Ik denk dat Feyenoord het vrij lastig gaat krijgen zondag.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens vind ik een-op-een-vergelijkingen qua spelers heel dom en nutteloos.
Jij hebt dit seizoen echt niet gekeken he?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vermeer is wel wat beter dan Mulder ja. Dat scheelt natuurlijk wel.
Nu moet wel gezegd worden dat Heerenveen iets meer zwakke schakels heeft. Schaars is een kreupele man en de backs zijn ook niet zo best. Maar goed, Kongolo vind ik ook nog steeds geen fantastische back. Ik snap niet dat ze die jongen niet gewoon centraal zetten ipv Jan Baco.
Schaars een kreupele manquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vermeer is wel wat beter dan Mulder ja. Dat scheelt natuurlijk wel.
Nu moet wel gezegd worden dat Heerenveen iets meer zwakke schakels heeft. Schaars is een kreupele man en de backs zijn ook niet zo best. Maar goed, Kongolo vind ik ook nog steeds geen fantastische back. Ik snap niet dat ze die jongen niet gewoon centraal zetten ipv Jan Baco.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan zelfs Luuk de Jong, dus dat zegt bijzonder weinig.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb met Onlogisch een weddenschap lopen. Ik ben ervan overtuigd dat Jörgensen minstens 17 goals maakt dit seizoen.
Ik weiger.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik probeer je enkel tot een leuke weddenschap te bewegen makker. En laten we wel wezen, het is 17/1. Dus wat is het risico? Een beetje man neemt deze weddenschap aan
Ik krijg een flesje drank als Jorgensen meer kools maakt dan Achahbar.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb met Onlogisch een weddenschap lopen. Ik ben ervan overtuigd dat Jörgensen minstens 17 goals maakt dit seizoen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schaars een kreupele manSchaars is de drijvende kracht van dit Heerenveen. Precies het type speler dat jullie nu missen.
Je verwart Schaars met Kobayashi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Verzin iets met gelijke voorwaarden. Hou er wel rekening mee dat ik bij de 18e treffer van Jorgensen dit seizoen eerst een jaar lang aan een Freek de Jonge UI vast zit.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weiger.
Jammer dat je niet mans genoeg bent de weddenschap aan te gaan met gelijke voorwaarden.Alhoewel ik dit had kunnen weten.
Dat moet toch lukken.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sylvana vindt dit niet leuk.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:38 schreef GGMM het volgende:
Mexicanobakker zet zichzelf (niet voor het eerst) verschrikkelijk voor aap.
Boeiend.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan zelfs Luuk de Jong, dus dat zegt bijzonder weinig.
Haha, wat een afgang voor Onlo.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik krijg een flesje drank als Jorgensen meer kools maakt dan Achahbar.
Benieuwd of hij hem nu al wil opsturen.
Ik zal nog eens op hem letten. Misschien dat ik over een paar weken van mening ben veranderd.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeiend.
Je ziet aan dit Feyenoord dat Jörgensen zo belangrijk is. Alles wat een meevoetballende spits moet hebben en je weet wat hedendaagsch de toegevoegde waarde van meevoetballende spitsen betekent.
Wat?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik krijg een flesje drank als Jorgensen meer kools maakt dan Achahbar.
Benieuwd of hij hem nu al wil opsturen.
Nee dat was een andere userquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, wat een afgang voor Onlo.
Nadat je de Cauberg op bent gegaan?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als het niet lukt, ga ik met een protestbord op de Coolsingel staan.
klaasweetalles?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dat was een andere user
Weet niet eens meer wie eigenlijk
Misschien ga ik wel met het protestbord vanaf de Coolsingel naar de Cauberg fietsen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nadat je de Cauberg op bent gegaan?
Jørgensen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeiend.
Je ziet aan dit Feyenoord dat Jörgensen zo belangrijk is. Alles wat een meevoetballende spits moet hebben en je weet wat hedendaagsch de toegevoegde waarde van meevoetballende spitsen betekent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |