We kunnen roteren toch.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ook, doe jij achter en ik voor?
]blijft bij gedachte jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:15 schreef Crip het volgende:
[..]
[ur
l=http://forum.fok.nl/topic/2335707/7/25#p166208284]dinsdag 25 oktober 2016 23:14[/url] schreef TARDIS. het volgende:[/b]
Ik zou Crip mokerhard neuken trouwens. Dat ze zo naakt is maar wel hoofddoek heeft. Fuck conventies.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom ik penetreer je met mijn lichtsabel.
sryquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
wow je kan ook te ver gaan doe eens ff normaal ofzo
Fylax masterracequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
hoi kom je gezellig meeposten in YNG? is wel goeie forum voor je
Jij bent wel een geschikte voor girl denk ik. Wat denk jij?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:16 schreef Dimachaerus het volgende:
jesus ik ben zo agresif nu hè!! wat denkt die gozer met die ijzerknuppel wel niet wtf ouwe
glen met zn oogbal![]()
haha wtf man
wie datquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij bent wel een geschikte voor girl denk ik. Wat denk jij?
HAHAquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:16 schreef Dimachaerus het volgende:
jesus ik ben zo agresif nu hè!! wat denkt die gozer met die ijzerknuppel wel niet wtf ouwe
glen met zn oogbal![]()
haha wtf man
Denk ik ook wel trouwens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij bent wel een geschikte voor girl denk ik. Wat denk jij?
dat volgens jou vrouwen hier over het algemeen groffergebekt zijn dan mannen? heb het nooit op dit niveau meegemaakt, letterlijk bij ieder frustratie moet ze er iets seksgerelateerd van makenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is Nederland meid...
Je moet nog veel leren
Crip is gewoon watermeloen🍉quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:17 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
dat volgens jou vrouwen hier over het algemeen groffergebekt zijn dan mannen? heb het nooit op dit niveau meegemaakt, letterlijk bij ieder frustratie moet ze er iets seksgerelateerd van maken
hou je ook vn peggenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:17 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
dat volgens jou vrouwen hier over het algemeen groffergebekt zijn dan mannen? heb het nooit op dit niveau meegemaakt, letterlijk bij ieder frustratie moet ze er iets seksgerelateerd van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |