Mila en Sam vind ik dan wel weer echt leuk!quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:44 schreef Logician2.0 het volgende:
Fosse & Vosse vind ik zooo mooi![]()
Helaas mijn partner niet..
Ons lijstje zo far
Mila
Sam
Max
Dat was me serieus nog niet opgevallenquote:Op donderdag 10 november 2016 08:54 schreef tombolafan het volgende:
Net als Will Smith en Jada pinkett-smith die hun kinderen Willow en Jaden noemden
Het scheelt dat ik Willow en Jaden hele mooie namen vind...maar eigenlijkquote:Op donderdag 10 november 2016 09:00 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dat was me serieus nog niet opgevallen![]()
quote:Op maandag 14 november 2016 14:48 schreef PiperMaru het volgende:
Voor wie een unieke naam wil: unieke namengenerator
quote:Suzen
Dittie
Lauriann
Faissa
Merishma
Mayenn
Shalon
Baloë
Sharisse
Pasqua
Darcella
Daphir
Annelijntje
Karous
Mauryne
Rosephina
Of toch voor Karous? Als ze dan net zo wordt als haar broer, dan rijmt dat zo leuk op kletskousquote:
a: En wie is dat daar?quote:Op maandag 14 november 2016 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het raar dat Dittie nog niet is genoemt. genoemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik heb dat met Jasmijnquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:36 schreef Logician2.0 het volgende:
Ik vind Bo zoooo leuk, maar zo heet de ex van manlief
Eva is ook leuk
quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:20 schreef Molo het volgende:
Linde met een ÉIk zei ewaaah mooie meisje wat is eigenljjk je naam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
Sam, Loes en Bo staan hier ook op het lijstje voor een tweede.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:17 schreef Logician2.0 het volgende:
Wij zitten momenteel vast op dit lijsje:
Mila
Lotte
Bobbi
Loes
Sam
Sterre
Milou
Niet alle namen zijn namen waarvan we denken Yes!
Aanvullingen zijn welkom![]()
Mocht het onverwacht toch een jongetje worden hebben we die naam al wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |