Dat je nog op haar reageert..quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:36 schreef Crip het volgende:
che die girly is iedereen kaffir aan het noemen dadelijk doet ze dat ook bi moslims in haar omgeving![]()
Motown classics kan ik sws waarderen op een goede avondquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ook, maar ook I Get the Sweetest Feeling, uit 1968.
Disco vind ik niet zo... eerder echte soul en funk.
Stax > Motownquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Motown classics kan ik sws waarderen op een goede avond
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
WOWOWOWOWOOWOWOWOOE REAAAAAAAAAALY!?
In Girly haar leven niet. Oh wacht. Islam en Walking Dead.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:45 schreef -supergirl- het volgende:
Gaat het nu WEER al over de Islamer is meer in het leven hoor....
o gossiequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:45 schreef -supergirl- het volgende:
Gaat het nu WEER al over de Islamer is meer in het leven hoor....
Hier vertrekken bussen pas als ze vol zitten en niet eerderquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Paramaribo.. dat red ik niet met het OV
Ik ben wel ooit in Chicago in een tent geweest met blues en soulmuziek, het dak ging er af.quote:
8 uur 40 minuten vliegen slechtsquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Paramaribo.. dat red ik niet met het OV
Ook naar Helmond?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hier vertrekken bussen pas als ze vol zitten en niet eerder
Oooh.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
8 uur 40 minuten vliegen slechts
Chicago... dat wil wel, home of the electric bluesquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben wel ooit in Chicago in een tent geweest met blues en soulmuziek, het dak ging er af.
Het was een memorabele avond
rofl ik zou ZO naar je toe komen als de omstandigheden... nja, jwzquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, die wacht al 25 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |