Constant zuigen en bijdehand doen over werkelijk allesquote:
Mwah eenvoudig, vanaf minuut 60 tijdrekken en een half team dat kramp heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toch vrij eenvoudig 1-1 daar spelen.
Nee dat komt wel goed in de thuiswedstrijd.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Feyenoord geen betere selectie hebben dan Heerenveen.
There, I said it.
Van die ene thuiswedstrijd zal het niet alleen afhangen. En er is helemaal niet gezegd dat er met 3-0 gewonnen gaat worden door ajax.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me wel naar om met allemaal gefrustreerde ventjes in het team te zitten. En die gastjes alleen maar geilen. Ik denk dat ik dit geval nog voor het team van de Fokker gaquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij was dus de enige in je team met GIF en ENERGIE?
En als die kinderen dan niet willen luisteren gaan stampvoetenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:33 schreef Brammess het volgende:
Stijn jij moet gewoon lekker een F'jes team trainen en daar je Guardiola manier van voetballen inslepen.
Wordt je nooit moe van jezelf?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tweede helft nauwelijks kansen weggegeven.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah eenvoudig, vanaf minuut 60 tijdrekken en een half team dat kramp heeft.
Scrotum laten zienquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als die kinderen dan niet willen luisteren gaan stampvoeten
Jij hebt nooit een F-team zien voetballen denk ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:33 schreef Brammess het volgende:
Stijn jij moet gewoon lekker een F'jes team trainen en daar je Guardiola manier van voetballen inslepen.
En als Feyenoord wél kampioen wordt post jij nooit meer op FOK!.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:33 schreef GGMM het volgende:
Als Feyenoord geen kampioen wordt neemt onlogisch een jaar lang een UI van de club die dit wél wordt.
Nee natuurlijk gaan beide ploegen nog genoeg punten verspelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Van die ene thuiswedstrijd zal het niet alleen afhangen. En er is helemaal niet gezegd dat er met 3-0 gewonnen gaat worden door ajax.
Ik vind de hele voorste linie beter (maar ik ben dan ook niet warm van Jorgensen) en ik vind Kobayashi en St Juste ook meer dan prima.quote:
Hehe. Ik vind vooral de combinatie GGMM-Stijn de moderator nóg grappiger dan Toren Cquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Constant zuigen en bijdehand doen over werkelijk alles
Hij zat met allemaal chicks in het team.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me wel naar om met allemaal gefrustreerde ventjes in het team te zitten. En die gastjes alleen maar geilen. Ik denk dat ik dit geval nog voor het team van de Fokker ga
Jammer dat je mij weg wilt hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En als Feyenoord wél kampioen wordt post jij nooit meer op FOK!.
Ja leuk ik verspreek me!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wordt je![]()
HAHAHAHAHAHA ONLOGISCH CHECK DEZE MAN!!!
Elke zondag met de regenjas aan even kijken ja toch.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij hebt nooit een F-team zien voetballen denk ik.
Je weet dat over een tijdje onze vriend Kenneth Vermeer ook weer fit is?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jones of Mulder maakt ook niet echt uit.
Daar heb je tegenwoordig de kabouters voor.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Elke zondag met de regenjas aan even kijken ja toch.
Jørgensen is belangrijker dan je denkt.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de hele voorste linie beter (maar ik ben dan ook niet warm van Jorgensen) en ik vind Kobayashi en St Juste ook meer dan prima.
Jones of Mulder maakt ook niet echt uit.
Ik probeer je enkel tot een leuke weddenschap te bewegen makker. En laten we wel wezen, het is 17/1. Dus wat is het risico? Een beetje man neemt deze weddenschap aanquote:
Die kunnen nog naarder zijn. Vooral als het gaat om inzet. Zo'n dikkerd die niks wil en kan heb je ook niks aan. Of gewoon van die bitches...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zat met allemaal chicks in het team.
Vermeer is wel wat beter dan Mulder ja. Dat scheelt natuurlijk wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je weet dat over een tijdje onze vriend Kenneth Vermeer ook weer fit is?
Die had je altijd bij de gymles, gingen ze bij een potje voetbal in het veld zitten en ouwehoeren.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die kunnen nog naarder zijn. Vooral als het gaat om inzet. Zo'n dikkerd die niks wil en kan heb je ook niks aan. Of gewoon van die bitches...
Ik heb met Onlogisch een weddenschap lopen. Ik ben ervan overtuigd dat Jörgensen minstens 17 goals maakt dit seizoen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jørgensen is belangrijker dan je denkt.
Ik denk dat Feyenoord het vrij lastig gaat krijgen zondag.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens vind ik een-op-een-vergelijkingen qua spelers heel dom en nutteloos.
Jij hebt dit seizoen echt niet gekeken he?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vermeer is wel wat beter dan Mulder ja. Dat scheelt natuurlijk wel.
Nu moet wel gezegd worden dat Heerenveen iets meer zwakke schakels heeft. Schaars is een kreupele man en de backs zijn ook niet zo best. Maar goed, Kongolo vind ik ook nog steeds geen fantastische back. Ik snap niet dat ze die jongen niet gewoon centraal zetten ipv Jan Baco.
Schaars een kreupele manquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vermeer is wel wat beter dan Mulder ja. Dat scheelt natuurlijk wel.
Nu moet wel gezegd worden dat Heerenveen iets meer zwakke schakels heeft. Schaars is een kreupele man en de backs zijn ook niet zo best. Maar goed, Kongolo vind ik ook nog steeds geen fantastische back. Ik snap niet dat ze die jongen niet gewoon centraal zetten ipv Jan Baco.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan zelfs Luuk de Jong, dus dat zegt bijzonder weinig.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb met Onlogisch een weddenschap lopen. Ik ben ervan overtuigd dat Jörgensen minstens 17 goals maakt dit seizoen.
Ik weiger.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik probeer je enkel tot een leuke weddenschap te bewegen makker. En laten we wel wezen, het is 17/1. Dus wat is het risico? Een beetje man neemt deze weddenschap aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |