Ik zou der wel hard doen maar of het mijn idool is ehhquote:Op donderdag 27 oktober 2016 00:14 schreef Fylax het volgende:
Ariana GrandeVorig jaar mei bij een concert van haar geweest en ga mei 2017 weer
Ja sorry maar mijne echt, al een paar jaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:17 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik zou der wel hard doen maar of het mijn idool is ehh
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja sorry maar mijne echt, al een paar jaar.
Vroeger was het altijd Lady Gaga.
Gayquote:Op donderdag 27 oktober 2016 00:14 schreef Fylax het volgende:
Ariana GrandeVorig jaar mei bij een concert van haar geweest en ga mei 2017 weer
Damn,ik moest even slikken bij deze.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:20 schreef Fatoeman het volgende:
Ik vind een idool echt iets voor mensen onder de 12
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:36 schreef Der_Mann het volgende:
Geralt of Rivia, voor zijn werk rijgt hij monsters aan zijn zwaard en in zijn vrije tijd rijgt hij chickies aan zijn zwaard
Hij heeft dus feitelijk altijd drie zwaarden bij zich.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:36 schreef Der_Mann het volgende:
Geralt of Rivia, voor zijn werk rijgt hij monsters aan zijn zwaard en in zijn vrije tijd rijgt hij chickies aan zijn zwaard
silver, staal en paarsquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij heeft dus feitelijk altijd drie zwaarden bij zich.
Ben gisteren begonnen met Blood & Wine. Heb alle trophies van de base game en van Hearts & Stone.quote:
zo stoer ben ik nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben gisteren begonnen met Blood & Wine. Heb alle trophies van de base game en van Hearts & Stone.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |