SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgelopen winnaars:
2016: Feyenoord
2015: FC Groningen
2014: PEC Zwolle
2013: AZ
2012: PSV
2011: FC Twente
2010: Ajax
2009: SC Heerenveen
2008: Feyenoord
2007: Ajax
Goede wedstrijd van PSV gisterenquote:
Mwah, viel tegenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Goede wedstrijd van PSV gisteren
Ik heb iig genotenquote:
*kuch* 3 thuisdoelpuntenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat kun je niet zovaak bij Ajax, dus dat snap ik wel
Nop op dit moment niet. Januari weerquote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zitj ij nog in 't buitenland eigenlijk?
Spijtig, ben nu in romequote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nop op dit moment niet. Januari weer
Doet niet veel onder van de meeste a spelers. Riedewald,tete, bazoer, cassiera vs veltman, viergever, sinkgraven, younes bijv.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dit elftal kan zomaar de beker winnen.
Yup.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doet niet veel onder van de meeste a spelers. Riedewald,tete, bazoer, cassiera vs veltman, viergever, sinkgraven, younes bijv.
Met alle respect, maar Ajax speelt tegen Kozakken Boysquote:
Arjon Oostromgodtwitter:FOXSportsnl twitterde op woensdag 26-10-2016 om 18:38:57"Wat een takkeherrie!" #kozaja #KNVBBeker https://t.co/KVxRDKBFv4 reageer retweet
Uk hoor geen takkeherrie bij de wedstrijd.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:11 schreef JanCees het volgende:
Arjon Oostromgodtwitter:FOXSportsnl twitterde op woensdag 26-10-2016 om 18:38:57"Wat een takkeherrie!" #kozaja #KNVBBeker https://t.co/KVxRDKBFv4 reageer retweet
in de link jan pipoquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uk hoor geen takkeherrie bij de wedstrijd.
Dat werd net ook al door ene smoofie gezegd.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel knap dat El Ghazi zelfs tegen amateurs niet imponeert.
Ik slinger net pas mijn laptop aan, Smoofje.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:14 schreef Smoofie het volgende:
Wel knap dat El Ghazi zelfs tegen amateurs niet imponeert.
Dat wel maar geen basis materiaal.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:14 schreef Smoofie het volgende:
Cerny sws beter dan gazzer. Mja. Bosz.
Omdat FC Lienden al uit de beker ligtquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zendt FOX weer zo'n aidswedstrijd uit?
Jij hebt vroeger nooit les gehad in marketing blijkt maar weer.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is geen andere wedstrijd op dit tijdstip, en Ajax ja. Je hoeft niet te kijken.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
(ja omdat ajax supporters toch wel kijken, maar ja totaal geen spanning)
GOH.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is geen andere wedstrijd op dit tijdstip
Natuurlijk wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt vroeger nooit les gehad in marketing blijkt maar weer.
Wat Powerloungen hierboven al schreef, hem opstellen ipv Davy en je hoeft nooit meer je broek aan te doen voor wedstrijden van Ajax.quote:
Eindhoven - Heerenveen is dan ook morgenavond pas.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Ik heb ook even mijn post geedit, maar ik kijk liever naar Eindhoven - Heerenveen dan naar Kozakken Boys - Ajax.
Ik moet wel zeggen dat Eindhoven - Heerenveen en Sparta - PSV de enige echt boeiende affiches van deze speelronde zijn..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eindhoven - Heerenveen is dan ook morgenavond pas.
En op TV.
Haha, doen alsof FC Utrecht - FC Groningen niet boeiend is. Grapjoker.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat Eindhoven - Heerenveen en Sparta - PSV de enige echt boeiende affiches van deze speelronde zijn..
1 keer blazen en ze liggen omver.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:23 schreef Sir.Myph het volgende:
Nouri <3 Straks samen met Ziyech op het middenveld en dan spuit ik echt heel veel.
Sorry, ik was die even vergeten. Daar had ik wel liever naar gekeken dan naar Kozakken Boys - Ajax, uiteraard...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, doen alsof FC Utrecht - FC Groningen niet boeiend is. Grapjoker.
Tijd voor een BeNe beker met alleen ploegen uit de hoogste klasse.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sorry, ik was die even vergeten. Daar had ik wel liever naar gekeken dan naar Kozakken Boys - Ajax, uiteraard...
Al is dat nog altijd beter dan VVSB - Katwijk. Manmanman
Ja maar jij bent altijd zo schattig naïef.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze iedereen ondersteboven tikken.
Pff al was Nouri 1.85 meterquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar jij bent altijd zo schattig naïef.
Jij kijkt toch ook liever naar dat soort voetballers dan naar houten Klaassen als Kuyt en Immers?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar jij bent altijd zo schattig naïef.
Callie is een grote Kuyt-fan, dus dit is geen goed voorbeeld.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kijkt toch ook liever naar dat soort voetballers dan naar houten Klaassen als Kuyt en Immers?
Ik vind het prima zoals het nu is , maar het is wel idioot dat Utrecht - Groningen niet wordt uitgezonden en we gisteren om 18.30 naar amateurs konden kijken.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijd voor een BeNe beker met alleen ploegen uit de hoogste klasse.
Beter inderdaadquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan was hij niet zo goed als hij nu is.
Tuurlijk, maar twee van dat soort kippenborstjes op het middenveld gaat gewoon nooit werken.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kijkt toch ook liever naar dat soort voetballers dan naar houten Klaassen als Kuyt en Immers?
Ja dat is ook wat raar, maar zal wel een reden hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het prima zoals het nu is , maar het is wel idioot dat Utrecht - Groningen niet wordt uitgezonden en we gisteren om 18.30 naar amateurs konden kijken.
Nee hoor, achterin mogen ze best lengte hebben en het liefst ook in de spits. Maar op het middenveld is niet niet perse nodig.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:28 schreef JanCees het volgende:
JR heeft het liefst elf dwergen in het veld staan
Dat ben ik met jou oneensquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar twee van dat soort kippenborstjes op het middenveld gaat gewoon nooit werken.
Dit is onjuist.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit op een voetbalveld gestaan
Dan ben je een lul, gewoon een lul.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan-Joost weet zichzelf vandaag weer op een nog lager niveau te brengen.
''WAT is Kozakken Boys van plan!??!?!?!?!?!?''
Klopt.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ben je een lul, gewoon een lul.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 01:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Achteraf vind ik dat Pelle 100% gelijk heeft. Het is een vieze lul die alleen maar gezellig en popiejopie loopt te doen. Hij heeft alleen kritiek als alle fatsoensmensen kritiek hebben. Lekker NEC-Roda JC ophypen tot een fantastische wedstrijd, dan ben je gewoon een lul. Echt een lul. Zijn geveinsde enthousiasme is ook zo walgelijk.
Ik weet nog AZ - Feyenoord begin dit jaar. Toen kwam de spelersbus van Feyenoord net aan en liep iedereen achter hem langs in beeld naar binnen. Ging hij geforceerd zijn verhaal houden en tussendoor ook ''GOEIEMORGEN DIRK, GOEIEMORGEN EL AHMADI'' handjes geven.
Echt, toen kon je me echt boven een WC zien kotsen. Zijn goednieuwsshow is ellende, zelfmoordwaardig en alles wat daarbij komt kijken
De grootste kutjournalist van Nederland.
Jan-Joost is een![]()
![]()
![]()
lul.
Als Kramer iets niet is dan is het sterk.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Groot en sterk, daar win je de oorlog mee.
Je zou denken dat iemand dronken is als ie dit op dit tijdstip post, maar Stinho maakt zich er nuchter in de nacht druk overquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het deed me aan kermis denken, verder geen idee.
Tino Martingodquote:
Dat is waarom we op FOK! zitten.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je zou denken dat iemand dronken is als ie dit op dit tijdstip post, maar Stinho maakt zich er nuchter in de nacht druk over
Zijn vriendin?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:36 schreef Caland het volgende:
El Ghazi was vorig seizoen nog hard op weg naar de Europese top volgens intimi.
Net zoals Achahbar een basisplaats van iedereen in het Feyenoord topic moest hebbenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:36 schreef Caland het volgende:
El Ghazi was vorig seizoen nog hard op weg naar de Europese top volgens intimi.
Ik vind Achahbar nog steeds beter dan Kramer dus zo vreemd was dat niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Net zoals Achahbar een basisplaats van iedereen in het Feyenoord topic moest hebben
Clasie is trouwens ook echt een revelatie hé.
Kramer is dan ook gewoon een leuke speler voor cambuurquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Achahbar nog steeds beter dan Kramer dus zo vreemd was dat niet.
Dat bewijst ie inderdaad elke weekquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Achahbar nog steeds beter dan Kramer dus zo vreemd was dat niet.
Die kon jij ook geven.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weer een lekker passje van Nourigod
Ja, ze laten wel een gaatje vallen he.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weer een lekker passje van Nourigod
Eerst een linksbackquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet dat die Clement hem eruit gaat spelen maar oké.
AANKOPUH
Ik vind een buitenspeler meer prioriteit, Sinkgraven doet het prima op linksback.quote:
Hoog tijd voor verjonging bij Kozakken Boys.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
De oude kliek zakt wel ernstig door het ijs vandaag.
op wie doel je?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
De oude kliek zakt wel ernstig door het ijs vandaag.
Prima zou ik het niet willen noemen maar goed.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind een buitenspeler meer prioriteit, Sinkgraven doet het prima op linksback.
Maar een linksback moet er uiteindelijk wel bij ja.
Gewoon De Ligt opstellen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Prima zou ik het niet willen noemen maar goed.
Een CV ipv Viergever zou ook wel leuk zijn
Een type Sanchez.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Prima zou ik het niet willen noemen maar goed.
Een CV ipv Viergever zou ook wel leuk zijn
Leuke.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoog tijd voor verjonging bij Kozakken Boys.
Altijd je winstkansen spreiden bij Marokkanen, je weet nooit welke gaat ontsporen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:44 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zou je eigenlijk Ziyech kopen als je Nouri hebt.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Altijd je winstkansen spreiden bij Marokkanen, je weet nooit welke gaat ontsporen.
Appie is een gouden gozertje is mij altijd verteld.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Altijd je winstkansen spreiden bij Marokkanen, je weet nooit welke gaat ontsporen.
hij heeft gelijkquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Tete vindt dat het ajaxpubliek altijd stil is?
Laat die jongen eerst maar eens heel seizoen zo spelenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon De Ligt opstellen.
Al mogen ze van mij ook die St. Juste oppikken bij Heerenveen.
Bazoer speelt niet direct slecht.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik noem een Dijks, Bazoer, El Ghazi.
Alleen indirect?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Bazoer speelt niet direct slecht.
Willems?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Dijks laat zich aftroeven door iemand met obesitas
mr robot al gezien?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
misschien zo serietje kijken
weet nog niet
speelt die nog?quote:
Of hij zit in het kalifaat . Kan die daar mensen doodtrappenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel ergens een dönertent hebben
Net als ik kijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze wedstrijd is een beetje doodgebloed heb ik het idee.
Oke: JanCees is een debiel.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Trek je conclusies zelf maar.
PSV wint de beker niet dit jaar.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Jong die speelt toch bij PSV? xd
Hangt er vanaf of je Siem of Luuk bedoelt.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Jong die speelt toch bij PSV? xd
Echte Werkendammers zijn altijd dronkenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Echte Werkendammers in dat elftal van Kozakken Boys
Geen idee waar het ligt verder.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Echte Werkendammers zijn altijd dronken
Ligt er aan welke beker je bedoelt. Ik heb namelijk gehoord dat ze de Europa League-beker naar huis gaan nemen.quote:
Bazoer en zelfkennisquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat hij als een kutje heeft gepresteerd ja.
Mag ik hopen.
Dat je niet echt slim bent was ons al wel een tijdje duidelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee waar het ligt verder.
Naast de A27quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die arrogante Ajacieden altijdquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bazoer en zelfkennis.
Ha ha ha
Er zijn wel eens dagen dat ik niet bezig ben alle dorpen van Nederland uit mijn hoofd te leren.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je niet echt slim bent was ons al wel een tijdje duidelijk.
Naast Dordrecht. Bij de kant van de Noord-Brabant.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland ligt ook in Nederland.quote:
Nederland ligt in Europa.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederland ligt ook in Nederland.
Het kan helemaal geen kwaad om wat algemene kennis op te doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn wel eens dagen dat ik niet bezig ben alle dorpen van Nederland uit mijn hoofd te leren.
In de buurt van Gorinchem.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou oprecht niet weten waar Werkendam ligt.
neequote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Werkendam ligt vast tussen Schiedam en Volendam.
Wat? Doe je dat niet ? Valt me beetje van je tegen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn wel eens dagen dat ik niet bezig ben alle dorpen van Nederland uit mijn hoofd te leren.
Dat is echt een kutplek. Vlakbij Rotterdam en Brabantquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naast Dordrecht. Bij de kant van de Noord-Brabant.
Je moet er wel iets aan hebben, hoe vaak heb je nou iets aan het feit dat je weet waar Werkendam ligt?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het kan helemaal geen kwaad om wat algemene kennis op te doen.
Ik ben wel eens in de buurt van Barendrecht en Papendrecht geweest. Hoop religie gekkies en het is heel erg dood.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is echt een kutplek. Vlakbij Rotterdam en Brabant
Ergens bij die MerwedeBrugquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Religiequote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in de buurt van Barendrecht en Papendrecht geweest. Hoop religie gekkies en het is heel erg dood.
Laat onlogisch het maar niet horen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in de buurt van Barendrecht en Papendrecht geweest. Hoop religie gekkies en het is heel erg dood.
Daar ook bordjes met verboden te pissenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de buurt van Gorinchem.
Extreem leuke post.quote:
Er ontgaat jou niks hè.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Raily Ignacio voetbalde vroeger voor Rijnsburgse Boys.
Ik weet ook wel iets wat Davy kwijt moet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:16 schreef GGMM het volgende:
Maar davy is er niet, en ik moet dit toch kwijt.
Man, richt in ONZ een Davy-fantopic op. Dat zal hem wel goed doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:16 schreef GGMM het volgende:
Daar heb ik niet zoveel zin in.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, richt in ONZ een Davy-fantopic op. Dat zal hem wel goed doen.
Heb je die nog gezien na de 3-1?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:16 schreef GGMM het volgende:
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan stop je met het bezigen van je Davy-obsessie hier.
Dit boeit echt niemand.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Justin Bijlow is vanavond de (enige) reservedoelman van Feyenoord. Pär Hansson zit ziek thuis.
Watte, heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:18 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het wel jammer dat je mijn uitgestoken hand niet aangenomen hebt GGMM
Ajax - Jodan Boysquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk in de volgende ronde Ajax-Feyenoord
Als ie dood gaat, hoeven we hem niet meer uit te betalen. Hahn is toch terugquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Justin Bijlow is vanavond de (enige) reservedoelman van Feyenoord. Pär Hansson zit ziek thuis.
Davy is gewoon vies dik. Daar kom je niet omheen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan stop je met het bezigen van je Davy-obsessie hier.
Bijlow is de toekomstig keeper van oranje.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax speelt in deze 2e helft dus gewoon gelijk. Treurig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |