ltrsquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:04 schreef Murdera het volgende:
Bedtijd liefjes. Fijne avond nog![]()
En thnx etto. Gouden tip!
Tot er een KLB ban komt.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:05 schreef Crip het volgende:
maarja ik voorspel de avond weer even, girly word weer helemaal mad en pullt dan braddie, kom nog paar keer terug voordat ze ECHT vertrekt en dan komt ze morgen weer terug en repeat.
#freejimmyquote:
oh is DAT het wat in mijn badkamer zit en me elke dag probeert op te zuigen?quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:05 schreef Crip het volgende:
maarja ik voorspel de avond weer even, girly word weer helemaal mad en pullt dan braddie, kom nog paar keer terug voordat ze ECHT vertrekt en dan komt ze morgen weer terug en repeat.
post nog xquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:06 schreef defokkingfoker het volgende:
antwoord iemand op mijn vragen gvd
Was meer voor girly jij bent baas en zeker van je zaak.. girly is onzeker als wat en wou dr brekenquote:
Gewoon slap ouwehoeren toch, we zitten hier niet in de moskeequote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
feitelijke onjuistheden betreur ik ten zeerste
Heb jij je schoenen uit gedaan?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gewoon slap ouwehoeren toch, we zitten hier niet in de moskee
Ja, en m'n stinksokkenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:08 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Heb jij je schoenen uit gedaan?
wel m'n broekjequote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:08 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Heb jij je schoenen uit gedaan?
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:08 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Was meer voor girly jij bent baas en zeker van je zaak.. girly is onzeker als wat en wou dr breken
Meid reageer op mijn vragenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:09 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
wanneer crip haar excuses aanbiedt
Ik heb geen bidet op de wcquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:09 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
ik ben een mens, dus verre van perfectquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:06 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Hoe zie jij jezelf? Wat voor moslim ben jij?
pls, dat gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:09 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Wat heb jij niet meegemaakt? dat een meid met hoofddoek seksueel praat? waar woon jij? in de biblebelt?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:10 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
ik ben een mens, dus verre van perfect
maar dit heb ik allemaal nog nooit meegemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |