Wat vond je van PSV gisteren?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig. Berry Powel (Kozakken Boys) kan vanavond niet spelen.
Alleen moest ik vanmorgen en moet ik morgen even wat vroeger op dan normaal.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het leven van een student is een eitje. Stijn is het levende voorbeeld.
pics?!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik zou mezelf liever onder de categorie schijtende mobiele fokker willen plaatsen, maar oke
Licht dit eens toe.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind YNG wel goed bij je passen.
Ik vond het tamelijk shockerend. Alleen maar via de flanken gevoetbald. Zelfs Pröpper en Ramselaar alleen maar aan de zijkant te vinden. Het zijn claustrofoben. Guardado is gewoon geen controleur. Bring back Hendrix zou ik zeggen.quote:
Zijn grote vriend Fylax is daar mod geworden. En subforum is gister geopend.quote:
Ken ik niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Pics van een schijtfokker:
[ afbeelding ]
Wat is in vredesnaam de toegevoegde waarde van zo'n forum? Hoewel het wel fijn is dat Flyax daar mod is. Hopelijk laat ie zich hier minder zienquote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn grote vriend Fylax is daar mod geworden. En subforum is gister geopend.
Reageer je nog op mijn duiding of heb ik het voor nada gedaan?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is in vredesnaam de toegevoegde waarde van zo'n forum? Hoewel het wel fijn is dat Flyax daar mod is. Hopelijk laat ie zich hier minder zien
Gewoon opnieuw proberen toch. Vroeger heette het JNG. Dat werd toen 1 grote flop.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is in vredesnaam de toegevoegde waarde van zo'n forum? Hoewel het wel fijn is dat Flyax daar mod is. Hopelijk laat ie zich hier minder zien
Succes met verder studeren in het schitterende resort dat Leiden heet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:30 schreef Vasion het volgende:
Nou ik ben klaar. Jullie zien mij weer bij het volgende toiletbezoek.
Hij maakt notities snap dat danquote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Reageer je nog op mijn duiding of heb ik het voor nada gedaan?
Sorry. Ik wist niet dat je boos werdquote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Reageer je nog op mijn duiding of heb ik het voor nada gedaan?
Leidenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Succes met verder studeren in het schitterende resort dat Leiden heet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |