Volume van de mic weer wat omhoog gezet. Laatste test bij de afkondiging zo. Mic stond op 100% en ik zag de meters in het rode schieten. Terug naar 80% en zag de meters bijna niet uitslaan. Heb de mic nu op 90% staanquote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:55 schreef ToT het volgende:
Ik hoorde nu op het laatst de muziek dof en zacht, voor IJskonijn begon?
De waakzaamheid... jeetje das eeuwen geleden welquote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet helemaal, wel in de voormalige uitgaansgelegenheid De Waakzaamheid...
http://restaurantdevijfdesmaak.nl/
Mic kan dus nog een tikje omhoog? Dan doe ik dat en verander ik er niets meer aanquote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:59 schreef ToT het volgende:
De mic kan nu weer een tikkeltje omhoog, maar toppie!
Heb ik toch netjes aangekondigdquote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:59 schreef ToT het volgende:
De mic kan nu weer een tikkeltje omhoog, maar toppie!
En onze show is over een uurtje.
Overigens is je main volume erg laag t.o.v. Gup, dus de mic was net wel goed, maar de muziek was zacht.
net gemistquote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mic kan dus nog een tikje omhoog? Dan doe ik dat en verander ik er niets meer aan
Dank je wel voor het meeluisteren ToT
Het was maar een testje hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
net gemist![]()
Fijn dat je er weer bent
Het gaat weer stukjes beterquote:
Hoeraquote:
Ah!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:57 schreef Fogel het volgende:
Onze mystery guest heeft inmiddels ook ingeschakeld.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:58 schreef Tuned22 het volgende:
Hoi luitjesben aan het werk maar ik luister mee
quote:
quote:
En wie mag dat dan wel zijn?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:57 schreef Fogel het volgende:
Onze mystery guest heeft inmiddels ook ingeschakeld.
Verrassing?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!Dus de verrassing kan ook voor 21.00 komen?
Fogel gaat draaienquote:
Die was niet zo bijzonder hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:59 schreef just me het volgende:
[..]ik las terug en ik had je test gemist
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, maar het heeft wel met hem te maken!
En tegelijk ook niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, maar het heeft wel met hem te maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |