Prankster?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 02:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
Echt absurd, van 100 naar 117 abonnees in 24 uur.
En dan komt ook Prankster nog langs![]()
Hoe dan
Een vrij bekende vloggger, heeft 430k abonnees. Die begon opeens mee te lullen in m`n live streamquote:
Ligt eraan wat je doet, muziek livestreams werkt wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 02:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
Volgens mij word je met livestreams veel vaker bekeken over een korte periode en veel "bekender" Dan wanneer je gewoon vlogt, of zie ik dat verkeerd?
Klopt, muziek livestreams i.c.m een beetje ouwehoeren werkt inderdaad best behoorlijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 03:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je doet, muziek livestreams werkt wel.
Die boze chauffeur in een kut Twingo had ook wel wat, je moet er nog iets meer de zelfspot ingooien dan.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 03:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, muziek livestreams i.c.m een beetje ouwehoeren werkt inderdaad best behoorlijk.
Prankster? Dat zijn toch die 3 gasten die allemaal zieke shit doen? Die kijk ik regelmatig. Of is dit iemand anders?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 02:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een vrij bekende vloggger, heeft 430k abonnees. Die begon opeens mee te lullen in m`n live stream
Hoe bedoel je, meer zelfspot?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 03:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die boze chauffeur in een kut Twingo had ook wel wat, je moet er nog iets meer de zelfspot ingooien dan.
Dat je zelf in vrouwenauto zit bijv.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 03:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, meer zelfspot?
Van de FP bedoel je?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 03:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw Fok! is ook erg blij met je wanneer ik naar aantal views kijk
Op de FP kom ik haast nooit, gewoon hier op forum al.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 03:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Van de FP bedoel je?Ik doe het graag.
Het is voor FOK! goed, en voor mijn kanaal ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |