wat heb je gekocht?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb vandaag 350 euro uitgegeven aan kleding
Crip is trots op me
jou niet jij bent een mongool dadelijk heb ik een dood op mijn naam omdat je nauwelijks kan kauwenquote:
Jeetje zoveel besteed ik niet eens in een paar jaar tijd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb vandaag 350 euro uitgegeven aan kleding
Crip is trots op me
Dat gaat zo maar niet, er zijn PROTOCOLLEN en STATUTEN...quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zaanstad trekt zich uit de Brabantse enclave
nog nooit gebeurd, maar ben dan ook nog nooit in mijn omgeving zo n rare moslim? tegengekomenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:36 schreef Crip het volgende:
che die girly is iedereen kaffir aan het noemen dadelijk doet ze dat ook bi moslims in haar omgeving![]()
snap t probleem ook niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Sowieso dat gezeik op seksualiteit de hele tijd... Mensen worden vermoord, gaan kapot aan de meest gruwelijke ziektes, er is honger, oorlog, ellende... maar twee mensen die van elkaar genieten, daar moet meneer pastoor/dominee/imam wat van zeggen.
wut?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:35 schreef girlygirl8 het volgende:
Wie nu nog gelooft dat crip een daadwerkelijke moslima is, mag zichzelf van een hoge berg afgooien
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:37 schreef Crip het volgende:
[..]
jou niet jij bent een mongool dadelijk heb ik een dood op mijn naam omdat je nauwelijks kan kauwen
wtfquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:38 schreef Crip het volgende:
ik heb vorige maand in totaal 400 euro uitgegeven aan makeup
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jeetje zoveel besteed ik niet eens in een paar jaar tijd.
Truien vooral, wou eigenlijk een vest erbij maar dat is niet meer cool tegenwoordig kennelijkquote:
woon je in syrie?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:38 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
nog nooit gebeurd, maar ben dan ook nog nooit in mijn omgeving zo n rare moslim? tegengekomen
Zal ik het aflikken?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ineens vlekken op mijn tieten. Hmm.
watwatwatquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Truien vooral, wou eigenlijk een vest erbij maar dat is niet meer cool tegenwoordig kennelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |