Ik kan niet wachten tot morgen als ik kan kijken om het poepje te beluisterenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 01:48 schreef Fokker89 het volgende:
Het is trouwens op 1uur 51 minuten en 35 seconden, maar hij wil niet meewerken.
Prankster?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 02:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
Echt absurd, van 100 naar 117 abonnees in 24 uur.
En dan komt ook Prankster nog langs![]()
Hoe dan
Een vrij bekende vloggger, heeft 430k abonnees. Die begon opeens mee te lullen in m`n live streamquote:
Ligt eraan wat je doet, muziek livestreams werkt wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 02:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
Volgens mij word je met livestreams veel vaker bekeken over een korte periode en veel "bekender" Dan wanneer je gewoon vlogt, of zie ik dat verkeerd?
Klopt, muziek livestreams i.c.m een beetje ouwehoeren werkt inderdaad best behoorlijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 03:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je doet, muziek livestreams werkt wel.
Die boze chauffeur in een kut Twingo had ook wel wat, je moet er nog iets meer de zelfspot ingooien dan.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 03:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, muziek livestreams i.c.m een beetje ouwehoeren werkt inderdaad best behoorlijk.
Prankster? Dat zijn toch die 3 gasten die allemaal zieke shit doen? Die kijk ik regelmatig. Of is dit iemand anders?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 02:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een vrij bekende vloggger, heeft 430k abonnees. Die begon opeens mee te lullen in m`n live stream
Hoe bedoel je, meer zelfspot?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 03:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die boze chauffeur in een kut Twingo had ook wel wat, je moet er nog iets meer de zelfspot ingooien dan.
Dat je zelf in vrouwenauto zit bijv.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 03:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, meer zelfspot?
Van de FP bedoel je?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 03:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw Fok! is ook erg blij met je wanneer ik naar aantal views kijk
Op de FP kom ik haast nooit, gewoon hier op forum al.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 03:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Van de FP bedoel je?Ik doe het graag.
Het is voor FOK! goed, en voor mijn kanaal ook
Je ken vanuit kantine zien en filmen hoe hard ie eraf stuitert.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 03:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
Hahaha, of Fylax op jouw knol.
Nee maar serieus Piet, lijkt mij wel leuk!
Die knol is zeer waarschijnlijk al die kilo's snel kwijt.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 04:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
Eerst maar ff wat kilootjes kwijt he
Wat is daar ironisch aan?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:38 schreef starla het volgende:
Wel ironisch om te zien hoe het elke vlogger uiteindelijk puur om de subs en views draait
Lekker ritme voor iemand die werk zoektquote:Op donderdag 27 oktober 2016 04:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ben overigens net weer klaar met een korte nachtelijke stream, ga zo lekker mijn bed op zoeken. Half 5
Vloggers die concurreren natuurlijk met elkaar, hoewel ze altijd doen alsof het dikke vrienden zijn (heb het nu niet over brad hoor, duurt nog ff'kes maar gaat zeker lekkerquote:
Weet je wel wat ironisch betekent?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:38 schreef starla het volgende:
Wel ironisch om te zien hoe het elke vlogger uiteindelijk puur om de subs en views draait
Waar ik altijd naar kijk is de likes vs. dislikes ratio want dat zegt wat over de content.
Ach, negatieve PR is ook PR![]()
Om half 5 ging 'ie z'n bedje opzoeken, zou het?quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:25 schreef ambertje90 het volgende:
Die is wel spot on!![]()
Maar inderdaad, van mij heeft Bradge het inmiddels door maar misschien de detector wat strakker afstellen?
[ afbeelding ]
Geen idee eigenlijk, heb zelf ook altijd adblock aan op Youtube. Lijkt me ergens wel logisch als de maker daar dan ook geen adrevenue van krijgt, hoewel ik me afvraag of ze dat van alle views ook bijhouden.quote:
Goed punt, hehequote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:02 schreef ambertje90 het volgende:
Twijfel jij eraan of google iets bijhoudt of niet?
Kun je babbelen met je Gmailcontacten.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar eh Google Hangouts, wasda?
Oh, ik heb op dit account helemaal geen Gmail contacten behalve YouTube die mij af en toe een berichtje sturenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:24 schreef Voszje het volgende:
[..]
Kun je babbelen met je Gmailcontacten.
Waarom ging je half 5 maffen dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik sliep dan ook om half 5
Waarom niet? De Brad slaapt wanneer hij wil.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
Waarom ging je half 5 maffen dan?
Ja toen sliep ik ook.quote:
Omdat ik niet kon slapenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
Waarom ging je half 5 maffen dan?
Van wanneer tot wanneer heb je dat geprobeerd?quote:
Dit. Wat maakt het uit? We zijn hier z'n ouders niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waarom niet? De Brad slaapt wanneer hij wil.
Ach, laat maar gaan.. Je weet toch hoe dat zo onderhand hier gaat?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit. Wat maakt het uit? We zijn hier z'n ouders niet.
Probeer je die jongen te helpen is't weer niet goed.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:42 schreef Moira. het volgende:
Dit. Wat maakt het uit? We zijn hier z'n ouders niet.
Hij wordt ermee doodgegooid en het begint een beetje saai te worden. Wat maakt het uit of hij ritme heeft of niet? Hij heeft genoeg tips gehad de afgelopen jaren, de keuze is aan hem of hij daar wat mee wilt doen. Er elke ochtend/middag maar weer op door blijven gaan wordt op den duur gewoon vervelend. Heeft ook niks met zijn Youtubekanaal te maken.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:50 schreef ambertje90 het volgende:
Maar ik weet niet of dat hier als eens gezegd is?
Mij geen bal, maar hij blijft er maar over vloggen. Dus het zal wel boeien.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:53 schreef Moira. het volgende:
Wat maakt het uit of hij ritme heeft of niet?
Ja dat is een beetje zijn manco denk ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:53 schreef Moira. het volgende:
Hij heeft genoeg tips gehad de afgelopen jaren, de keuze is aan hem of hij daar wat mee wilt doen.
Oh! Subtielquote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:53 schreef Moira. het volgende:
Er elke ochtend/middag maar weer op door blijven gaan
Mooi, als het je geen bal boeit hoef je er dus ook niet telkens zo bemoederend op terug te komen.quote:
Ik geloof niet dat hij zit te wachten op jouw 'hulp'.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:50 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Probeer je die jongen te helpen is't weer niet goed.
Eenquote:
wordtquote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
http://www.youtube.com/c/BradgeTV/live
Ben weer live
Laatste keer deze week, vanaf vanmiddag (na deze stream) Word het streamen 1-2 keer per week tenzij er echt wat gebeurd wat het live streamen waard is. (of tenzij ik lekker muziek wil maken, maar dat zal ik proberen terug te drinken naar en keer per week)
Hou toch op met die plannen maken/ hier te delen. Komt je geloofwaardigheid niet ten goede.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
Laatste keer deze week, vanaf vanmiddag (na deze stream) Word het streamen 1-2 keer per week tenzij er echt wat gebeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |