SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgelopen winnaars:
2016: Feyenoord
2015: FC Groningen
2014: PEC Zwolle
2013: AZ
2012: PSV
2011: FC Twente
2010: Ajax
2009: SC Heerenveen
2008: Feyenoord
2007: Ajax
[ Bericht 5% gewijzigd door Ajacied422 op 26-10-2016 21:29:45 ]
Nee, dat hoort niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind je dat gedrag dat bij een moderator hoort?
Door alle pesterijtjes hier? Korfbal is cool man. Of welke sport doe je nu?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het al twee jaar afgezworen en het doet me allemaal vrij weinig meer. Toch bedankt voor je tip.
Er zullen niet veel ploegen zijn die gaan winnen van dit Feyenoord.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit Feyenoord kan echt nooit kampioen worden.
Was vorige wedstrijd van Nederlandquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederland - Rusland en jij begint over een Turkse? Rare jongen.
Niet door de pesterijtjes, slechts omdat ik het gevoel heb dat winnen bij de meeste menschen niet meer op de eerste plaats stond. Waar doe je het in godsnaam dan voor? Om te kijken hoe de natuur eruit ziet?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Door alle pesterijtjes hier? Korfbal is cool man. Of welke sport doe je nu?
Ajax gaat hier thuis met 3-0 van winnen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zullen niet veel ploegen zijn die gaan winnen van dit Feyenoord.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zullen niet veel ploegen zijn die gaan winnen van dit Feyenoord.
Ik hoop dat je dit elke dag blijft zeggen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit Feyenoord kan echt nooit kampioen worden.
Daarvoor ga je toch gezamenlijk douchen?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet door de pesterijtjes, slechts omdat ik het gevoel heb dat winnen bij de meeste menschen niet meer op de eerste plaats stond. Waar doe je het in godsnaam dan voor? Om te kijken hoe de natuur eruit ziet?
Jij was dus de enige in je team met GIF en ENERGIE?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet door de pesterijtjes, slechts omdat ik het gevoel heb dat winnen bij de meeste menschen niet meer op de eerste plaats stond. Waar doe je het in godsnaam dan voor? Om te kijken hoe de natuur eruit ziet?
Heb je killerjet nog wel even op de pantoffel genomen?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tijdens EK was hij erger dan dit.quote:
Ik vind PSV ook geen betere selectie hebben dan Sparta.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Feyenoord geen betere selectie hebben dan Heerenveen.
There, I said it.
Zo indrukwekkend vond ik Ajax niet zondag. Erg inspiratieloos en een middenveld wat geen deuk in een pakje boter wist te slaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat hier thuis met 3-0 van winnen.
Ik ben benieuwd of hij nog echt gesolliciteerd heeft voor BNW mod.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nog steeds zuur dat hij geen mod meer is
We kunnen wel stellen: hoe vervelender de wedstrijd, hoe vervelender GGMM.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tijdens EK was hij erger dan dit.
Nee, amice.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je killerjet nog wel even op de pantoffel genomen?
Ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij was dus de enige in je team met GIF en ENERGIE?
Sow.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind PSV ook geen betere selectie hebben dan Sparta.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
There, I said it.
Serieus? Jullie waren toch wel iets ouder dan 16 toch? Dat is dan wel een goede reden. Er moet gewoon serieus gespeeld en getraind wordenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat deed ie daar?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tijdens EK was hij erger dan dit.
En toch vrij eenvoudig 1-1 daar spelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo indrukwekkend vond ik Ajax niet zondag. Erg inspiratieloos en een middenveld wat geen deuk in een pakje boter wist te slaan.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind PSV ook geen betere selectie hebben dan Sparta.
Constant zuigen en bijdehand doen over werkelijk allesquote:
Mwah eenvoudig, vanaf minuut 60 tijdrekken en een half team dat kramp heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toch vrij eenvoudig 1-1 daar spelen.
Nee dat komt wel goed in de thuiswedstrijd.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
There, I said it.
Van die ene thuiswedstrijd zal het niet alleen afhangen. En er is helemaal niet gezegd dat er met 3-0 gewonnen gaat worden door ajax.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me wel naar om met allemaal gefrustreerde ventjes in het team te zitten. En die gastjes alleen maar geilen. Ik denk dat ik dit geval nog voor het team van de Fokker gaquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij was dus de enige in je team met GIF en ENERGIE?
En als die kinderen dan niet willen luisteren gaan stampvoetenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:33 schreef Brammess het volgende:
Stijn jij moet gewoon lekker een F'jes team trainen en daar je Guardiola manier van voetballen inslepen.
Wordt je nooit moe van jezelf?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tweede helft nauwelijks kansen weggegeven.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah eenvoudig, vanaf minuut 60 tijdrekken en een half team dat kramp heeft.
Scrotum laten zienquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als die kinderen dan niet willen luisteren gaan stampvoeten
Jij hebt nooit een F-team zien voetballen denk ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:33 schreef Brammess het volgende:
Stijn jij moet gewoon lekker een F'jes team trainen en daar je Guardiola manier van voetballen inslepen.
En als Feyenoord wél kampioen wordt post jij nooit meer op FOK!.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:33 schreef GGMM het volgende:
Als Feyenoord geen kampioen wordt neemt onlogisch een jaar lang een UI van de club die dit wél wordt.
Nee natuurlijk gaan beide ploegen nog genoeg punten verspelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Van die ene thuiswedstrijd zal het niet alleen afhangen. En er is helemaal niet gezegd dat er met 3-0 gewonnen gaat worden door ajax.
Ik vind de hele voorste linie beter (maar ik ben dan ook niet warm van Jorgensen) en ik vind Kobayashi en St Juste ook meer dan prima.quote:
Hehe. Ik vind vooral de combinatie GGMM-Stijn de moderator nóg grappiger dan Toren Cquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Constant zuigen en bijdehand doen over werkelijk alles
Hij zat met allemaal chicks in het team.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me wel naar om met allemaal gefrustreerde ventjes in het team te zitten. En die gastjes alleen maar geilen. Ik denk dat ik dit geval nog voor het team van de Fokker ga
Jammer dat je mij weg wilt hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En als Feyenoord wél kampioen wordt post jij nooit meer op FOK!.
Ja leuk ik verspreek me!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wordt je![]()
HAHAHAHAHAHA ONLOGISCH CHECK DEZE MAN!!!
Elke zondag met de regenjas aan even kijken ja toch.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij hebt nooit een F-team zien voetballen denk ik.
Je weet dat over een tijdje onze vriend Kenneth Vermeer ook weer fit is?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jones of Mulder maakt ook niet echt uit.
Daar heb je tegenwoordig de kabouters voor.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Elke zondag met de regenjas aan even kijken ja toch.
Jørgensen is belangrijker dan je denkt.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de hele voorste linie beter (maar ik ben dan ook niet warm van Jorgensen) en ik vind Kobayashi en St Juste ook meer dan prima.
Jones of Mulder maakt ook niet echt uit.
Ik probeer je enkel tot een leuke weddenschap te bewegen makker. En laten we wel wezen, het is 17/1. Dus wat is het risico? Een beetje man neemt deze weddenschap aanquote:
Die kunnen nog naarder zijn. Vooral als het gaat om inzet. Zo'n dikkerd die niks wil en kan heb je ook niks aan. Of gewoon van die bitches...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zat met allemaal chicks in het team.
Vermeer is wel wat beter dan Mulder ja. Dat scheelt natuurlijk wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je weet dat over een tijdje onze vriend Kenneth Vermeer ook weer fit is?
Die had je altijd bij de gymles, gingen ze bij een potje voetbal in het veld zitten en ouwehoeren.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die kunnen nog naarder zijn. Vooral als het gaat om inzet. Zo'n dikkerd die niks wil en kan heb je ook niks aan. Of gewoon van die bitches...
Ik heb met Onlogisch een weddenschap lopen. Ik ben ervan overtuigd dat Jörgensen minstens 17 goals maakt dit seizoen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jørgensen is belangrijker dan je denkt.
Ik denk dat Feyenoord het vrij lastig gaat krijgen zondag.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens vind ik een-op-een-vergelijkingen qua spelers heel dom en nutteloos.
Jij hebt dit seizoen echt niet gekeken he?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vermeer is wel wat beter dan Mulder ja. Dat scheelt natuurlijk wel.
Nu moet wel gezegd worden dat Heerenveen iets meer zwakke schakels heeft. Schaars is een kreupele man en de backs zijn ook niet zo best. Maar goed, Kongolo vind ik ook nog steeds geen fantastische back. Ik snap niet dat ze die jongen niet gewoon centraal zetten ipv Jan Baco.
Schaars een kreupele manquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vermeer is wel wat beter dan Mulder ja. Dat scheelt natuurlijk wel.
Nu moet wel gezegd worden dat Heerenveen iets meer zwakke schakels heeft. Schaars is een kreupele man en de backs zijn ook niet zo best. Maar goed, Kongolo vind ik ook nog steeds geen fantastische back. Ik snap niet dat ze die jongen niet gewoon centraal zetten ipv Jan Baco.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan zelfs Luuk de Jong, dus dat zegt bijzonder weinig.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb met Onlogisch een weddenschap lopen. Ik ben ervan overtuigd dat Jörgensen minstens 17 goals maakt dit seizoen.
Ik weiger.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik probeer je enkel tot een leuke weddenschap te bewegen makker. En laten we wel wezen, het is 17/1. Dus wat is het risico? Een beetje man neemt deze weddenschap aan
Ik krijg een flesje drank als Jorgensen meer kools maakt dan Achahbar.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb met Onlogisch een weddenschap lopen. Ik ben ervan overtuigd dat Jörgensen minstens 17 goals maakt dit seizoen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schaars een kreupele manSchaars is de drijvende kracht van dit Heerenveen. Precies het type speler dat jullie nu missen.
Je verwart Schaars met Kobayashi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Verzin iets met gelijke voorwaarden. Hou er wel rekening mee dat ik bij de 18e treffer van Jorgensen dit seizoen eerst een jaar lang aan een Freek de Jonge UI vast zit.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weiger.
Jammer dat je niet mans genoeg bent de weddenschap aan te gaan met gelijke voorwaarden.Alhoewel ik dit had kunnen weten.
Dat moet toch lukken.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sylvana vindt dit niet leuk.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:38 schreef GGMM het volgende:
Mexicanobakker zet zichzelf (niet voor het eerst) verschrikkelijk voor aap.
Boeiend.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan zelfs Luuk de Jong, dus dat zegt bijzonder weinig.
Haha, wat een afgang voor Onlo.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik krijg een flesje drank als Jorgensen meer kools maakt dan Achahbar.
Benieuwd of hij hem nu al wil opsturen.
Ik zal nog eens op hem letten. Misschien dat ik over een paar weken van mening ben veranderd.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeiend.
Je ziet aan dit Feyenoord dat Jörgensen zo belangrijk is. Alles wat een meevoetballende spits moet hebben en je weet wat hedendaagsch de toegevoegde waarde van meevoetballende spitsen betekent.
Wat?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik krijg een flesje drank als Jorgensen meer kools maakt dan Achahbar.
Benieuwd of hij hem nu al wil opsturen.
Nee dat was een andere userquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, wat een afgang voor Onlo.
Nadat je de Cauberg op bent gegaan?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als het niet lukt, ga ik met een protestbord op de Coolsingel staan.
klaasweetalles?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dat was een andere user
Weet niet eens meer wie eigenlijk
Misschien ga ik wel met het protestbord vanaf de Coolsingel naar de Cauberg fietsen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nadat je de Cauberg op bent gegaan?
Jørgensen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeiend.
Je ziet aan dit Feyenoord dat Jörgensen zo belangrijk is. Alles wat een meevoetballende spits moet hebben en je weet wat hedendaagsch de toegevoegde waarde van meevoetballende spitsen betekent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |