim in die loods. Dit zijn allemaal dombo's.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:19 schreef rowan634 het volgende:
Wat ik niet snap
Vroeger
Toen ze veel minder erg in de min stonden namen ze wel eens drastische maatregelen van geen luxe producten of kistjes aan de muur enzo
Dat is toch krom
Doe nou even rustig.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:19 schreef mario390 het volgende:
ik gaa straks weer en ban bekomen maar de mod doen ja dat niet , nee de heilige geist
Heel kromquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:19 schreef rowan634 het volgende:
Wat ik niet snap
Vroeger
Dat is toch krom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utopia!
Net als dat zonnepaneel buiten, die niet eens is aangeslotenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Scheelt als iedereen dat zou doen gigantisch aan stookkosten.
Laat het hem maar niet horenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:19 schreef Birthmark het volgende:
[..]
onmogelijk, heb ook zo een beestje, praten alleen op eigen initiatief, of langdurige aansporing
Kap dan ookquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:19 schreef mario390 het volgende:
ik gaa straks weer en ban bekomen maar de mod doen ja dat niet , nee de heilige geist
Komt er een personal trainer voor haarquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel krom![]()
Ik kan niet wachten tot de personal trainer voor Gina's Fit girl gedoe komt
Heeft niets met de verwarming te maken.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:20 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Net als dat zonnepaneel buiten, die niet eens is aangesloten
Fietsen ook nietquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft niets met de verwarming te maken.
Dat wil Gina wel regelen jaquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Komt er een personal trainer voor haar![]()
Dat gaat mooie beelden opleverenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:22 schreef Haropro het volgende:
Karin heeft erg veel lol. Straks niet meer denk ik als ze moeten stoppen met roken.
Zou ze dat nu nog durven. Ik ben benieuwdquote:
Degene die ze eigenlijk wilde kost 1000 euro per maand.Gina wil meedoen met een bodybuilders contest...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Komt er een personal trainer voor haar![]()
Dat gaat er komenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Zou ze dat nu nog durven. Ik ben benieuwd
Dat mens spoort echt nietquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Degene die ze eigenlijk wilde kost 1000 euro per maand.Gina wil meedoen met een bodybuilders contest...
Jij had het over stroom opwekken ivm Jessie zijn fietsen en begint bij zonnepanelen in eens over stookkostenquote:
Te idioot voor woorden ....wat een lef heeft dat kindquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Degene die ze eigenlijk wilde kost 1000 euro per maand.Gina wil meedoen met een bodybuilders contest...
Ik kan genieten van hun slappe lach......quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:22 schreef Haropro het volgende:
Karin heeft erg veel lol. Straks niet meer denk ik als ze moeten stoppen met roken.
Hij vindt Bas een gemakkelijkere prooi om zelf goed uit de verf te kunnen komen en zijn handen in onschuld te wassen voor de huidige situatie en wat er moet gebeuren, en hoe dat moet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:12 schreef snetje het volgende:
Zolang Jessie nog vind dat Ruud het daar wel goed doet en het compleet afgeeft op Bas ... neem ik hem niet meer serieus...
Jaquote:
Ja. Dat zijn de enige drie die soms gewoon nog echt lol hebben (om niks)quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik kan genieten van hun slappe lach......
doen ze ookquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het doet als Jessie.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:13 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Doe ik ook wel hoor. En heeft volgens mij niks met leeftijd te maken
Tand zit er weer inquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja
HEt valt me op dat haar mond ...lees lippen anders staan![]()
En haar tanden zijn anders?
Nee toch? Die tand is er toch voor de laatste keer ingeplakt? Vic heeft wel een afspraak voor haar gemaakt voor een kunstgebit.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja
HEt valt me op dat haar mond ...lees lippen anders staan![]()
En haar tanden zijn anders?
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:27 schreef markvanrinsum het volgende:
rowena is aan huilen het komt niet goed
Da's splinternieuwe TV voor SBS, dat gaat Productie zéker goedkeuren(en regelen en betalen en zát publiek optrommelen..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze weet de cijfers van d'r singlequote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:27 schreef Dotteke het volgende:
Row jankt, het komt niet goed, ik heb er weinig vertrouwen in, zegt ze
ze kan gewoon niet meer thuiskomen thats it... want ja ze motten Ruud nietquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:29 schreef Dotteke het volgende:
Ze weet wat het is, ze kan het alleen niet uitspreken
Wat ze van zichzelf vindt is heel erg heftig en ze denkt dat andere dan ook zo over haar denken
* Ghostbuster pakt fles afquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:30 schreef Koos1958 het volgende:
Toch is ruud wel lief voor rowena. En vind ik haar nu best zielig. Wat gebeurd er toch met me.
Ik snap echt niet wat dat mokkel daar nog doet hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:29 schreef Birthmark het volgende:
[..]
ze kan gewoon niet meer thuiskomen thats it... want ja ze motten Ruud niet
Ik zit ook al steeds te kijken, maar ze is te ver weg in het beeld om het goed te zienquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:27 schreef puzziepie het volgende:
Ja Ka der tanden zijn anders
[ afbeelding ]
ze weet t wel maar weigert omdat ze bang is voor de ontvangstquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat dat mokkel daar nog doet hoor
Haar hele leven ligt overhoop, genoeg te regelen thuis
En maar in Utopia blijven hangen
Vind ik ook, als iemand oprecht verdriet heeft vind ik dat sneu. Maakt niet uit wie het is daar.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:30 schreef Koos1958 het volgende:
Toch is ruud wel lief voor rowena. En vind ik haar nu best zielig. Wat gebeurd er toch met me.
Je bent een mens, en een hart die niet helemaal versteend is.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:30 schreef Koos1958 het volgende:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:32 schreef markvanrinsum het volgende:
sukkeltje cemal feyenoord was veel beter dan ajax
* Ghostbuster Checkt ranglijst ffquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:32 schreef markvanrinsum het volgende:
sukkeltje cemal feyenoord was veel beter dan ajax
Heb ik ook, had zondag ook medelijden met Jessie. Maar dat was maandag weer over.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:32 schreef Haropro het volgende:
[..]
Vind ik ook, als iemand oprecht verdriet heeft vind ik dat sneu. Maakt niet uit wie het is daar.
kloptquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:33 schreef puzziepie het volgende:
Al een half jaar aan het janken
Doei Row![]()
![]()
[ afbeelding ]
Row wordt panisch als ze gaat neuken begrijp ik
Echt hoor,ze weet donders goed dat niemand haar meer moet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:32 schreef Birthmark het volgende:
[..]
ze weet t wel maar weigert omdat ze bang is voor de ontvangst
Nee, als het wordt getoond op de streams of tvquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:33 schreef puzziepie het volgende:
Doei Row![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die voortanden zijn heel andersquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:31 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik zit ook al steeds te kijken, maar ze is te ver weg in het beeld om het goed te zien
[ afbeelding ]
Datquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:33 schreef Haropro het volgende:
Oooh Rowena zit dus in over de seks die ze had met Ruud. Wat anderen nu wel niet zullen denken.
vandaag de 3de keer en ik heb niet gekijkt maar wet hetquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:33 schreef puzziepie het volgende:
Doei Row![]()
![]()
[ afbeelding ]
In november krijgt ze haar kunstgebit.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die voortanden zijn heel anders
Ja want dan ziet ze zichzelf als 'zo'n meisje'quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee, als het wordt getoond op de streams of tv
Zangcarriere naar duh klotuh...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:33 schreef puzziepie het volgende:
Doei Row![]()
![]()
[ afbeelding ]
dann mag ze dann niet meer erg lachenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
In november krijgt ze haar kunstgebit.
Oh maar dit zijn niet haar eigen tandenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
In november krijgt ze haar kunstgebit.
Rowena wilt het zelf niet vertellen en Ruud zegt het gewoon keihard op de streamsquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:33 schreef Haropro het volgende:
Oooh Rowena zit dus in over de seks die ze had met Ruud. Wat anderen nu wel niet zullen denken.
snikk snotterrr weeen weenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:34 schreef StruisVogelt het volgende:
Row is voor veel dingen uitgemaakt
ze denkt ..
jawel
dat ze het misschien is gaan geloven
Ramona ookquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:36 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Rowena wilt het zelf niet vertellen en Ruud zegt het gewoon keihard op de streams
Klopt,deze zijn eigenlijk van de BV.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh maar dit zijn niet haar eigen tanden
Ik vind al die fondsen daarbinnen sowieso belachelijkquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:36 schreef Koos1958 het volgende:
Haha ruud heeft ramona behoedt om het geld van het kunstfonds in de bv te stoppen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt,deze zijn eigenlijk van de BV.
Heb je gelijk in .quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:37 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik vind al die fondsen daarbinnen sowieso belachelijk
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt,deze zijn eigenlijk van de BV.
Hou is op!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:36 schreef markvanrinsum het volgende:
cemal gaat pas weg als feynoord kampioen is die gaat dus nooit meer![]()
Larissa draait haar hand daar niet voor om...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze is bang dat ze als hoer word gezien
Het stomste is nog dat Jessie Ramona gewoon heeft laten door bestellen met haar streetwear..ze hoefde maar een pruillipje te trekken en hij ging overstag ... kijk eens wat daar aan kleding hangt ..nog maar te zwijgen wat allemaal nog in dozen zit daar...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:19 schreef rowan634 het volgende:
Wat ik niet snap
Vroeger
Dat is toch krom
Ja, maar wel pas als er niet meer gewerkt hoeft te worden hequote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:38 schreef Birthmark het volgende:
pffffff tieft op naar huis takkewijf! morgen weer voluit lachen
we gaan t weer zien van die takketrolquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:39 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja, maar wel pas als er niet meer gewerkt hoeft te worden he
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:39 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Larissa draait haar hand daar niet voor om...
Ik denk dat het veel verder gaat dan dat.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze is bang dat ze als hoer word gezien
Ruud wil kijken, daar zou ik ook panisch om worden.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat het veel verder gaat dan dat.
Ze is al panisch als Ruud in de buurt is als ze moet poepen.
ze moet morgen de koeien doenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:41 schreef mario390 het volgende:
ik geloof row weet nu helemal niet jede keer waroom zij huild
Maar ze laat dan wel weer een scheet waar Ruud bij is, dat is het dubbele ervanquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat het veel verder gaat dan dat.
Ze is al panisch als Ruud in de buurt is als ze moet poepen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Ruud wil kijken, daar zou ik ook panisch om worden.
Sterker nog, voor mij zou het een reden zijn om het uit te maken.
Bij de rest ookquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze laat dan wel weer een scheet waar Ruud bij is, dat is het dubbele ervan
Heb je ze vast nog niet bij daglicht gezienquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:37 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een wallen heeft billy onder haar ogen zeg. Die verouderd per dag 5 jaar.
wow wat is er met die ogen?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb je ze vast nog niet bij daglicht gezien![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja mooi ziet anders uitquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond de begroeting juist heel erg koel van vaders kantquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:44 schreef LLgetikt het volgende:
ik raad jullie aan om de aflevering van vandaag te kijken (van tv)
daarin zag je cemal bij zijn vader, was echt hartverwarmend
Nee joh, dat is een geintje over dat kijken. Ze vindt het moeilijk. Ik ben ook niet blij als ik in een openbaar gebouw, zelfs op het werk op de wc zit en er zit iemand op de wc naast me. Wacht ik ook tot die persoon weg is en probeer zo min mogelijk geluid te maken. Zelfs plassen wordt gedoseerd met zo min mogelijk geluid.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja dat is echtquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:44 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
wow wat is er met die ogen?
is dat echt?
Neehoor, is geen geintje, dat wilde ie bij Billy in het eerste jaar ook altijd.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee joh, dat is een geintje over dat kijken. Ze vindt het moeilijk. Ik ben ook niet blij als ik in een openbaar gebouw, zelfs op het werk op de wc zit en er zit iemand op de wc naast me. Wacht ik ook tot die persoon weg is en probeer zo min mogelijk geluid te maken. Zelfs plassen wordt gedoseerd met zo min mogelijk geluid.
dat ik zeker doenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:44 schreef LLgetikt het volgende:
thanksquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:44 schreef LLgetikt het volgende:
Die heb jij vast bewerktquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond de begroeting juist heel erg koel van vaders kant
O, ga ik zo naar kijken dan.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:44 schreef LLgetikt het volgende:
Ruud en Doos passen wel bij elkaarquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:42 schreef tonja het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens, dan moet ze maar geen seks hebbenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:34 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind het echt zielig, ze is zo onzeker over de sex met ruud.
Was mooi hequote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:44 schreef LLgetikt het volgende:
Oh wat erg voor zo een jonge vrouw. Dat ziet er verschrikkelijk uitquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik dacht meteenquote:
Ze dacht zeker dat het gerups niet op de streams getoond zou worden...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:47 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens, dan moet ze maar geen seks hebben
Is ze zelf bij toch
Nouja, ik zeg niets meer. Ik heb de wanhoop van Ruud gezien en hij zei ik ben niet eens in de buurt, ik blijf hier. Er was niemand die een opmerking maakte richting Ruud dat ze hem wel in de gaten houden, intgendeel ze vonden het raar dat ze niet gewoon naar de wc ging.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Neehoor, is geen geintje, dat wilde ie bij Billy in het eerste jaar ook altijd.
Row is zoooooo domquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:47 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Is ze zelf bij toch
ja tuurlijk eerder vandaag ook al 70 % terwijl ie op laag stondquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:49 schreef Dotteke het volgende:
Ja hoor, de markt is bijna uitverkocht, zegt jacco net
Dat zusje zo trots kijkenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:48 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik dacht meteen
hij moet weg uit utopia
was echt een tranentrekker
Ik vind dat geklef vele malen erger. Ik bedoel, daar erger ik me aan.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:47 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Is ze zelf bij toch
Weet je toevallig hoe laat?quote:
En zo komt het altijd weer goed in Utopialandquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:50 schreef Birthmark het volgende:
[..]
ja tuurlijk eerder vandaag ook al 70 % terwijl ie op laag stond
ja en knuffelen met zijn broertje en zusjequote:
je wijkt afquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind dat geklef vele malen erger. Ik bedoel, daar erger ik me aan.
O, waarmee skeet?quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:49 schreef Dotteke het volgende:
Ja hoor, de markt is bijna uitverkocht, zegt jacco net
Die middag dat ze in de caravan waren opmerkingen van Ruud tegen Rowena: Ik ga een scheetje in je gezicht laten, en bij je in de buurt zodat je je wat meer thuis/ veiliger gaat voelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nouja, ik zeg niets meer. Ik heb de wanhoop van Ruud gezien en hij zei ik ben niet eens in de buurt, ik blijf hier. Er was niemand die een opmerking maakte richting Ruud dat ze hem wel in de gaten houden, intgendeel ze vonden het raar dat ze niet gewoon naar de wc ging.
Heeft ook een paar dagen terug een scheetje gelaten buiten, o, o, o, sorry, sorry, Ruud haalde zijn schouders op en zei "geeft toch niet, is toch normaal".
Maar ik zal erop letten of het door Ruud komt, want ik zie natuurlijk niet alles.
Vage shit. Ik zou daar niet tegen kunnen. Toch heb ik het gevoel dat je bij die gast niet weet wat serieus is en wat niet. Hij houdt in ieder geval van choqueren, dat is zeker. Zal erop gaan letten.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Die middag dat ze in de caravan waren opmerkingen van Ruud tegen Rowena: Ik ga een scheetje in je gezicht laten, en bij je in de buurt zodat je je wat meer thuis/ veiliger gaat voelen.
Dat zegt al genoeg denk ik
Ja dat zei hij, dus in feite zet hij een heel groot deel van zijn klanten weg als niet er toe doen. Hij denkt dat mensen in overhemd dus iets te vertellen hebben in de wereld.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:00 schreef ThunderBitch het volgende:
Zei Jessie nou "mensen die hier in overhemd komen"?
O, dan heb ik het inderdaad goed gehoord. Klopt, hij kijkt ontzettend neer op mensen en ook op de andere Utopianen. Dat is iets wat ik vanaf het begin gezien heb in Jessie. Daarom trek ik hem ook zo slecht. Hij voelt zich beter dan anderen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat zei hij, dus in feite zet hij een heel groot deel van zijn klanten weg als niet er toe doen. Hij denkt dat mensen in overhemd dus iets te vertellen hebben in de wereld.
anti Basquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:02 schreef Koos1958 het volgende:
Krijg ineens het idee van wat er toen tussen bas en ivan speelde dat dit nu moet gebeuren tussen jessie en bas. Voor en anti kijkers kweken.
pst niet naar kijken danquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Streams op Bas en Do................Yippie.............
Ik heb een overhemd aan ,een Tommy Hilfiger.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat zei hij, dus in feite zet hij een heel groot deel van zijn klanten weg als niet er toe doen. Hij denkt dat mensen in overhemd dus iets te vertellen hebben in de wereld.
Compliment zijn mooie overhemden.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb een overhemd aan ,een Tommy Hilfiger.
stream 2 is bas en doquote:
Waarom was het mens aan het janken dan?quote:
omdat ze in de min staanquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom was het mens aan het janken dan?
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb een overhemd aan ,een Tommy Hilfiger.
Dank u.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Compliment zijn mooie overhemden.
lees zo her en der dat het de derde keer was ..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom was het mens aan het janken dan?
jij bent anti jessiequote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:09 schreef Koos1958 het volgende:
streams van billy en jessie vandaan uit de badkamer. Die gaan samen ff douchen. De slapjanus. Ze maakt me kapot riep hij zondag nog. Ze is gek en gestoord.
de sneuneusje pakken hun rust wel zoquote:
Heb ze samen in één douche zien stappen?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:09 schreef Koos1958 het volgende:
streams van billy en jessie vandaan uit de badkamer. Die gaan samen ff douchen. De slapjanus. Ze maakt me kapot riep hij zondag nog. Ze is gek en gestoord.
Op dit moment moet ik hem inderdaad niet zo. Als hij billy laat vallen en zijn humor weer terug krijgt en niet zo zielig loopt te doen zoals hij in het begin was ja dan wil ik wel weer eens op hem gaan stemmen.quote:
Nee maar dat gaat vast wel weer heel snel gebeuren misschien nu al wel. Want heb jij gezien dat het niet gebeurde.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:11 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Heb ze samen in één douche zien stappen?
Ze maken er zelf nogal een ding van door elkaar onderuit te willen halen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:12 schreef Gooddeal het volgende:
Zo grappig om hier mee te lezen. Het concentreert zich op Jessie en Bas.Dat er dan een hoop zijn die totaal niks doen, een Row en een Vic, b.v. dat is dan minder belangrijk.
Daarom schreef ik net al dat het wel een opzetje kan zijn zoals toen met bas en ivan. En met isabella en lot. En in DGK met huub en brian. Er moet altijd spanning zijn tussen 2 hoofdpersonen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:12 schreef Gooddeal het volgende:
Zo grappig om hier mee te lezen. Het concentreert zich op Jessie en Bas.Dat er dan een hoop zijn die totaal niks doen, een Row en een Vic, b.v. dat is dan minder belangrijk.
Je zit dus praatjes te verkopen. Dingen in te vullen die je niet hebt gezien. Je schrijft het neer als een feit. Zo komen de leugens de wereld inquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee maar dat gaat vast wel weer heel snel gebeuren misschien nu al wel. Want heb jij gezien dat het niet gebeurde.
Ja en dan gaat bas jessie zijn werk doen op kantoor en dan jessie in de strandtent waar bas gewerkt heeft. Kijken wie er dan weet wat werken is.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze maken er zelf nogal een ding van door elkaar onderuit te willen halen.
Jessie zei net dat Fik vindt dat hij met Bas moet praten. Jessie doet dat buiten wel, zonder 106 camera's, want Bas verstaat iets anders dan hij onder hard werken.
Joh hou eens op je doet het zelf ook. Dus ga mij dat niet verwijten. En inderdaad ik vulde iets in. Wat zeker binnenkort gaat gebeuren.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:16 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Je zit dus praatjes te verkopen. Dingen in te vullen die je niet hebt gezien. Je schrijft het neer als een feit. Zo komen de leugens de wereld in
ruud vraagt of de koeien gedaan zijn vanavond iemand die het weet ?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:17 schreef StruisVogelt het volgende:
wat zijn de twee Idioten ineens bij de dieren
opsnorren daar laat ze slapen
Ja dat snap ik dus ook niet. Waarom dan niet die eieren eronder vandaan halen. Er zijn kippen genoeg.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:17 schreef Gooddeal het volgende:
Zo grappig ook, Bas de grote dierenvriend had iemand op bezoek die het één en ander uit kwam leggen over pluimvee. Over broeden en dat kuikens in 1 uur dood kunnen vriezen. Dat Row en Romy vandaag dan weer een kip in het stro vinden die zit te broeden, en waarvan de kuikens dus in de winter geboren worden, waar bassie niks van weet, dat wordt dan weer over het hoofd gezien.
Niet gezien, niet door rowena in ieder geval. En romy weet ik nietquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:18 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ruud vraagt of de koeien gedaan zijn vanavond iemand die het weet ?
Nee ik doe dat niet. Dingen neerzetten als een feit als ik het niet heb gezien.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Joh hou eens op je doet het zelf ook. Dus ga mij dat niet verwijten. En inderdaad ik vulde iets in. Wat zeker binnenkort gaat gebeuren.
Zei hij dat ook?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en dan gaat bas jessie zijn werk doen op kantoor en dan jessie in de strandtent waar bas gewerkt heeft. Kijken wie er dan weet wat werken is.
Dat schijnt de natuur te zijn. Kuikens vallen ten prooi aan roofdieren, zo houdt men het aantal in stand.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus ook niet. Waarom dan niet die eieren eronder vandaan halen. Er zijn kippen genoeg.
Je bent in perfect. complimentquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:19 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee ik doe dat niet. Dingen neerzetten als een feit als ik het niet heb gezien.
Dan zet ik er bij. Ik denk dat of iets van die strekking. Of volgens mij.
Dat is namelijk iets waar ik zeer goed op let
Ik hoorde Billy in de keuken tegen Jessie zeggen dat ze Romy zou helpen met de koeien, maar heb er niets van gezienquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:18 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ruud vraagt of de koeien gedaan zijn vanavond iemand die het weet ?
Row is hoofd kippen en koeien en dus haar verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:17 schreef Gooddeal het volgende:
Zo grappig ook, Bas de grote dierenvriend had iemand op bezoek die het één en ander uit kwam leggen over pluimvee. Over broeden en dat kuikens in 1 uur dood kunnen vriezen. Dat Row en Romy vandaag dan weer een kip in het stro vinden die zit te broeden, en waarvan de kuikens dus in de winter geboren worden, waar bassie niks van weet, dat wordt dan weer over het hoofd gezien.
Nee dat is iets wat mij wel lijkt.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zei hij dat ook?Lijkt me best een goed plan.
Dank jequote:
En dat is dus net degene die nooit haar verantwoordelijkheid neemt.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Row is hoofd kippen en koeien en dus haar verantwoordelijkheid.
ow ja das waarquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Row is hoofd kippen en koeien en dus haar verantwoordelijkheid.
Neequote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zei hij dat ook?Lijkt me best een goed plan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |