Ook een latente homoseksueel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:06 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Poetin als mijn grote voorbeeld beschouw.
Wow ja ditquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
over je geluk moet je wel nadenken. Koesteren.
nee hij wilde vrijwilligers belonen in een plantjequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
toen een chick geen tweede date wilde stuurde hij z'n rekeningnummer dat hij geld van haar drankjes terug wou?
worth it.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:08 schreef Crip het volgende:
als ik door ga met mn huidige eetpatroon ben ik dood over 3 jaar max
Ik ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:08 schreef Crip het volgende:
ontmaskerd in jouw hoofd jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is al ontmaskerd als faeroer. Laat gaan
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wow ja dit
Een persoon maakt mij zeer gelukkig en ik zal eens lief tegen hem doen thnks orakel murdie
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:08 schreef Kurovski het volgende:
Ik ben nog steeds niet ontmaskerd anders.
doe nie zo engquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:08 schreef Crip het volgende:
Sorry niet mooiquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:59 schreef Kurovski het volgende:
ff kijken hoor. Deze dan maar bestellen?
[ afbeelding ]
Zo pakte Gibson het toen ook aan een paar maanden geledenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:09 schreef TARDIS. het volgende:
Unites reageert echt op een manier die doet denken aan een weerbaarheidscursus van je moeder als je gepest wordt op het schoolplein. Meepraten en meelachen dan worden ze het vanzelf zat.
NOU NIET HIER
We gaan door tot we geband zijn want daar ligt de grens. Softe grenzen zijn voor antroposofische sukkeltjes.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:09 schreef TARDIS. het volgende:
Unites reageert echt op een manier die doet denken aan een weerbaarheidscursus van je moeder als je gepest wordt op het schoolplein. Meepraten en meelachen dan worden ze het vanzelf zat.
NOU NIET HIER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |