ok nielsquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:08 schreef Kurovski het volgende:
Ik ben nog steeds niet ontmaskerd anders.
wie?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:10 schreef girlygirl8 het volgende:
ipv ranzigwijf, noem ik haar vanaf nu manwijf
want man man man haar libido lijkt sterker dan 1000 man
En een hoge seksdrive is slecht want...?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:10 schreef girlygirl8 het volgende:
Godverdomme, wat kinderachtigquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:10 schreef girlygirl8 het volgende:
Dan maak je te snel al je zaad opquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En een hoge seksdrive is slecht want...?
Vertel me meer over deze pactquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Same
Heb suïcide pact met dp en hzaw. Join ook
Ja. Voor antroprofostische sukkelsquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
We gaan door tot we geband zijn want daar ligt de grens. Softe grenzen zijn voor antroposofische sukkeltjes.
Mijn 23e sova-training heb ik net afgerond toevallig, ja. Fijn dat de resultaten duidelijk merkbaar zijn!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:09 schreef TARDIS. het volgende:
Unites reageert echt op een manier die doet denken aan een weerbaarheidscursus van je moeder als je gepest wordt op het schoolplein. Meepraten en meelachen dan worden ze het vanzelf zat.
NOU NIET HIER
een fatsoenlijke man toont dat zowel in woorden als dadenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vertel het eens even hier lieverd, ik durf mijzelf best tegenover deze groep aan de schandpaal te nagelen.
Ik heb laatst gefapt hoinkquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan maak je te snel al je zaad op
GodverDOMMEquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:11 schreef Unites het volgende:
[..]
Mijn 23e sova-training heb ik net afgerond toevallig, ja. Fijn dat de resultaten duidelijk merkbaar zijn!
Al heb ik nog een lange weg te gaan...
niet slecht, maar raar als een vrouw zich op dat vlak nog groffer uitspreekt dan de gemiddelde manquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En een hoge seksdrive is slecht want...?
Snap hier niets vanquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:11 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
een fatsoenlijke man toont dat zowel in woorden als daden
Dit is Nederland meid...quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
niet slecht, maar raar als een vrouw zich op dat vlak nog groffer uitspreekt dan de gemiddelde man
Fapje is gewoon lekker soms.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb laatst gefapt hoinkmaar is weer even geleden en eenmalig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |