quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je weet best dat ik daar niet over ga en kan praten. Je draait lang genoeg mee op het forum, toch?
ZO CUTEquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je weet best dat ik daar niet over ga en kan praten. Je draait lang genoeg mee op het forum, toch?
liever nietquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind je hiervan
Wat een mooie jongenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind je hiervan
oh ik heb hem nu gezienquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gvd nu post je opeens. Ik opende nog een topic in jong want ik had een vraag voor je
Kijk, daarom kreeg ik dus geen teken om mijn excuses bij jou aan te bieden. Want ik overwoog die bijna.quote:
Teken van Allah>?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:10 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Kijk, daarom kreeg ik dus geen teken om mijn excuses bij jou aan te bieden. Want ik overwoog die bijna.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:10 schreef Amarantha het volgende:
Troll negeert mijn vraagt over DP. Ik vrees dat Troll hem iets ernstigs heeft aangedaan.
waarom zit je in SEX ene vera te fixenquote:
Vera en ik gaan way back. Heb haar zelfs op snapchatquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waarom zit je in SEX ene vera te fixen
ik vind het maar niks al die vrouwelijke aandacht die je krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |