Waaromquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:33 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn hemel wat is Zembla te erg nu.
alles schoon ja?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
lol. Hier is dat een continue proces.
Leuke doc op npo 3 straks; 'illusie van privacy'quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Behandeling door bewakers van jeugdige delinquenten.
Panopticon is toch al superoud?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Leuke doc op npo 3 straks; 'illusie van privacy'
Ik doe de afwas nooit in 1 keer, maar telkens een beetje wanneer ik in de keuken kom. Het is afdrogen wat er in het rek staat, afwassen en in het rek laten uitlekken wat er in de vaat staat en de vaat weer opnieuw vullen om te weken. Werkt erg efficiënt.quote:
Kunnen we zo kijken als je bij me bent.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Leuke doc op npo 3 straks; 'illusie van privacy'
Waarom afwassen als je een vaatwasser heb?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik doe de afwas nooit in 1 keer, maar telkens een beetje wanneer ik in de keuken kom. Het is afdrogen wat er in het rek staat, afwassen en in het rek laten uitlekken wat er in de vaat staat en de vaat weer opnieuw vullen om te weken. Werkt erg efficiënt.
Geen idee.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Panopticon is toch al superoud?
het lucifer effectquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:49 schreef Stimorol- het volgende:
Zag laatst of las laatst iets over wat macht kan doen met gewone mensen.
De beelden van Zembla maken me echt boos en verdrietig.
Das experimentquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:49 schreef Stimorol- het volgende:
Zag laatst of las laatst iets over wat macht kan doen met gewone mensen.
De beelden van Zembla maken me echt boos en verdrietig.
hele matige film was datquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:51 schreef Oberkullie het volgende:
http://www.nu.nl/film/434(...)ngel-has-fallen.html
![]()
http://rtlxl.nl/?&_ga=1.1(...)17-b3bb-0f55005cddc0quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hele matige film was dat
In m'n vorige apartement had ik er eentje. Gebruikte 'm vrijwel nooit. Met een 1 of 2 persoons huishouden vind ik op de hand sneller. Het is ook zuiniger in energie en water. Verder geen chemicaliën nodig zoals tabletten, zout en glanszooi, maar gewoon een biologisch afbreekbaar wasmiddel.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Waarom afwassen als je een vaatwasser heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |