ga gewoon weg hierquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:02 schreef Unites het volgende:
[..]
Tja, zulke kekke acties kun je uithalen als mod. Daarmee onderscheiden wij ons.
Moet ik even inloggen op rassilon?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik wil ook een majestueuze geile eenhoorn mokkel genoemd worden of iets in de trant
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik wil ook een majestueuze geile eenhoorn mokkel genoemd worden of iets in de trant
Jepquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hebben je vrijwilligers nou uiteindelijk eten en drinken gehad?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jij bent echt engquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:02 schreef Unites het volgende:
[..]
Tja, zulke kekke acties kun je uithalen als mod. Daarmee onderscheiden wij ons.
zijn wel meerdere op fok erger dn fylaxquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:02 schreef Matip het volgende:
[..]
ja weenie, had niet gedacht dat het erger kon dan fylax
Dat is alsnog langer dan YNG heeft dus alles is relatief.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:04 schreef Murdera het volgende:
bedenken jullie je wel eens hoe gelukkig jullie zijn?
Een collega van me heeft te horen gekregen dat hij nog 2 tot 6 jaar te leven heeft. Een goede kerel, werkt hard, altijd vriendelijk. Heeft veel over voor iedereen die hij kent.
Dat zet je toch wel aan het denken.
Ik heb een huis, een goede baan, geld, vrienden.
En als ik naast mijn vriendin in slaap val de laatste dagen, bedenk ik me toch wel goed hoe fijn het leven is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |