robotiseringquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
lol. Hier is dat een continue proces.
ja vlgns mij welquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
http://rtlxl.nl/?&_ga=1.1(...)17-b3bb-0f55005cddc0
Maar ben niet geregistreerd daar. Weet niet of jij dat wel bent?
Dat was 1 dagquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja ja. Ga dan op tijd naar bed ipv nachtenlang online zijn.
Nee. Ik weet vrij zeker niet mee te doen met het groepsproces. Zo ben ik nml niet. Wellicht dat ik nog meedraai als het soft is maar erger niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben jij ook wel vatbaar voor weet ik zeker
is hele aflevering of vanaf wanneer ingschakelenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
http://rtlxl.nl/?&_ga=1.1(...)17-b3bb-0f55005cddc0
Maar ben niet geregistreerd daar. Weet niet of jij dat wel bent?
Ik vind afwassen echt een marteling, als ik ooit in een strafkamp kom en ik moet de hele dag afwassen vraag ik meteen een vuurpeloton aanquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In m'n vorige apartement had ik er eentje. Gebruikte 'm vrijwel nooit. Met een 1 of 2 persoons huishouden vind ik op de hand sneller. Het is ook zuiniger in energie en water. Verder geen chemicaliėn nodig zoals tabletten, zout en glanszooi, maar gewoon een biologisch afbreekbaar wasmiddel.
dachten die mensen wss ookquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik weet vrij zeker niet mee te doen met het groepsproces. Zo ben ik nml niet. Wellicht dat ik nog meedraai als het soft is maar erger niet.
Heb t ook op mijn werk. Zie dat iemand stiekem gepest wordt, maar vertik het mee te doen met die kut groepsdruk. Oprotten gewoon.
Tweede helft zit van der Gijp pas. Op tv was het (met reclame) na een half uur.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is hele aflevering of vanaf wanneer ingschakelen
maaaaaar je doet er ook niets tegen, dat is ook gvolg van de grdruk.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik weet vrij zeker niet mee te doen met het groepsproces. Zo ben ik nml niet. Wellicht dat ik nog meedraai als het soft is maar erger niet.
Heb t ook op mijn werk. Zie dat iemand stiekem gepest wordt, maar vertik het mee te doen met die kut groepsdruk. Oprotten gewoon.
Snap ikquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dachten die mensen wss ook
Je hebt je eerstequote:
Wie zegt dat k niets doequote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:57 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
maaaaaar je doet er ook niets tegen, dat is ook gvolg van de grdruk.
Penis seks vaginaquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:57 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
heb je ooit roqia overwogen? obsessie met seks is een teken van bezetenheid
Sryquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:57 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je hebt je eersteal te pakken he, pas op dat je niet voor
gaat
Kap eensquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:57 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je hebt je eersteal te pakken he, pas op dat je niet voor
gaat
| Forum Opties | |
|---|---|