quote:
Vloggers die concurreren natuurlijk met elkaar, hoewel ze altijd doen alsof het dikke vrienden zijn (heb het nu niet over brad hoor, duurt nog ff'kes maar gaat zeker lekker

) waardoor ze steeds gekkere dingen gaan doen, voor de views dus.
Je ziet het al bij brad gebeuren en dat vind ik wel ironisch omdat in het begin van de reeks werd gezegd dat gewoon normaal doen vele maler stoerder is dan allemaal gekke dingen doen. Daar ben ik het nog steeds mee eens trouwens en hij doet nog steeds normale dingen in mijn optiek (althans grotendeels

) maar de live-stream is er al bij gekomen wat z'n gedrag wel beïnvloedt omdat je je gewoon bewuster bent van jezelf. Is alleen maar logisch. En dat koekoek-filmpje enzo...hoewel ik de aanstichter was, echt normaal was dát iig
niet haha

Op zich verder niets mis mee, maar viel me gewoon op.
Tip voor brad: kun je die live-streams niet op wat meer orthodoxe tijden doen? Krijg je meer views.
En waarom doe je niet een keer een Google hang-out? Live met je fanbase lullen enzo? Hang-outs zijn geweldig om te netwerken, en benader eens een bekendere vlogger of die een keer een hang-out wil doen met je